Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 20232 vuotta Tuli se kirja "How to snog a hagfish" tässä on lyhyet kuvaukset meren oudoimmista ( ja yök...) tyypeistä. Nahkiainen ei todellakaan ole erikoisemmasta tai kauheimmsta päästä. Laittelen nahkiaistopicciin kunhan saan luettua ( voi kestää kun tässä on Tiede Luonto ja Linnut- lehti ja luen hitaasti ajatuksella...)
Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 20232 vuotta Saapumisilmo pamahti kesäosoitteen pakettiautomaattiin. 8€ arvoinen takanapa olisi siellä, toivottavasti eivan romu. Vapaaratasta siitä himoitsen.
Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 20232 vuotta Kahta pakettia iltapäivälle odotan. Nukke, ja "Leo the Lamprey" on jo Tampereella, toivottavasti tulisi iltapäiväksi Pirkkalaan.
Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 20232 vuotta "Leo the Lamprey"-kirjasta tuli saapumisilmoitus Nukkepaketti on myös tulossa, sain soitettua Liutun asiakaspalveluun. Muokattu: 20. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: tempokisu pakettia tulossa
Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 20232 vuotta Nukkepaketti odotti oven takana, ja on kyllä hieno nukke. Ja sitten "Leo the Lampreyn seikkailut" on melko varmasti ainut lastenkirja nahkiaisesta. Äh, olisi ite pitäny hoksata tämmöinen idea, tosin ( kokemusta on) ihan valtavan vaikeeta saada muuten kun omakustanteena julkaistua.
Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 20232 vuotta Kyllä olen! Postin pakettiautomaatista piti rimpuilla, ennen kuin heltisi. Joku ystävällinen täti ihminen kävi jeesaamassa, että paina se C-nappi ekaks - ja seesamin siemennet, lokero avautus. Nyt on napa auton peräkontissa.
Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 20232 vuotta C- sitten koodi - ja OK mutta voi siihen häiriötäkin tulla että hyvä on olla puhelin mukana ( toisin kuten muila, mulla ei aina ole..)
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20232 vuotta Kyllä, eilen postipate toi Powerbarin palautusjauhetta ja 2kg M&M karkkeja. Muokattu: 21. Kesäkuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 20232 vuotta 11 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti: 2kg M&M karkkeja. Ootko varma, ettei mukaan oo lipsahtanut W-nameja?
Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 20232 vuotta 21 tuntia sitten, VesaP kirjoitti: Kyllä, eilen postipate toi Powerbarin palautusjauhetta ja 2kg M&M karkkeja. Kova toi M@M. Kai sulla on sellainen karkkiautomaatti, jossa on ylhäällä se lasikupusäiliö ja alhaalta kierrät vivusta, niin luukkuun tipahtaa mukava kourallinen rakeita. Sellainen olis ehdoton hankinta!
Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 20232 vuotta Mulle ei ole muutamaan viikkoon tullut pakettia. Mutta eilen laitoin yhden tilaukseen. Lisäksi sain todella erikoisen viestin YT-pyörävalmistajalta, jossa kerrottiin paketin olevan matkalla minulle ja tilausnumerokin oli mainittu. Jotain linkkiäkin tarjottiin jota klikata. Epäilin feikiksi /kalasteluksi mutta hetken päästä tulikin uusi sähköpostiviesti, jossa pahoiteltiin virheellisesti lähteneitä viestejä jo kauan sitten toimitetuista tilauksista. Järjestelmä oli lähettänyt kaikille uudelleen samat viestit aiemmista tilauksista. Itse tilasin pyörän heiltä viime syksynä Olishan se ollut kiva yllätys saada uusi pyörä lahjana.
Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 20232 vuotta Jaahas, Posti laittoi tekstarin että kipases Bikesterin paketti lokerosta. Paitsi että lokero on kotiosoitteessa, kun tilauksessa oli tämä kesäosoitteen lokerikko ja postiosite. Noh, Posti on aina oikeassa. Täytyy kipaista toi joku päivä ensiviikolla.
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 20232 vuotta Erilaisia ilmoituksia pukkaa täälläkin. Yks tulee kai huomenna ja toinen ylihuomenna. Yhden jonka päivää eivät osanneet kertoa valitsin sitten tulemaan noutopisteeseen.
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 20232 vuotta Viiimeistään torstaina, toisen muikkarin posti laitto, viimeostään 29. torstaina.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään