Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 20232 vuotta No en todellakaan! Laitoin Bikesteriin tukipyynnön, joko tilauksen peruminen tai uudelleenlähetys.
Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 20232 vuotta Nojoo, nyt Matkahuolto hieroo suolaa haavoihin. Lähettisähköpostia, jossa houkuttelee alennetuin hinnoin. Pitäisköhän laittaa sinne Postnordin varikolle vinkkiä, että jos vaikka kokeilisivat vaikkapa tota bussipakettia, se kun olisi jo iltapäivällä perillä!
Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 20232 vuotta Sanoisinko, että nyt alkaa jo poltteleen. PostNordilla on tapahtunut herätys CEO Johanna siirsi asian Anolle ja cc Jussille. Ja Ano laitteios sen FF Douglasille, joka otti tästä kopin ja elämäntehtävänsä. Ja olihan tästä samasta asiasta Bikesterikin kovistellut heitä Epäilee, että tavaran lähettäjä laittanut noutopisteeksi eri kuin kotiosoitteeni. No ei ole, kun niinhän sen pitikin olla. Nyt sitten kummastelee, että paketti on edelleen kuljetustilassa, mutta arvelee paketin olevan noutopisteessä. Paitsi että mulla ei ole mitään dokumenttia tai koodia, millä sen paketin voisi kipasta. Toivottavasti eivät nyt ala säätämään sitä kotiosoitteeseen, joka oli se ei toivottu, vaikka tällä hetkellä siellä oleilenkin. Mutta joo, olen aina tottunut saamaan tahtoni ja tavarani läpi sujuvasti ihan vain suostuttelemalla, tavalla tai toisella ja ilman virolaisia professionaaleja. Niin tälläkin kertaa
Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 20232 vuotta Mulla tohon eiliseen pakettiin liittyen oli pieni episodi: mulle tuli yksi paketti ja yksi kirje. Paikallinen postimees ojensi kirjeen mutta paketin kohdalla skanneri alkoi tuuttaamaan. Kävi ilmi että ko. pakettia ei olisi pitänyt tuoda tänne mökille asti vaan mun olis pitänyt se tuolta postikonttuurista hakea - siinä oli osoite ja kaikki mutta viivakoodin perusteella oli noutopaketti. Kun kaveri ei saanut sitä kuitattua, soitti esinaiselleen selittäen tilanteen. Paikalle tuli myös naapuri, jo eläköitynyt postimies joka tietysti tietää kaiken. Siinä kolmeen pekkaan kuunneltiin esinaisen urputusta hands freen kautta siitä miten pakettia ei olisi saanut ottaa mukaan eikä sitä missään nimessä voi antaa mulle. Vaihdeltiin merkitseviä katseita siinä ovella ja tää kaveri yritti optimoida tilannetta. Viimein keksi jonkun keinon ja esinaisen avustuksella sitten saatiin se sinne skanneriin, kuitattua ja paketti mulle kouraan. Lähes varttitunti tähän meni, olipa vaikeeta.
Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 20232 vuotta Suomessa tää ei olisi ollut mahdollista ja paketti olisi lähtenyt takaisin. Joskus kikkailut kuriirin kanssa, miten jättää paketti oven taakse. Keksittiin tekstarivaltakirja.
Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 20232 vuotta 22 minutes ago, Jopotuinen said: Suomessa tää ei olisi ollut mahdollista ja paketti olisi lähtenyt takaisin. Mä sille kaverille sanoin ettei mulla ole ongelmaa ajaa sen perässä sinne konttorille ja tuoda paketti kotio paluumatkalla. Sitä ilmeisesti veetutti jo pomonsa kanssa väittely siinä määrin että otti sellaisen "hold my beer" -ilmeen ja järjesti homman kuntoon. Terve järki kuitenkin voitti tällä erää. Olisin kyllä voinut käydä samalla reissulla myös kaupassa, oli kaliat loppu.
Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 20232 vuotta Mutku, mun paketti ei ole edelleenkään inahtanutkaan Siellä se sen kun vaan olee.
Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 20232 vuotta ^ tsemiä. Mitä ite tekisin? ostaisin uuden tuotteen. Tai siis olen näin monasti tehnytkin kun ei ala pakettia tuleen, ostan uuden. Mutta nuken mekkopaketti tuli. Seuraavaksi odotellaan lokkipyyhettä, tauluja ja nuken koruja.
Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 20232 vuotta Juu, Bikesterille kerroinkin, että jolle se paketti inahda pariin päivään, niin rahat takas tai uusi toimitus. Lupasivat hätistellä PostNordia.
Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kyllä olen! Sieltä pudotuspaikaltahan se löytyi, mutta järjestelnä... Pienen supliikin jälkeen mulla olikin paketti kainalossa. Tiedän muuten yhden tyypin kun on näitä järjestelmiä renklannut. Pitäisköhän antaa palautetta Muokattu: 9. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kappas, nyt kilahti se kaivattu saapumisilmoituskin tuosta 16 h aiemmin noudetusta paketista Mitenköhän järjestelmä aikanaan regoi, kun siihen ei tule noutokuittausta? "Noutamattoman" paketinhan pitäisi siis palautua lähettäjälle, mutku eihän sitä ole missään
Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 20232 vuotta En vielä mut tänään tulen vastaanottamaan. "Ilmaiset" Sonyn kuulokkeet, iso laatikollinen ilmanputsarin suodattimia ja Ikeasta krääsää lootallinen.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään