Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

Kirjoitettu

En. Joululahjoja tilasin mutta:

- yhdestä tuli ilmiotus että heidän virheestä johtuen saattaa mennä tulli perintään. Norjasta tulee, eli vissiin ei kuulu myöskään tullittomuuteen, vai kuuluuko pohjoismaana?

- toinen ilmoitti että varmaan myöhästyy covid-tilanteen vuoksi (Saksa). 

Mitähän vielä? Lappeenrannasta tilattu jää Luumäelle, kun villisika on poikittain tiellä?

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 77k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

^ Norjasta tuleva paketti pitää tullata, tuo pohjoismaalaisuus ei vaikuta. 
Tähän aikaan ei enää kannata ostaa ulkomailta mitään, joulunaika viivästyttää pakettien saapumista erittäin paljon. 

Kirjoitettu

Yksi paketti on Postin Logistiikkakeskuksessa, miksei ole ilmoitusta että on tullattava? Tulee USA:sta. Nukkepaketin äskön tullasin. Mutta kovasti odottelen sukkapaketteja ( tulee Espanjasta) ja kyniä ( nahkiaisprintillä).

Kirjoitettu

Olen. Titaaninen pullonavaaja tuli. Black Friday tarjouksessa vain 76e niin piti ostaa heti. Monta vuotta kuolannut tota. 

Kirjoitettu
13 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Olen. Titaaninen pullonavaaja tuli. Black Friday tarjouksessa vain 76e niin piti ostaa heti. Monta vuotta kuolannut tota. 

Mikä pullo on riittävän omanlainen tällä ensimmäiseksi avattavaksi ?

Kirjoitettu

Hain nukkepaketin. 
Just, tulee sähköpostia ja pyydetään palautetta, mutta kun en ole saanut tuotetta. Ollut Postin Logistiikkakeskuksessa 27.11. asti...

Kirjoitettu

!! voi että hyvä uutinen , t-paitapaketti on saanut päivityksen 1.12. että on se sieltä varmaan tulossa...mutta miksei tullut tullausilmoitusta? ( vai menikö tullit jo ostaissa ja jos ioss-koodi on paketissa niin posti tullaa sen...) 
Sitten vaan sukkia ja kynät tulossa.

Kirjoitettu

Mulla odottaa pojalle tilattu lahja noutoa k-kaupan postipisteellä mutten yhtään jaksais mennä hakemaan. Siellä on usein iso jono. 

Kirjoitettu

Jimm's ilmoitti ja pyysi lakkikourassa malttia toimitusaikoihin, kun on ollut niin paljon myyntiä ja henkilökuntaa kipeenä.

Maltin mies kun olen, niin tottahan toki!

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Loput joululahjat toimitti DHL eilen. ihan puskista... optimistinen jakelupäivä oli mennyt jo ja paketti näytti olleen juuri saapunut vasta Suomeen, niin olikin ovella äkillisesti. Onneks olin kotona. 

Kirjoitettu

Olipa nopea toimitus. 30.11. tilasin ja tänään oli noutopisteestä haettavissa. Suosittelen kauppaa multitronic.fi juuri särmän toimituksen takia. Samalla ilmaisen ihmetykseni, miksi postin palvelu ei jo tilattaessa ilmoita. että valittu pakettiautomaatti on täynnä. Nyt saattaa mennä päivä lisenpää kun paketti reititeään uuestaan.

bluetootti.JPG

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.