Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

Kirjoitettu

Hah, mä en ole sovittanut housuja ennen ostoa kymmeniin vuosiin. Poikkeuksena  yhdet toppahousut, jotka ostin ohimennen herätteenä. Kun tietää kokonsa niin helppoa. 

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 77k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Jep. Saman merkin farkut ja tuumat tiedossa, niin menee kerrasta oikein.  Sopi vastaavasti kuin edellisetkin.

Ja Suomen hinta oli joku 170e ja verkosta samat 55e

Kirjoitettu
40 minuuttia sitten, concorde kirjoitti:

Ja Suomen hinta oli joku 170e ja verkosta samat 55e

Kääk! sentään, mun farkut on ollut abouttiarallaa 20e 😄 

Kirjoitettu

Kyllähän nyt jokainen sen verta oman perseensä tuntee, että siihen housut löytää yhdellä näkemällä. 
Dressmannilta niin ikään housut Paten sovittamina. 

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, concorde kirjoitti:

Jotkut ajaa 10k€ fillareilla ja toisille riittää 100€ fillari. Sama juttu vaatteissakin.

No ostin mä 350e mustan housujakkupuvun hautajaisia varten. Pakkohan niitä oli ensinsovittaa, kun olen ostanu shortseja lastenosastolta....jos farkut sopii, kannattaa  ostaa kahdet. Viime kerralla sopivaa mallia oli vain yhdet. Tosin ostin ne työvaatteeksi, eli toiset olisi ollu turha ostos.

Maailman kamalinta on sovittaa farkkuja ja/tai rintaliivejä, mutta tuossa on niitä senverta että riittää loppuelämäkseni. Ei tarvii myöskään pyöräilyhousuja, puseroita tahi takkeja ostaa, niitä on käyttämättömiäkin aika paljo.

Kirjoitettu

Mä en yleensä sovita mitään, jossei sovi, annan pojalle, jossei sille kelpaa, keksin jotain muuta, yleensä pidän kotikuteina. 

Toinen hyvä kikka on ostaa liian isoja vaatteita: sopii aina päälle ja saat viileän katu-uskottavan hip-hop-lookin kun käännät lippiksen väärinpäin (olettaen että siinä ei lue esim. Komatsu.

Kirjoitettu
7 hours ago, Jopotuinen said:

Kyllähän nyt jokainen sen verta oman perseensä tuntee, että siihen housut löytää yhdellä näkemällä. 

Levi's 501 Amazonista tutuilla tuumamitoilla ja aina toimii. Väriä vaihdetaan silloin tällöin. Vedetty ainakin vuosikymmen farkuissa (kun pitkää päällä) poislukien jotkut pakolliset sprigitilaisuudet. Se tässä vanhenemisessa on hyvä puoli että joka päivä kiinnostaa vähemmän mitä muut musta ajattelee.

Kirjoitettu
17 minuuttia sitten, bici74 kirjoitti:

Levi's 501 Amazonista tutuilla tuumamitoilla ja aina toimii. Väriä vaihdetaan silloin tällöin. Vedetty ainakin vuosikymmen farkuissa (kun pitkää päällä) poislukien jotkut pakolliset sprigitilaisuudet. Se tässä vanhenemisessa on hyvä puoli että joka päivä kiinnostaa vähemmän mitä muut musta ajattelee.

Samaa settiä täälläkin.

Kirjoitettu

Farkkuja olen pitänyt viimeksi viime vuosituhannen puolella. Liaan raskaat ja jäykät meikälle, lisäksi en halua tulla leimatuksi "farkkukansaan". Hirvein setti on farkkutakki jossa valkoiset karvakaulukset, farkut ja viikset. 

Kirjoitettu
8 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Mä olen ostanu shortseja ja sadetakit lastenosastolta...eri valmistajilla on iha eri kokoiset, jos löytää hyvät niin kansii ostaa tuplat tai triplat. Sillä yhtäkkiä samaa merkkiä ja mallia ei ole enää olemassa.
Mutta kyllä on nykyisin harvassa ne tilanteet kun pitäisi ihan oikeet housut ( =farkut) päälle laitta.
Meen trikoissa ja talvella tuulihousuissa.

Kirjoitettu

Aikoinaan tuli himasta lähdettyä aika vauhdilla ja mukaan tuli yksi matkalaukku ja 300 mk. Sinne jäivät ainakin kolmet levikset ja muutama muu rätti. No rahalla saa lisenpää. Levikset vain oli vielä made in usa ja nykyään ne ois keräilykohteita, jos sisäpuolella on se punainen lanka. Muuten olen sitä mieltä, että vaatteet voisi tehdä vinylonista. Myös Fjällräven-reput on tehty vinylonista.

Tässä mainoksessa on lueteltu lähes kaikki kaupalliset tekokuidut. Vinylon ei ole valitettavasti mukana. Toi viiksivallu on Ior Bock, varsinainen monitoimimies ja saunasolmun keksijä.

Muokattu: , käyttäjä: mgcc

Kirjoitettu

Mä vieraannuin farkuista jo teininä, ensinnäkään ei ikinä ostettu mulle Leviksiä, kun Farmariteollisuuden merkit olivat yhtä hyviä ja sit kun lähdin täpöllä futu-menoon kasarilla, farkkuja ei saanut esim. kirkkaan keltaisina. 

Viimeinen niitti oli reisitaskuhousut... kun oppi pitään kamaa reisitaskuissa, ei voi olla ilman. Nykyisin eniten 5.11 housuja, pitää jonkun verran vettä, venyy vaikka spagaatiin, kestää, niillä voi ajaa fillarilla ihan kun verkkareilla, no, ne on fiiliksiltään kuin verkkarit...  jotkut väittää että nykyfarkut joustaa kans ja on hyviä, mut mä en enää näe itteäni farkuissa...  

Jos seuraisin paikalismuotia, pitäisi olla sellaset ruskeat ulkoiluhousut, jossa on musta persus ja polvet. Ei sitä joka hullutukseen jaksa kuitenkaan lähteä. 

Kirjoitettu

Noi farkut, jotka ostin, sisältää juurikin jotain elastaania, eli ovat tosi joustavat, mutta silti näyttävät tyylikkäiltä, eikä niinkään trikoilta.

Se tyyli kait noissa maksaa, tai sitten vaan suojeluraha huugolle.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.