Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20232 vuotta Kerran teininä yksissä kotibileissä syötiin niiden koirankeksit...
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20232 vuotta 1 tunti sitten, tommi2 kirjoitti: ^Onko jotain ihan spessuruokaa vai vaan tosi iso määrä? Vähän sekä että. Toi on Suomessa sapuskaa, jota saa vain eläinlääkäristä (joku 100-120eur/säkki) , mutta ulkomailta saa viidellä kympillä. Niitä tuli pari. Ton lisäks tuli 48 purkkia märkäruokaa (Suomessa 3e/purkki) Tekis mieli kannattaa kotimaisia toimijoita, mutta ei ihan 2-3-kertaisella hinnalla kuitenkaan. Niin ja ilmanen kotiinkuljetus... ei tarvinnut ees itse kantaa autoon/autosta
Kirjoitettu 28. Elokuuta, 20232 vuotta Mä olen ostanut noita kotimaisia Neu-ruokia, mutta vaan siksi kun hurtalla oli mahavaivoja ja nuo poistivat ne.
Kirjoitettu 29. Elokuuta, 20232 vuotta Nyt on tullut pakettia. Eilen tuli kaksi, tänään aamulla viimeinen eli kolmas. Kiekko, 2 eri ulkorengasta, 2 uutta jarrulevyä, pieni pussi nallekarkkeja ja juomapullo kaupan päälle.
Kirjoitettu 30. Elokuuta, 20232 vuotta Jipii! Kauan odottamani "I´d rather be a sea lamprey" paidat tuli.
Kirjoitettu 30. Elokuuta, 20232 vuotta PostNord "Ei voitu toimittaa. Vastaanottajan tavaran vastaanotto on suljettu tänään." Siis niinku mitä? Ei soittoa, ei tekstaria, ei mitään. Käyneet kääntymässä ja takasin? Perse.
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20232 vuotta PostNord - viisi tähteä! Yks kaks yllättäen PostNord Åke ruåtsista lampsi tuohon terassille ja ojensi paketin. Kerrankin sain Rouvan sanattomaksi ihmetyksestä ja oli ihan äimänkäkenä Mistä tuo osasi tänne tulla ja miten ylipäätään tuo oli mahdollista ja että vielä veloituksetta! Alkoi sitten miettiä, IKEA kuvaston selaamista ja tavaran tilaamista samanlaisella toimituksella
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Posti 1/5. Paketti ollut Vantaalla maanantaista lähtien eikä liiku vmp.
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20232 vuotta ^En nyt halua pelotella, mutta mulla on ollut yks paketti Vantaalla vuodesta 2020 lähtien (jos oikein muistan, ilman alvia sai vielä alle 20e stuffia ostaa silloin). Yks äijä myönsi jo että se on tippunut jonnekin kun on skannattu saapuneeksi, seuraava selitti "ei ole meillä, pyydä lähettäjältä uusi". Mä en kyllä Jopona Postnordia hehkuttaisi, toihan on paskaa palvelua, mitä jos et olisi ollut kotona? Missä lie ojassa (= Postnordin noutopaikka) paketti nyt lojuisi. Kun kivijalkahinnat ovat mitä ovat, itse olen ratkaissut asian aikamoisella ostosten vähentämisellä. Siihen keksii jaloja syitä, vaikka kyse on nuukuudesta ja mukavuudenhalusta. Win-win ja cin-cin Muokattu: 31. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tommi2
Kirjoitettu 31. Elokuuta, 20232 vuotta Nojoo, oli vähän vaikeuksia PostNord kanssa kesällä, mutta kirjeenvaihto CEO kanssa silloin auttoi paljon
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja 31.8.2023 klo 16.25, tommi2 kirjoitti: ^En nyt halua pelotella, mutta mulla on ollut yks paketti Vantaalla vuodesta 2020 lähtien (jos oikein muistan, ilman alvia sai vielä alle 20e stuffia ostaa silloin). No on se nyt jo siirtynyt Ouluun, mutta ei vieläkään noutopisteelle. Hidasta on.
Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 20232 vuotta En ole. Tai siis se on odottamassa noutoani pakettiautomaatissa.
Kirjoitettu 5. Syyskuuta, 20232 vuotta Joo, jotain kosmetiikkaa rouvalle. Tuli Tanskasta 30-40 pinnaa halvemmalla kuin kotimaasta.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään