Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20242 vuotta En, mutta olen aikeissa lähettää Ukrainan apupaketin kyllä. Paketti onkin jo kiikuttamista vailla Postin Drop in pisteeseen Tuolta saa toivomus & lähetyslistan, sekä veloituksettoman pakettikortin lähetykseen. Toivelistalla tavarat on ryhmitelty ja jos on nimikkeitä eri ryhmistä, niin tulee pakata omaan pakettiinsa. Nyt menevään pakettiin meni 2x makuualusta, 1x polviin ulottuvat tekniset vuoristosukat ja 2x thermopohjalliset https://autaukrainaa.fi/tavaralahjoitukset/?lang=gb Kenttälapio ynnä muu sälä odottavat sopivaa pakkausta. Sitten on yhdet Nokian mammojen viimeistä tuotantoa käsin paistetut lähes käyttämättömät Kontiot vuodelta 2007. Mahtaakohan olla materiaaliltaan enää kelpoja? Pahinta mitä voi sattua, niin että kenkien terät ja varret päättävät irtautua toisistaan kenttäolosuhteissa. En uskaltanut laittaa kuormaan. Hopi hopi, paketteja väsäämään!
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20242 vuotta ^ ei täällä noita tavaroita oikein ole...joutuisin sitten ostaan itelleni uudet. Kiikarit on, patteripaketti ja taskulamppu. Kahluukengät olisi ylimääräiset. Erilaisia sidetarpeita löytyisi kyllä töistä, kun niille ei ole enää käyttöä. Tarvii varovasti kysellä pomolta ensi viikolla... Muokattu: 18. Tammikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 20242 vuotta Pikkupaketti vastaanotettu, ja tullattu kynäpaketti ( tosin alv maksettu ostovaiheessa niin meni helposti ), lisäksi BirdLifen laskun yhteydessä oli uusi vuosipinssi, räystäspääsky ( viime vuonna pyrstötiainen) alan kerätä näitä pinssejä.
Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 20242 vuotta Olen. Camelbakin sling tuli. Ihan jees, toivottavasti pysyisi myös ajaessa paikallaan, vaikka kävelyhommiin sen ostin. Tollaset slingbagit monesti valuu, jossei ole sitä lisähihnaa niinku esim. Chromeissa. Fillarinosatkin on jo Suomessa... Ehkä sitä ens viikolla pääsee pikkuhiljaa pykäämään täysjäykkä-plussakoko-sinkulaa.
Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 20242 vuotta En, ei ole tullut edes ilmoitusta että olisi lähtenyt liikkeelle, tosin arvioitu toimitus oli 2.2 mutta kun on nuo lakot juuri samaan aikaan niin luulen että siirtynee seuraavalle viikolle.
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20242 vuotta En, koska Postnordin lähin automaatti olikin tukossa. Lisätietoja sitten myöhemmin. Seurantakoodi ilmaisi toimituksen palautuneen paikallisterminaaliin.
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20242 vuotta Ja nyt olen. Päässyt oikein kulutusjuhlaan kun kaksi pakettia perättäisinä päivinä.
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20242 vuotta Tuotiin nahkiaisprintti-kynäpaketti kotiovelle. Ja näköjään yhden nukkepaketin voi noutaa postipisteestä...
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20242 vuotta 13 tuntia sitten, Köfte kirjoitti: En, koska Postnordin lähin automaatti olikin tukossa. Lisätietoja sitten myöhemmin. Seurantakoodi ilmaisi toimituksen palautuneen paikallisterminaaliin. Loota on nyt 1,5 km edellisestä automaagista sijaitsevassa noutopisteessä. Kävi "turhan mutkan" terminaalissa. Josko huomenna tärppäisi, en usko tuon toisenkin automaatin olleen täynnä. Nämä samat "logistiikan ammattilaiset" toimittivat kesällä yhtä toimitusta (3 laatikkoa) kolmena eri päivänä.
Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 20242 vuotta ...kyseinen nukkepaketti vastaanotettu. Tosi ihana ooak nukke!
Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 20242 vuotta Kyllä, paketti avattu ja sisältö oikeaksi todettu. Käsi-imurin laturi ja laitteen mukana tullut suulake mahtuvat kätevästi tämän uuden tarvikelaukun sisälle.
Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 20242 vuotta Tarttis käydä kipaisemassa. Ollut tuossa reissua ja nyt sitten vielä nuo vaalit ja äänestys. Kuha ei unohtuisi!
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20242 vuotta Kyllä olen, joskin kotoportailla jouduin ensin kääntymään takaisin, koska ennakkoaavistusten mukaisesti kävelin ensin postin ohi ja unohdin käydä vastaanottamassa sieltä paketin. Mutta nyt asia on taas kunnossa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään