Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

Kirjoitettu

No nyt, tuli ilmo, että kiukaani on lähtenyt liikenteeseen.
Saas nähdä, kuinka Kauko Kiidon rekka taittelee tuon mökkitieosuuden.
Hiukan hirvittää, että käskevät itse hakemaan maantienvarresta tuon joku 80 kg paivanan paketin.
Tai sitten tulee ilmo, että kävivät jo oven takana, mutta ketään ei kotona ja että paketin voi noutaa heidän terminaalistaan 😨

Nythän mää vasta hokasin, että keskiviikko olisi Rouvan noutopäivä, mutta enhän minä täältä mihinkään pääse, kun se toi kiukaan päivystys, ehkä. 
Elokuun alusta toisin alkoi uusi bussireitti, mahtaisikohan akkapaha tuohon joutua, kalliskaan tuo ei olisi, 5,60 €.
Mutta sitten on se loppupätkän 8 km nouto ja tieten se Kiidon Kake käy juuri silloin.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 76.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

En. Sinkulagravelproggiksen renkaat ovat postnordilla tulossa huomenna kotiin... ainoa päivä tällä viikolla kun en ole etänä duunissa vaan Lappeenrannassa. Hip hei ja tuota ei (ainakaan vielä) pysty muuttamaan noudoksi.  Miksi, oi miksi tämä on näin vaikeaa. 

Kirjoitettu

No en ole. Jo kolme viikkoa sitten tilattu paketti ei ole edes lähtenyt Saksasta. Yksi tuote oli arviolta 2-4 päivän kuluttua saatavilla ja muut valmiina hyllyssä. No se yks tuote ei ole vieläkään tullut. Viimeksi viikko sitten ilmoittivat asiaa tiedusteltuani, että kyllä se heti seuraavana päivänä saapuu. No ei ole tainnut saapua. 

Toisesta paikasta taas olen tilannut uuden takakiekon. Sen valmistumisen piti vielä 3-4 päivää siitä, kun rahat ovat heillä. No rahat maksoin toissaperjantaina aamupäivästä eli luultavasti näkyi heillä jo samana päivänä tai viimeistään viikko sitten maanantaina. Eipä ole lähetystä kuulunut. Laitoin sinnekin kyselyä perjantaina. Otin tuossa harkitun riskin ja maksoin tilisiirrolla enkä Paypalilla, koska jälkimmäisestä olis tullut 9 euroa lisää kuluja minulle. Ihan tunnettu firma kyllä kyseessä ja vastaavat nopeasti aina sähköposteihin. 

Kirjoitettu

En ole, eikä ole edes myöhässä mutta kovasti odotellaan...pientä tuikitarpeellista sälää vähän erinäisiin tarkoituksiin. Käytän hyväksi emännän poissaoloa ja jemmaan kamat jonnekin, selviän vähemmillä selittelyillä.

Kirjoitettu

Kiidon Kauko ilmoitteli, että soittelevat toimitusta edeltävänä päivänä. Mutta sehän on ihan superia, lisäksi antoivat serantakoodin, josta voi luoda estiimaatin tulevan puhelun ajankohdasta :)

Kirjoitettu

En ole mutta sain ilmoituksen parin kyselyn jälkeen r2-puljusta, että suostuvat lähettämään muut tilaamani tuotteen ja erikseen sitten sen edelleen puuttuvan jarrupalasatsin. 

Kirjoitettu

Kaksi pakettia haettu. Hannu Hautalan kirjoja vielä, ja nuken mekko. Vitsit, kuvittelin että mekko tulee nätisti pienessä laatikossa kun lähetys Ranskasta maksoi 30e ( mekko oli 25e )mutta tuli kirjekuoressa. Olisi voinu veloittaa vain kirjemaksun. 
Uskaltaako palautteeseen laittaa sen postikulut-kohdalle vain yhden tähden? 

Kirjoitettu

Nyt Kauko laittoi tekstarin, että huomenissa klo 12-16. Toivottavasti on liikkeellä pienemmällä jakarilla, että mahtuu kääntymään.

Kirjoitettu
22 hours ago, bici74 said:

En ole, eikä ole edes myöhässä mutta kovasti odotellaan...pientä tuikitarpeellista sälää vähän erinäisiin tarkoituksiin. Käytän hyväksi emännän poissaoloa ja jemmaan kamat jonnekin, selviän vähemmillä selittelyillä.

Perille tuli. Tänään vielä pitäisi tulle uusi Kärcher ja auton voisin pesaista. Edellinen pesuri on noin 15 vuotta vanha ja sieltä valuu vettä eikä se jaksa paineita sisällään pitää...en ryhdy edes yrittämään korjaamista kun reilulla satasella saa uuden. Lisähärpäkkeet toiminevat uudessakin.

Kirjoitettu

Jep, ulko- ja sisäkumeja. Vaikka kuinka haluaisin inhota Postia eniten, on Postnord uusi inhokkini. Ei sitten mikään toimi. Se appi on ihan ihmeellinen, mä olin lähettäjänä paketissa, kassalla se ei antanut viivakoodia millään, edellisellä kerralla ei mitään noutokoodia, paketti tulee aina eri päivinä kun pitää. 

Ainakin DPD Saksasta käyttänee Postnordia, onko muita? Täytyy vältellä näitä.

Kirjoitettu
13 minuuttia sitten, bici74 kirjoitti:

Kärcher

Tuon valmistajan muhkeampiin kuumavesipesureihin on lisätty tietotekniikkaa sen verran, että huuli on vähän aikaa pyöreänä, ennenkuin härvelistä saa painevettä.

Kirjoitettu

^Toi on muuten nykyaikaa... kattelin Suunto Core kelloa, ajatelin että hauska ominaisuust olisi korkeusmittaus ja myrskyn ennustus... onneksi luin käyttöohjetta... ei helvetti. Okei, useimmilla täällä varmaan on sykemittarit ja pyörätietokoneet, joten ei mikään savotta tuokaan olisi, mutta itse en ole just ton ihme nysväyksen takia (ja toki etten tarvi) hankkinut moisiakaan. 

Menee vähän off-topiciksi mutta monesti olen funtsinut että känny jollain isohkohlla powerbankilla olisi paras pyörätietokone mulle. 

Kirjoitettu
3 hours ago, alpensau said:

Tuon valmistajan muhkeampiin kuumavesipesureihin on lisätty tietotekniikkaa sen verran, että huuli on vähän aikaa pyöreänä, ennenkuin härvelistä saa painevettä.

Mun valinta oli pieni, yksinkertainen ja halpa. En ajatellut manuaalia lukea, ellei sitten aivan pakko.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.