Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 20232 vuotta Eniten odottamani paketti tuli, Etsystä nahkeita pinssejä - Pacific lamprey suulevy, toi voisi olla Silver lamprey ja mukaan oli laitettu ylimääräisiä pinssejä mm. limanahkiainen. Isompia kuin mitä luulin...mutta kyllä näille paikka löytyy. Yksi pinssi menee lahjaksi..nahkiaista ja suuta tuli useampi. Muokattu: 12. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu kuva lisätty ja tarkennus
Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 20232 vuotta Jotain perin outoa - mystistä, etten sanoisi - liittyi tuohon PostNordin pakettiin. Nimittäin, kun paketin saatuani istahdin autooni, niin radiosta tuli juuri silloin PostNordin mainos! Miksi, MIKSI?!!
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita polttelee päästä kokeilemaan. Itse hakutapahtuma oli varsin mielenkiintoinen, ei kuitenkaan huono: Hakupiste sijaitsee syvimmällä teollisuusalueella, jonne pääsee ohiteitä ja pikkuteitä tai onneksi myös tietämällä reitin jota Google ei ilmeisesti tiedä. Ajoin sinne ja onneksi katunäkymällä katsottu miten rekkojen väliin kannattaa parkata. Pienellä luki jossain "PostNord", näin kuitenkin kaksi vellosta spaaderolla (post-nortti ? ) ja kysäisin jotta tästäkö sitä pakettia. - Paina tota ovikelloa niin joku ehkä tulee. Painoin ja totesin hetken odoettelun jälkeen että "ehkä" ei ollut mitään vitsailua. No, tämä sama tupakkamies heitti yhdelle kuskille "ehditkö antaa paketin", johon tämä kuski vastasi "haen Linnean". Minua jeesannut rööki-Repe heitti "heheh, hakee Linnean". En tässä vaiheessa osannut odottaa petosta, mutta hetken kuluttua huomasin että Linnea olikin mies. "Linnea" otti hakukoodin ja toinen viisiminuuttinen odotellessa ja katsellessa mitä kaikkea kuljetetaankaan (jonkun matkalaukku, Finski lienee alunperin hukannut, kylmälaukussa jotain Mehiläiseen (elimiä? Verinäytteitä?)) Linnea tuli paketin kanssa. Kun tapeltiin vielä kuittauslaite toimimaan, olin valmis lähtemään. Kahvikuppi ei irronnut hetkeksikään Linnean käsistä. Sinänsä ei mitään vikaa tässä, itsekin entisenä varastomiehenä tiedän että palvelu oli jopa huippuluokkaa, mutta oli vähän erilainen noutotapahtuma. Yhtäkaikki, hommaan meni 10-15min ja paketti on meikällä. Kotimatkalla mietin että oliko "Linnea" kenties työnjohtaja joka ei tiennyt lempparistaan...
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta Hain aamulla taulut. Höh, oletin että paketti tulee Suomesta ( minuntaulut.fi) ja kerkesin antaa jo negatiivista palautetta kun 4.7. tuotanto valmis muttei vieläkään pakettia. No se paketti tulikin Saksasta, ja siihen nähden ihan nopeestikin. Laitan kotona ( en muista tunnuksia, kotikone muistaa) korjauspalautteen. Jaha, AdLibriksen kirjatkin on tullu - Härmälän R-koiskille. höh, ei ole pyörän lukkoa eikä henkkareita mukana niin menee huomiselle haku. Muokattu: 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu kirjatkin tulleet
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta En, mutta vaimo vastaanotti ja ojensi minulle. Sain Ducati Panigale V4R:n lahjaksi! Tosin Lego-laatikossa, oikeaa kuulemma en saa enkä saa ostaakaan. Pöh. Mutta hieno on toi Lego-versiokin! 👌 Edit: Mutta on D:t näköjään hinnoissaan kyllä, saa yli kaksi kappaletta parasta mahdollista japanilaista tonnista tykkiä samalla rahalla mitä yhden punaisen Italialaisen. No, ehkä ne on >2x parempiakin! Ei ainakaan mitään riisikuppeja tms! Muokattu: 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20232 vuotta Huomenna on kesäjoulu, ainakin neljän paketin haku. Voi olla että viideskin on huomena Postissa. ...mitähän kaikkea mä olen ostellu...no ainakin lokki-korut, kirjat ja nukeille jotain.
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kyllä olen. Tänään kipasin Matkahuollon toimittamana Remeksen kirjan "Helvettikin jäätyy". Kertoo siitä kun ryssän joku tiedustelukone törmää Airiston tuntumassa Finnairin koneeseen ja samaan aikaakaan koko Suomi halvaantuu hakkerihyökkäyksen toimesta. Paljon muutakin ikävää. Tarinat perustuvat pitkälti näihin ryssän hankkimiin kiinteistöihin sinisilmäisiltä suomalaisilta. Puolustusvoimatkin hämmästeli kirjan sisältöä todentuntuisena aivan hiljan. Uskaltaakohan tuota edes lukea!
Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 20232 vuotta En. Mutta kirjastossa olis ps5 peli jonka olin varannut odottamassa noutoa. Vähän niin kuin pakettia hakis lokerosta.
Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 20232 vuotta 2 nukkepakettia ( yhdessä paketissa 2 nukkea) vastaanotettu.
Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 20232 vuotta Kyllä olen! Makitan 16 mm SDS MAX poranterä tuli isossa pahvilaatikossa.
Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 20232 vuotta Niin siis tämmöistä tuli ....tuo ensimmäinen jolla on käärijävihreä asu, tuli aikaisemmin..
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään