Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 20232 vuotta jaha paketti tuli lähipostinoutopaikkaan...2 Hannu Hautalan kuvateosta lisää.
Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 20232 vuotta Just hakin toisen pakettin. Huomenna tai maanantakina seuraava.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 20232 vuotta 2 isoa pakettia vastaanotettu. Nukke ja Hannu Hautalan kirjoja.
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta Pikkupaketti tuli, 2 "I´d rather be ~ a sea lamprey" teepaitaa ja yksi paketti olisi postissa - mutta en jaksa enää lähteä hakeen, haen huomena töistä tullessani.
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta Tänää pitäs tulla (tai joskus) Paddy Wagoniin 30mm nappulakumit. Josko tuo täyttäisi hiekkatievaatimukset.
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta Hain paketin kumminkin tänään. ^ai jaa, mulle se on "merkki". Lätkä on rekisterikilpi. No jos bemaristeilla on eri.
Kirjoitettu 2. Elokuuta, 20232 vuotta Kilpi on kilpi. Autossa rekkarin muotoinen ja antiikin taisteluissa / vaakunoissa sitten eri muotoinen. Lätkä on joko jääkiekkoa, maantiivistyskone tai tällaisen auton takaluukun kohdalla "pyöreä litteä esine" , kuten Suomen kielen etymologia asian määrittelee... 😉 Mutta merkki tai logo toimii myös ok. Muokattu: 2. Elokuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 4. Elokuuta, 20232 vuotta Lätkä oli myös se uuden kuskin 80-lätkä. Jääkiekkoa en seuraa, ihme väkivaltaista huitomista ja jos jotain niin "kiekko" tai "kiakko" tamperelaisittain. Ei lätkä, ei se kiekko ole litteä vaan ihan jämäkkä palanen. Mutta tuli pikkupaketti, 2 lisää Pacific lampreyn suu- pinssejä. ( just, nyt on lintupinssejä ja nahkiaisipinssejä ja minne mä niitä nyt laittaisin...mä oon vähän että pitää saada, ja sitten ne on laatikossa tai rasiassa...)
Kirjoitettu 4. Elokuuta, 20232 vuotta Myös Ferrarissa on embleemi, edessä ja takana. Ehkäpä myös etulokareiden sivuillakin, en ole tuota automerkkiä hetkeen käpistellyt, voin muistaa väärinkin
Kirjoitettu 7. Elokuuta, 20232 vuotta ^ edessä ja etukyljissä sekä vanteiden keskellä on se keltainen kolmionmuotoinen mustalla orilla. Mitään lokareita ole. Takana on hopeinen ori. Kävin hakeen 2 pakettia, nukke ( rococo-ryhmän viimeinen) ja nuken monot.
Kirjoitettu 7. Elokuuta, 20232 vuotta Olen: kylmäkoneet tulivat... varmaan isoin paketti (tai siis kaksi) mitä on tullut koskaan. Postissa on t-paita, pari pyöränosaa tulossa.
Kirjoitettu 11. Elokuuta, 20232 vuotta Käytetty Canon EOS 700D runko tuli, kävin hakeen läheisestä noutopisteestä.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään