Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta Kuten epäilin niin sisäpyörän toimitus viivästyy, yllätys tosin oli että peräti kahdella viikolla, tuoteen piti olla lähettäjällä varastossa ja varaston Vantaalla, toki onhan se voinut olla varaston saldo heitto ja onkin pitänyt tilata jostain ulkomailta, eipä tuolla toisaalta kiire ole, harvoin tulee tilattua tavaraa millä olisi kiire kun tietää tämän maan postin niin aika usein tulee viivästyksiä syystä tai toisesta, toisen tilauksen uskon myös viivästyvän lakon johdosta, ainakaan pakettiseurannan mukaan ei ole liikkunut mihinkään eilisen jälkeen.
Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 20242 vuotta pikkupaketti haettu, Marko Hietalan cd-levy enganninkielinen versio...
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20242 vuotta ...ja sitten sama Marko Hietalan levy, kun epähuomiossa ostin toisen englanninkielisen ( ei oo vanhaksi tulemista....)
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20242 vuotta Jep, 2 paria sukkia elinikäisellä takuulla... luin vähän nettisivulla ja ei haluu kuittia, kattaa kaiken reittymisen paitsi koiran repimiset tai nuotiossa palamiset. Saas nähdä, mun raspikantapäiden puruvoima vetää huonommat sukat monesti "ei tartte pestä" -tyyliin. Kokeillaan takuuta jos näin käy.
Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 20242 vuotta ^ mikään sukka ei kestä elinikää....ellei se eliniän odote ole jotain 1 vuotta. mulla on useampikin kori sukkia, kestää varmaan eliniäkseni, mutta kivoja nahkiaisprintti-sukkia on kiva ostaa....ja käyttää.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta No mikä nyt on ?!? tullannu paketin 31.1. ja edelleen on samalla päivämäärällä kuljetuksessa Vantaa. Ihan järjetöntä, paketti tulee USA:sta Helsinki-Vantaalle nopeemmin kuin mitä Vantaalta Pirkkalaan.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta Ja nyt sen laitoksen ylimmästä pomosta tuli Finnairin ylin pomo
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta ^ joo sitä tässä kans kauhistelin että olisiko se joku muu lentoyhtiö kun mut USA:han ( ja takas) vie....
Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 20242 vuotta Ja taas siirtyy sisäpyörän toimitus yli viikolla... taidan kohta perua koko tilauksen.
Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 20242 vuotta ^ kannatetaan. Jos ulkona ei voi pyöräillä, tee reipas kävelylenkki. Mä olen itse asiassa piristynyt kun ei tarvi jännittää mitä pystyy ajaan. Hain kotimatkalla paketin ( loppuosuus 3km sitten kävelyä ). Paketti tulee USA:sta Suomeen 6 päivää, mutta Vantaa-Pirkkala väli kestää 10 päivää.
Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20242 vuotta Jaha, toinen paketti olikin jo haettu ( saapumisilmoitukset tulee niin jälkikäteen ettei muista...) mutta yksi nukkepaketti vastaanotettu.
Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 20242 vuotta Käyty hakeen paketti, ja yksi on odottamassa Härmälän K-marketissa, huomena työmatkalla haen. Sen jälkeen on enää 2 pikkupakettia tulossa.
Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 20242 vuotta No enpä ole. Ei ole pitkään aikaan tullut hankituksi mitään.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään