Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 76.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^Mahtavaa!! Mä taas kelailen kuinka paska onkaan Adlibris... mutta aina menen halpojen hintojen halpaan ja ikinä black fridayna tilatut kirjat eivät tule jouluksi. Eli en ole. 

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Noh, olen. Pitkään meni näemmä että DPD jaksoi tänne asti ajaa. Aiemmin tulleet ihan aamupäivästä.

Kirjoitettu

Joo, parikin kipasin tänään. Toinen oli Korvatunturilta ja toinen AliPapalta.
Pappa laitto LED polttimon auton tavaratilan valoon vaihdettavaksi ja hetki sitten vaihdoin. Nojoo, on kai se nyt sitten kirkkaampi ja ainakin valkoinen entisen umpisurkean tehottoman sijaan. Huonompikaan kun ei voinut olla. 

Ennen ja jälkeen

IMG_20221221_132449.thumb.jpg.ef0b5aeabc6d46dc1b50511b8f1cb446.jpg  IMG_20221221_133439.thumb.jpg.f17d7c75c665a8a3dba3d612455a6bc0.jpg

Kirjoitettu

^Mä kuulin muuten valaistusalan ammattilaiselta että mitä kylmempänä led-valaisin käy, sen kauemmin kestää. Joissain kuulema hörskä kuumenee ja valoteho tippuu välittömästi, toiset vaan hajoilevat. Näissä kannattaa panostaa kuulema laatuun.

Kirjoitettu

Pitää paikkansa. Ja noita tulikin 2 kpl samassa kuormassa ja oliskos ollut luokkaa 1€/kpl.
Ehkä tuonne pitää laittaa toinen lyhty toiselle puolelle tai sitten keksiä kokonaan jotain muuta.

Toki, tässä tapauksessa tuolle ei kovin paljoa polttoaikaakaan ehdi kertyä, luulen että koko kosla lahoaa tuota ennen :D 

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
Kirjoitettu

Kävin pitkästä aikaa vastaanottamassa nukkepaketin,tarkoitus on tehdä "punatulkkuprojekti" - eli nukelle tulee punatulkku-korut. Asu on vielä??? Ja toinenkin nukke jo Suomessa. 

Kirjoitettu

No äskön tuli paketteja postiluukusta: pieniä kalakoruja ( 2x hopea, kulta), jotka on sopivia nukelle ja 2m kalakangasta! 

etsykoru%20pikkukala2kulta.jpg?img=small   

etsy%20kalakangas.jpg?img=smaller

kalakankaasta tulee päälynen työtyöliin ( jonka karkea kangas syö mun housut )ehkä tyynyliinaa ja pöytäliinaa.

ps. kangas tuli Saksasta, ja paketissa oli pieni pussi - nallekarkkeja :D

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Juu, lauvantaina kipasin astiakaapin uudet ritilät ja siivouskomuutin vetokorit.

Asentamista vaille valmiita ovat he nyt.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Äsken vastaanotin paketin kotiovelle, oli tosin Rouvalle. Omat pari pakettia olis noudettavissa Ärrältä kun jaksaisi käydä vaan siellä.

Kirjoitettu

En ole. Yksi on matkalla itselle ja yhden vein eilen palautukseen (vaihto toiseen kokoon). Paketit sisälsivät tosin tyttärelle tilattuja tuotteita. 

Kirjoitettu

Nyt on Ärrän paketit noudettu ja Garminin originaali "Heathered Nylon" Quickfit 22mm ranneke ranteessa F945:sen jatkeena ja perkele kun on hyvä. Varsin kova uutena vielä ja meinaa ranteeseen näköjään tulla ihan hiertymää tai punoitusta tuosta kovuudesta johtuen mutta luotto on kova että tuo kun vähän pehmenee (kait se pehmenee käytössä) niin on täydellinen! Kuhan ei aiheuta samaa ranteen sulamista mitä G:n silikonihihnat.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.