Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 20232 vuotta En. Joululahjoja tilasin mutta: - yhdestä tuli ilmiotus että heidän virheestä johtuen saattaa mennä tulli perintään. Norjasta tulee, eli vissiin ei kuulu myöskään tullittomuuteen, vai kuuluuko pohjoismaana? - toinen ilmoitti että varmaan myöhästyy covid-tilanteen vuoksi (Saksa). Mitähän vielä? Lappeenrannasta tilattu jää Luumäelle, kun villisika on poikittain tiellä?
Kirjoitettu 26. Marraskuuta, 20232 vuotta ^ Norjasta tuleva paketti pitää tullata, tuo pohjoismaalaisuus ei vaikuta. Tähän aikaan ei enää kannata ostaa ulkomailta mitään, joulunaika viivästyttää pakettien saapumista erittäin paljon.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta Yksi paketti on Postin Logistiikkakeskuksessa, miksei ole ilmoitusta että on tullattava? Tulee USA:sta. Nukkepaketin äskön tullasin. Mutta kovasti odottelen sukkapaketteja ( tulee Espanjasta) ja kyniä ( nahkiaisprintillä).
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta Olen. Titaaninen pullonavaaja tuli. Black Friday tarjouksessa vain 76e niin piti ostaa heti. Monta vuotta kuolannut tota.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta 13 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Olen. Titaaninen pullonavaaja tuli. Black Friday tarjouksessa vain 76e niin piti ostaa heti. Monta vuotta kuolannut tota. Mikä pullo on riittävän omanlainen tällä ensimmäiseksi avattavaksi ?
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta Tavallaan, hain Intersportista sieltä netin kautta ostamani college-housut.
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20232 vuotta Hain nukkepaketin. Just, tulee sähköpostia ja pyydetään palautetta, mutta kun en ole saanut tuotetta. Ollut Postin Logistiikkakeskuksessa 27.11. asti...
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20232 vuotta !! voi että hyvä uutinen , t-paitapaketti on saanut päivityksen 1.12. että on se sieltä varmaan tulossa...mutta miksei tullut tullausilmoitusta? ( vai menikö tullit jo ostaissa ja jos ioss-koodi on paketissa niin posti tullaa sen...) Sitten vaan sukkia ja kynät tulossa.
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20232 vuotta Mulla odottaa pojalle tilattu lahja noutoa k-kaupan postipisteellä mutten yhtään jaksais mennä hakemaan. Siellä on usein iso jono.
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20232 vuotta Jimm's ilmoitti ja pyysi lakkikourassa malttia toimitusaikoihin, kun on ollut niin paljon myyntiä ja henkilökuntaa kipeenä. Maltin mies kun olen, niin tottahan toki! Muokattu: 2. Joulukuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20232 vuotta Loput joululahjat toimitti DHL eilen. ihan puskista... optimistinen jakelupäivä oli mennyt jo ja paketti näytti olleen juuri saapunut vasta Suomeen, niin olikin ovella äkillisesti. Onneks olin kotona.
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20232 vuotta Rouvan paketin hain paikallismarketista. Oma paketti on jossain Saksan ja Suomen välillä
Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 20232 vuotta Olipa nopea toimitus. 30.11. tilasin ja tänään oli noutopisteestä haettavissa. Suosittelen kauppaa multitronic.fi juuri särmän toimituksen takia. Samalla ilmaisen ihmetykseni, miksi postin palvelu ei jo tilattaessa ilmoita. että valittu pakettiautomaatti on täynnä. Nyt saattaa mennä päivä lisenpää kun paketti reititeään uuestaan.
Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 20232 vuotta Hopi, hopi! https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010033363.html
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään