Jump to content
IGNORED

Oletko vastaanottanut paketin?

Recommended Posts

1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti:

"Younger next year" -kirja. Ajatuksena tässä on että kun treenaa kuolemaansa saakka, on terveempi.

Toinen kirja oli Younger next year back book, eli selkäjumppaa. 

Siskoni paljasti sisäpiiritietoa pitkäikäisyydestä. Syntymäpäivien viettäminen pidentää ikää. Mitä useammin niitä viettää, sitä vanhemmaksi elää.

12 tuntia sitten, alpensau kirjoitti:

Siskoni paljasti sisäpiiritietoa pitkäikäisyydestä. Syntymäpäivien viettäminen pidentää ikää. Mitä useammin niitä viettää, sitä vanhemmaksi elää.

Itse asiassa syntymäpäivien viettäminen vanhentaa.

Mutta mitä vanhemapana kuolet, sitä pitkäikäisempi olet. Oikeassa kumpikin. 

Mä olen harmaannuttuani miettinyt tällaista turhamaisuutta että kumpi nyt on sitten parempi 

a) ihmiset luulevat sinua nuoremmaksi, mutta katsovat että onpa huonokuntoinen "kolmekymppinen"

b) ihmiset luulevat sinua vanhemmaksi mutta katsovat että onpa hyväkuntoinen eläkeläinen.

Eli käännettynä tähän:

- jos haluat olla nuori, älä vietä synttäreitä, 18 forevö

- jos haluat elää pitkään, vietä synttäreitä useammin kun kerran vuodessa, esim. 3x vuodessa takaa monille tosi vanhana kuolemisen.

Mun lankomies viettää synttäreitä 2x vuodessa. Intiassa väestökirjanpito (ainakin 70 v sitten) oli eri tasolla kuin meillä. Lapsi kirjattiin viranomaisrekisteriin, kun hän aloitti koulun. Oikea syntymäpäivä oli 5-6 vuotta aiemmin.

Edited by alpensau

Muutama virkapaketti tullut, mutta itse en ole vastaanottanut, toki kuitannut SAPiin saaduiksi.

Huomenissa ajattelin vielä rykästä yhden "puolitarpeettoman" kymppitonnin arvoisen tilauksen (läksiäislahja henkilöstölle) kiertoon, ennen lisenssien ja ura-avainten luovutusta.

37 vuotta sain yritystä ylpeänä palvella ja lähtö tässä kohden oli oma tahto :)
Toki kultaisella puristelulla (paketti sekin!) oli oma vaikutuksena ja pistin merkille, että verottaja oli tässäkin kaupassa se suurin voittaja.
Täytyykin muistaa lisätä ne alkuvuoden maskit n. 150 € tämän vuoden verotukseen :D 

Edited by Jopotuinen

Kävin vastaanottamassa Verkkokaupasta teleobjektiivin. huh, tuntuipa kamalta maksaa niin isoa summaa.

Ja voi herrajumala, olisi pitäny laittaa auto jonnekin ihan laidalle kauas - en meinannu päästä pois, ruudusta kyllä mutta parkkialueen "päätiellä" tuli sitten vastaan aina auto ehkä päässyt pois. Yhden auton kanssa sitten nokat vastakkain, eikö se voinu peruuttaa pari metriä niin olisin päässy, sitten meni niin pienestä raosta että apua! sain onneksi peruutettua ( eikä takana ollut ketään) no nyt...ei! sitten tulee joku naisautoilija ja tööttään että ei.  Kun vihdoin pääsin siten että olen jo menossa ajotielle, niin ruudusta joku yrittää peruuttaa  - ja taas agggressiivinen äänimerkki. 
Kamalaa. 

Avaan paketin vasta huomenna.

Paketti avattu. Oho, on aika järee...saatan joutua käyttään jalustaa tämän kanssa. Ja ehkä mennä autolla...tai kyllä tämä reppuun menee mutta ei omassa pussukassaan. 
Jännittävä hetki - sopiiko kamerani runkoon.....

.....siihen napsahti :) on kyllä painava. Pitää lisätä käsipainoliikkeet aamuvoimisteluohjelmaan.