Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 20251 vuosi Pärssihousuissa kuljin jonkun 40 vuotta ennen kuin vaihdoin Dresmannin cihnoihin (tjsp.) ja niissä taapertanut jonkun 5+ vuotta. Eihän nuo tahdo kestää, mutta eivät nyt niin kalliitakaan ole.
Kirjoitettu 12. Helmikuuta, 20251 vuosi Toivoittavasti kellään ei sentään ole sellaista taxikuski-nahkatakkia.. Öh, asiaan, se mun puukko tuli eilen, eli olen vastaanottanut paketin.
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20251 vuosi Nuken "omallaprintillä" paita ja huppari tuli 😄 ~ ~ alkuteksti tuli hieman pienellä, sen voi kyllä kuvaan sitten muokata isommaksi...samoin olisi pitän olls "runs" mutta ihan sama se. Muokattu: 18. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20251 vuosi Kaksi radion varaosa/tarvikepakettia näky olevan tullissa. Kohtahan tuo Pate nuo tänne kiiruhtaa 😊
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi Tälle päivää olki ilmestynyt ilmo saapuneesta, ja toine o matkall Liettoho. Saksan DHL paketille vaihdoin varmuudeksi koto-oven sijaan Ärrän pudotuspaikaksi, ku ei ne kumminkka mittä ovikello soittele, valitteleva vaan jotta ei kettä mukamas koton. Muokattu: 22. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 20251 vuosi Kyllä olen. Potikan tekojalkoja pussillinen ja sitten 10m 7-säikeistä 0,3 mm teräsvaijeria putkiradion asteikkomekanismiin. Mukana tulikin puristusholkit, niin ei tarvitse sitäkään sitten miettiä. Jalan kiinnitysruuveja tulollaan vasta loppuviikosta. Muokattu: 24. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 20251 vuosi 🙂 tuli 3 pikkupakettia niitä kullanvärisiä nahkiaiskorvakoruja ( kun yksi omani lähti syvemmille vesille.... ) Nämä on kaikki tosi kauniita! olen iloinen ~
Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 20251 vuosi Vaatepaketti pitää töihin mennessä käydä poimimassa automaatista.
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi Kyllä olen, vähän parempilaatuinen yleismittari herkempiin mV ja uA, sekä high voltage mittauksiin CATIII. Laadun tunsi heti jo laatikon painosta! Brymen BM867s
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi 7 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Kyllä olen, vähän parempilaatuinen yleismittari herkempiin mV ja uA, sekä high voltage mittauksiin CATIII. Laadun tunsi heti jo laatikon painosta! Brymen BM867s Taiwaanialaisten laite vaikuttaa paremmalta vs.Temu/Alikrääsä.
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20251 vuosi Laite valikoitui käyttötarkoituksen saneleman muutaman mitta-alueisiin ja kyvykkyyteen liittyvien erityispiirteen muodostaman populaation ja edelleen näiden välisten useamman videorevikan pohjalta. Tässä hinta ja laatu kohtasivat toisensa omassa käyttötarkoituksessa. Ei mikään aivan superi, mutta kattaa loistavasti omat tarpeet ja kyykyttää Fluket hintaluokassaan ja vähän ylikin. Vähän isohko, mutta pöytäkäytössä massansa ja silikonisuojansa ansiosta pitää asemansa pöydällä mittausten aikana, eikä lähde ajelehtimaan tai kaatuile. Myös mittamiehen turvallisuus on tuossa hyvin hallinnassa. Valmistaja on tunnettu erityisesti laadukkaista mittalaitteistaan ja on saanut mainetta luotettavista ja kestävistä tuotteistaan. Muokattu: 26. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20251 vuosi Kävin hakeen nukkepaketin. Nyt on enää tulossa yksi korvakoru, 2 tarralähetystä. ps. no tulihan se sieltä 8k. Koska pääsee Legendaksi? nämä nuket: Muokattu: 26. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu kuva
Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 20251 vuosi Ja, heti kohta eilisen noudon jälkeen tuli toisen paketin noutoilmo, n. tunnin aikaikkunassa. Toivon mukaan sisältää potikan tekojalan asennustarvikkeita suunnitelma myös toteutuskelpo. Moni asia voi mennä vikaankin. Muokattu: 26. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään