Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

Kirjoitettu

Kyllä olen :) 
AliPapan lähettämä Äitienpäivälahja MiniPC.
Ei muuta kuin yhteys Olkiluotoon ja Internettiin ja menoksi. Hyvin hyrrää :) 

Kuvassa etuoikealla.

0jECBtqT3.png

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 77k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

ÄP-lahjuspaketti on noutopisteessä. Vähän hirvitti aikataulu, kun tuo pyhäkin vähän sotkee postin kulkua keskellä viikkoa.

Kirjoitettu

Hiusväripaketti tuli ja kävin aamulla hakeen pakettiautomaatista. 
Muuten on kyllä huonoa pakettien kanssa, sentäs maaliskuussa tilatusta korupaketista ( nukelle, vaikka ihmisen koruja) sain rahat takaisin, jos paketti ei 2kk sisällä tule niin jotain on. 

Kirjoitettu

No sentäs tuli "who run the world - gulls"- teepaitapaketti. Pakettien kanssa kestää nyt todella pitkään...

Kirjoitettu

En tänään. Mutta kohta pitäs tulla sekä Matkahuollon lähetin (pelottaa hajottaako se taas pihan varoituskartioita tai heitteleekö taas paketin sisällöt pitkin pihaa kuten viimeksi, ainiin, ja vierustaloon ko tyyppi toimitti joku toinen päivä jotain ja meinas peruuttaa minun päälle kun kaahasi niin paljon peruuttaen katsomatta taakseen...) ja sitten taas paikallisesta lähetti tuo kohta ruokaa pari annosta.

Kirjoitettu

^^Ruoka oli hyvää kuten yleensä aina, ja Matkahuollon lähetti oli ryssinyt paketin aivan pillunpäreiksi, eli kuten yleensäkin. Toi Matkis on kyllä kuin UPS, koskaan ei tuu ehjänä mikään perille. Kummasti samanlaiset paketit Postin kotiinkuljetuksella ovat aina ehjiä...

Kirjoitettu

^?? Matkahuollon paketit tulleet noutopaikkaan ja ihan ehjänä, ja UPS toimittanut paketit myös ehjänä pyynnöstä kotioven eteen.

Kirjoitettu
6 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

^?? Matkahuollon paketit tulleet noutopaikkaan

Kun on pätäkkää millä mällätä niin tilaa paketit kotiin ovelle, myös Matkahuollolla. 🤘

Kirjoitettu

^ kotiinkuljetuksenkin ( lokki-t-paidat) ohjasin pakettiautomaatille, ei tarvi odotella kotona, helpompi hakea ite sopivana ajankohtana.
Äskön kuitenkin kävin palvelupisteeltä hakeen Campan Recordin jarrupalapaketin. Alankomaista tuli puolet edullisemmin mitä Velosportilta, ja kuvassa ne Velosportin jarrupalat näyttää ihan erilaisilta kuin mitä mun fillarissa on niin en uskaltanu tilata sieltä. Paloissa oli vain 2 uraa, mun jarrupaloissa on 3 uraa.

Kirjoitettu

Toisaalla mainitut kiikarit noudin automaatista. Tässä on 6 km säteellä 5 Postin noutopistettä, palveleva yksikkö on sitten hankalampi... Ainakin kolmessa mainitussa on muutakin automaattista toimintaa. 

Kirjoitettu

Tässä olen ihmetelly onko postiljooni unohtanu mun kokonaan kun ei ole postia päiväkausiin tullu.
No nyt tuli, pikkupaketti jossa toivon olevan korut (nukelle).

....no kyllä :) toivottu paketti tuli.

Kirjoitettu

Jep. Bemuun tuli upgrade-osa Floridasta. Komeesti tuli parissa päivässä, vaikka oli economy-kyyti. DHL:lle tästä peukku.

Kirjoitettu

Nukkepaketti...kallis nukkepaketti ( postikulut ja tullialv teki tästä 500usd paketin ja sen takia vielä kortti suljettiin...joutui soittaan ja vahvistaan että kyllä se olin minä kun tämmöisen ostoksen tein...) haettu. Hyvä että tuli Matkahuollon kautta, eikä joutunut sitä tulli-ilmoitusta laittaan ( tullit maksettu jo oston  yhteydessä)
Vähän hirvitti toi hinta mutta "tartten" just tämän nuken ja on ollu töitä...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.