Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 76.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Pikkupaketti tuli, 2 "I´d rather be ~ a sea lamprey" teepaitaa ja yksi paketti olisi postissa - mutta en jaksa enää lähteä hakeen, haen huomena töistä tullessani.

Kirjoitettu

Hain paketin kumminkin tänään. 
^ai jaa, mulle se on "merkki". Lätkä on rekisterikilpi. No jos bemaristeilla on eri.

Kirjoitettu

Kilpi on kilpi. Autossa rekkarin muotoinen ja antiikin taisteluissa / vaakunoissa sitten eri muotoinen.

Lätkä on joko jääkiekkoa, maantiivistyskone tai tällaisen auton takaluukun kohdalla "pyöreä litteä esine" , kuten Suomen kielen etymologia asian määrittelee... 😉

Mutta merkki tai logo toimii myös ok.

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu

Lätkä oli myös se uuden kuskin 80-lätkä. Jääkiekkoa en seuraa, ihme väkivaltaista huitomista ja jos jotain niin "kiekko" tai "kiakko" tamperelaisittain. Ei lätkä, ei se kiekko ole litteä vaan ihan jämäkkä palanen.

Mutta tuli pikkupaketti, 2 lisää Pacific lampreyn suu- pinssejä. 
( just, nyt on lintupinssejä ja nahkiaisipinssejä ja minne mä niitä nyt laittaisin...mä oon vähän että pitää saada, ja sitten ne on laatikossa tai rasiassa...)

Kirjoitettu

Myös Ferrarissa on embleemi, edessä ja takana. Ehkäpä myös etulokareiden sivuillakin, en ole tuota automerkkiä hetkeen käpistellyt, voin muistaa väärinkin :) 

Kirjoitettu

^ edessä ja etukyljissä sekä vanteiden keskellä on se keltainen kolmionmuotoinen mustalla orilla. Mitään lokareita ole. Takana on hopeinen ori. 

Kävin hakeen 2 pakettia, nukke ( rococo-ryhmän viimeinen) ja nuken monot.

Kirjoitettu

Olen: kylmäkoneet tulivat... varmaan isoin paketti (tai siis kaksi) mitä on tullut koskaan.  Postissa on t-paita, pari pyöränosaa tulossa. 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.