Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

Kirjoitettu

Tavallaan, kun kävin hakemassa sen uuden fillarin ja siihen myös toinen etuvanne ei-nastarenkaalla. 

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 77k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
2.12.2023 klo 15.33, Densen kirjoitti:

Mulla odottaa pojalle tilattu lahja noutoa k-kaupan postipisteellä mutten yhtään jaksais mennä hakemaan. Siellä on usein iso jono. 

Tämä on nyt haettu ja paketoitu lahjakääreisiin. Samalla paketoin 3 muuta pakettia puolestaan rouvalle. On tuo kovaa hommaa. Laitoin vielä ihan nauhaakin ympärille käherryksineen. Samaiselle pojalle pitäisi keksiä vielä kyllä joku lahja ettei jää niin paljon vähemmäksi paketit kuin sisaruksilla. 

Kirjoitettu

Kas, UPS:n nuori kuski toi paketin. Samoin tuli ilmoitus että sunnuntaina tilaamani hiusvärit on lokerossa noudettavissa. 
Ja Espanjasta lähetetyt RedBubble sukat, no päivitys 5.12. ne on vasta jossain Espanjan ulkomaanlähetyskeskuksessa. 
Että kyllä ne sieltä varmaan tulee, mutta kun olin ajatellut joululahjoiksi. Samanlaisia sukkia on tässä itellä ( ja mä on one size) niin ehkä mä uhraan omat sukat jos ei ajoissa tule. 

Kirjoitettu

Iltapäivällä olen. Nahkarukkaset on Matkahuollon automaatissa, ja molemmat sukkapaketit noudettavissa :) jipii, sillä sukkia menee joululahjoiksi ja nimenomaan näistä paketeista olin jo huolissani.

Kirjoitettu

En ole. Ei ole edes tulossa mitään. Missä minun kulutusjuhlani on? No jouluna saa varmasti muutaman paketin, ainakin ne mitä ittelleni ostin. 

Kirjoitettu

Ei vieläkään. Piti oleman Rouvalle synttäriksi. Tänään.

Tunnelma uhkaa tiivistyä, kaikki PostNordin kuriirin varassa, eli aika hepposissa kantimissa ollaan...🥶

Kirjoitettu

^Kai sulla on plan B, ruusuja pakkasessa tai "mennäänkin ulos syömään" sit juokset "vessareissun" aikana sisävaatteissa ärrälle tai Tokmannille ostaan jotain mitä löytyy? 

Kirjoitettu

Hain mainitut paketit, sukkia ja rukkasia.

Nyt tulossa enää kynät, paita ( joka tullattu ja Helsingissä 5.12.), joutsenkoru nukelle ( Timanttiset)  ja nuken vartalo.

Kirjoitettu

Paketti vastaanotettu ja Rouvalle luovutettu.
Ei sitten riemusta kiljunutkaan, vaikka pitkään valitellut vanhasta (täysin toimivasta) monitoimikoneesta. Ettei olisi jopa hieman happamelta vaikuttanut.
Onneksi aikaisemmista viisastuneena poikkesin Liiterissä ja sain sieltä ruusukortin ynnä konvehtirasian lisukkeeksi.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

En. Tuo Postin nykysysteemi on oikeastaan ihan perseestä kun pitää valita toimitusaika ja -tapa. Ennen ne toi suoraan ovelle nyt pitää valita että ovelle vai johonkin muualle ja milloin niin tämä tuo vuorokauden viiveen. Eipä tuolla toisaalta väliä.

Kirjoitettu

Ilmo tuli, että nyt olis silmien/pään liikeitä havainnoiva aparaatti noudettavissa.
Täytynee kipaista. Tappajahain tunnaria tähän epäonnistunutta hankintaa ennakoiden....  

Kirjoitettu

En ole kun laitoin vasta pari tuntia sitten tilaukseen. Yks paketti tai siis tilaus on kyllä tehty jo yli kuukausi sitten mutta eipä ole kuulunut lähetysilmoitustakaan. 14 vrk tais olla arvioitu aika tilauksesta kun ei ollut varastotuote. Pitää ehkä alkaa kohta kyselemään. Rc-autoon siis tilasin uuden akun ja pikkusälää. No kesäksi mä niitä vasta tarviinkin toki.

Kirjoitettu
7.12.2023 klo 18.04, Jopotuinen kirjoitti:

Paketti vastaanotettu ja Rouvalle luovutettu.
Ei sitten riemusta kiljunutkaan, vaikka pitkään valitellut vanhasta (täysin toimivasta) monitoimikoneesta. Ettei olisi jopa hieman happamelta vaikuttanut.
Onneksi aikaisemmista viisastuneena poikkesin Liiterissä ja sain sieltä ruusukortin ynnä konvehtirasian lisukkeeksi.

Joo aina ei reaktiot ole paistinpannua tai jumppakorttia antaessa sitä mitä kuvitteli 😀 

Hyvä seivaus toi kortti ja suklaa lisukkeina.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.