Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 20223 vuotta En vielä mutta toivottavasti kohta Bike24:n paketti käsissä.
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 20223 vuotta Näkyi tulevan viesti Matkahuollolta että paketti on noudettavissa, iltasella pääsee kasailemaan telatykkiä 🙂
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 20223 vuotta ^Mahtavaa!! Mä taas kelailen kuinka paska onkaan Adlibris... mutta aina menen halpojen hintojen halpaan ja ikinä black fridayna tilatut kirjat eivät tule jouluksi. Eli en ole.
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 20223 vuotta Kirjoittaja Noh, olen. Pitkään meni näemmä että DPD jaksoi tänne asti ajaa. Aiemmin tulleet ihan aamupäivästä.
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 20223 vuotta Joo, parikin kipasin tänään. Toinen oli Korvatunturilta ja toinen AliPapalta. Pappa laitto LED polttimon auton tavaratilan valoon vaihdettavaksi ja hetki sitten vaihdoin. Nojoo, on kai se nyt sitten kirkkaampi ja ainakin valkoinen entisen umpisurkean tehottoman sijaan. Huonompikaan kun ei voinut olla. Ennen ja jälkeen
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 20223 vuotta ^Mä kuulin muuten valaistusalan ammattilaiselta että mitä kylmempänä led-valaisin käy, sen kauemmin kestää. Joissain kuulema hörskä kuumenee ja valoteho tippuu välittömästi, toiset vaan hajoilevat. Näissä kannattaa panostaa kuulema laatuun.
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 20223 vuotta Pitää paikkansa. Ja noita tulikin 2 kpl samassa kuormassa ja oliskos ollut luokkaa 1€/kpl. Ehkä tuonne pitää laittaa toinen lyhty toiselle puolelle tai sitten keksiä kokonaan jotain muuta. Toki, tässä tapauksessa tuolle ei kovin paljoa polttoaikaakaan ehdi kertyä, luulen että koko kosla lahoaa tuota ennen
Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 20233 vuotta Joo. Lapselle joululahjaksi tilattu kirjasarja oli haettavissa lähikaupan postipisteeltä.
Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 20233 vuotta Kävin pitkästä aikaa vastaanottamassa nukkepaketin,tarkoitus on tehdä "punatulkkuprojekti" - eli nukelle tulee punatulkku-korut. Asu on vielä??? Ja toinenkin nukke jo Suomessa.
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20233 vuotta No äskön tuli paketteja postiluukusta: pieniä kalakoruja ( 2x hopea, kulta), jotka on sopivia nukelle ja 2m kalakangasta! kalakankaasta tulee päälynen työtyöliin ( jonka karkea kangas syö mun housut )ehkä tyynyliinaa ja pöytäliinaa. ps. kangas tuli Saksasta, ja paketissa oli pieni pussi - nallekarkkeja Muokattu: 13. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20233 vuotta Juu, lauvantaina kipasin astiakaapin uudet ritilät ja siivouskomuutin vetokorit. Asentamista vaille valmiita ovat he nyt. Muokattu: 13. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20233 vuotta Äsken vastaanotin paketin kotiovelle, oli tosin Rouvalle. Omat pari pakettia olis noudettavissa Ärrältä kun jaksaisi käydä vaan siellä.
Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 20233 vuotta En ole. Yksi on matkalla itselle ja yhden vein eilen palautukseen (vaihto toiseen kokoon). Paketit sisälsivät tosin tyttärelle tilattuja tuotteita.
Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 20233 vuotta Nyt on Ärrän paketit noudettu ja Garminin originaali "Heathered Nylon" Quickfit 22mm ranneke ranteessa F945:sen jatkeena ja perkele kun on hyvä. Varsin kova uutena vielä ja meinaa ranteeseen näköjään tulla ihan hiertymää tai punoitusta tuosta kovuudesta johtuen mutta luotto on kova että tuo kun vähän pehmenee (kait se pehmenee käytössä) niin on täydellinen! Kuhan ei aiheuta samaa ranteen sulamista mitä G:n silikonihihnat. Muokattu: 14. Maaliskuuta, 20233 vuotta, käyttäjä: VesaP
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään