Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20251 vuosi Nooh.. VesaP manaa aina nuita kuriiriliikkeitä, pistetään tähän nyt sitten kunnon pohjat 🤭
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20251 vuosi Joku ennustaja tässä jo näki mahdollisuuksia 😄 . Mut ei vaan, eiköhän nuo lopulta kotiudu, en muista yhtään tapausta kun arvokkaampi kama olisi jotenkin jäänyt saamatta. Itellä toki posti hukannut halpoja ebay-juttuja ikuisesti, mistä ei ole jaksanut montaa kertaa valittaa.
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20251 vuosi 2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Nooh.. VesaP manaa aina nuita kuriiriliikkeitä, pistetään tähän nyt sitten kunnon pohjat 🤭 Ei, en manaa liikkeitä monikossa, yhtä liikettä vain. Sitä maailman paskinta. Suoraan syvältä suolesta. Monen mutkan takaa. Eli UPSia. UniversaalinPaskintaShittiä.
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20251 vuosi No, nyt Rouvan fillari onkin kääntynyt takaisin 🙂 Tuli uusi ilmo, että toimitus saattaa viivästyä, eli huomenna. Muokattu: 29. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20251 vuosi Olis muutama paketti noudettavaksi. Yksi on myös tulossa suoraan kotiin ja tässä kyttäilenkin DHL-tyyppiä tulevaksi
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi Kyllä olen! 🥳🥳🥳🤩 Muokattu: 2. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi 2 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Kyllä olen! 🥳🥳🥳🤩 Onko varmaa, että paketissa on vain yksi pyörä ?
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi Niin ei tule nykyisin juomaa vedettyä, että tuossa kaksi näkisi 😁 Paketin koko 175x85z35 Oman paketin koko on 125x80x35, ei ihan tangon, etupyörän ja rapapakaaren asennuksella ei taida selvitä. Toivottavasti se pienempi koko ei johdu kulkuliikkeen rusikonnista 😄 Seurannan mukaan estimoitu toimitus oli kyllä tälle päivää, mutta eipä tuosta mitään kuulunut, aamulla oli jossain Hollannissa.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi Se puolipehmeä matkavarustekin saapui. Pitää huomenna käydä noukkimassa
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20251 vuosi Kyllä olen! - tavallaan. FedEx kuski soitteli, että pyörää pukkaa taas. En vain ole paikalla ottamassa vastaan. Käskin pudottaa siihen puunjuurelle ja näin sovittiin tehtäväksi. Tarttee kai lähteä sinne päin sitten hytisemään, ennen kuin sudet pöllivät sen.
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20251 vuosi Näemmä olen. Rouva ja lähisukulaiset olivat hankkineet käppyrälle läppärin. Käytetty yrityskone; Lenovo Thinkpad T14Gen2. Eiköhän tuolla muutaman vuoden taas surffaile.
Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 20251 vuosi Juu, tänää hain. Katoin leffaa Companion, jossa AI-kimmakaveri puukottaa, niin piti saada samanlainen veitsi.
Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 20251 vuosi Kyllä olen! AliPapalta tuli 4 kpl P-Touch nauhoja, 8,40€ Suomessa sama setti olisi ollut n. 100€. No, toivottavasti siellä kasetissa myös on se luvattu pituus sitä nauhaa. Joskus on ollut. No, vähän ja harvakseltaan nuita aina joskus tarvii, niin pieni hävikki määrässä ei haittaa. Mutta nyt liittyy tuohon Konmari & 5S toteutukseen niin siksi nyt tuli tarvesta. Edellisen kerran oli aluksen merkinnöissä oli käytössä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään