Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

Kirjoitettu

Tuli se kirja "How to snog a hagfish" tässä on lyhyet kuvaukset meren oudoimmista ( ja yök...) tyypeistä. Nahkiainen ei todellakaan ole erikoisemmasta tai kauheimmsta päästä. 
Laittelen nahkiaistopicciin kunhan saan luettua ( voi kestää kun tässä on Tiede Luonto ja Linnut- lehti ja luen hitaasti ajatuksella...)

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 77k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Saapumisilmo pamahti kesäosoitteen pakettiautomaattiin.

8€ arvoinen takanapa olisi siellä, toivottavasti eivan romu. Vapaaratasta siitä himoitsen.

Kirjoitettu

Kahta pakettia iltapäivälle odotan. Nukke, ja "Leo the Lamprey" on jo Tampereella, toivottavasti tulisi iltapäiväksi Pirkkalaan.

Kirjoitettu

"Leo the Lamprey"-kirjasta tuli saapumisilmoitus :)

Nukkepaketti on myös tulossa, sain soitettua Liutun asiakaspalveluun.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu
pakettia tulossa

Kirjoitettu

Nukkepaketti odotti oven takana, ja on kyllä hieno nukke.
Ja sitten :D "Leo the Lampreyn seikkailut" on melko varmasti ainut lastenkirja nahkiaisesta. Äh, olisi ite pitäny hoksata tämmöinen idea, tosin ( kokemusta on) ihan valtavan vaikeeta saada muuten kun omakustanteena julkaistua. 

Kirjoitettu

Kyllä olen! Postin pakettiautomaatista piti rimpuilla, ennen kuin heltisi.
Joku ystävällinen täti ihminen kävi jeesaamassa, että paina se C-nappi ekaks - ja seesamin siemennet, lokero avautus.

Nyt on napa auton peräkontissa.

Kirjoitettu

C- sitten koodi - ja OK mutta voi siihen häiriötäkin tulla että hyvä on olla puhelin mukana ( toisin kuten muila, mulla ei aina ole..)

Kirjoitettu

Kyllä, eilen postipate toi Powerbarin palautusjauhetta ja 2kg M&M karkkeja.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
21 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Kyllä, eilen postipate toi Powerbarin palautusjauhetta ja 2kg M&M karkkeja.

Kova toi M@M. Kai sulla on sellainen karkkiautomaatti, jossa on ylhäällä se lasikupusäiliö ja alhaalta kierrät vivusta, niin luukkuun tipahtaa mukava kourallinen rakeita. Sellainen olis ehdoton hankinta!

Kirjoitettu

Mulle ei ole muutamaan viikkoon tullut pakettia. Mutta eilen laitoin yhden tilaukseen. Lisäksi sain todella erikoisen viestin YT-pyörävalmistajalta, jossa kerrottiin paketin olevan matkalla minulle ja tilausnumerokin oli mainittu. Jotain linkkiäkin tarjottiin jota klikata. Epäilin feikiksi /kalasteluksi mutta hetken päästä tulikin uusi sähköpostiviesti, jossa pahoiteltiin virheellisesti lähteneitä viestejä jo kauan sitten toimitetuista tilauksista. Järjestelmä oli lähettänyt kaikille uudelleen samat viestit aiemmista tilauksista. Itse tilasin pyörän heiltä viime syksynä :) Olishan se ollut kiva yllätys saada uusi pyörä lahjana. 

Kirjoitettu

Jaahas, Posti laittoi tekstarin että kipases Bikesterin paketti lokerosta.
Paitsi että lokero on kotiosoitteessa, kun tilauksessa oli tämä kesäosoitteen lokerikko ja postiosite.
Noh, Posti on aina oikeassa. Täytyy kipaista toi joku päivä ensiviikolla.

Kirjoitettu

Erilaisia ilmoituksia pukkaa täälläkin. Yks tulee kai huomenna ja toinen ylihuomenna. Yhden jonka päivää eivät osanneet kertoa valitsin sitten tulemaan noutopisteeseen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.