Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20242 vuotta Kyllä olen AliPapan lähettämä Äitienpäivälahja MiniPC. Ei muuta kuin yhteys Olkiluotoon ja Internettiin ja menoksi. Hyvin hyrrää Kuvassa etuoikealla. Muokattu: 8. Toukokuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 20242 vuotta ÄP-lahjuspaketti on noutopisteessä. Vähän hirvitti aikataulu, kun tuo pyhäkin vähän sotkee postin kulkua keskellä viikkoa.
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20242 vuotta Hiusväripaketti tuli ja kävin aamulla hakeen pakettiautomaatista. Muuten on kyllä huonoa pakettien kanssa, sentäs maaliskuussa tilatusta korupaketista ( nukelle, vaikka ihmisen koruja) sain rahat takaisin, jos paketti ei 2kk sisällä tule niin jotain on.
Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 20242 vuotta No sentäs tuli "who run the world - gulls"- teepaitapaketti. Pakettien kanssa kestää nyt todella pitkään...
Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 20242 vuotta En tänään. Mutta kohta pitäs tulla sekä Matkahuollon lähetin (pelottaa hajottaako se taas pihan varoituskartioita tai heitteleekö taas paketin sisällöt pitkin pihaa kuten viimeksi, ainiin, ja vierustaloon ko tyyppi toimitti joku toinen päivä jotain ja meinas peruuttaa minun päälle kun kaahasi niin paljon peruuttaen katsomatta taakseen...) ja sitten taas paikallisesta lähetti tuo kohta ruokaa pari annosta.
Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 20242 vuotta Joo, eilen oli tullut Veepeak ODB2-tökkeli Sillä pääsi bemuun iha OK kodastamaan.
Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 20242 vuotta ^^Ruoka oli hyvää kuten yleensä aina, ja Matkahuollon lähetti oli ryssinyt paketin aivan pillunpäreiksi, eli kuten yleensäkin. Toi Matkis on kyllä kuin UPS, koskaan ei tuu ehjänä mikään perille. Kummasti samanlaiset paketit Postin kotiinkuljetuksella ovat aina ehjiä...
Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 20242 vuotta ^?? Matkahuollon paketit tulleet noutopaikkaan ja ihan ehjänä, ja UPS toimittanut paketit myös ehjänä pyynnöstä kotioven eteen.
Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 20242 vuotta 6 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ^?? Matkahuollon paketit tulleet noutopaikkaan Kun on pätäkkää millä mällätä niin tilaa paketit kotiin ovelle, myös Matkahuollolla. 🤘
Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 20242 vuotta ^ kotiinkuljetuksenkin ( lokki-t-paidat) ohjasin pakettiautomaatille, ei tarvi odotella kotona, helpompi hakea ite sopivana ajankohtana. Äskön kuitenkin kävin palvelupisteeltä hakeen Campan Recordin jarrupalapaketin. Alankomaista tuli puolet edullisemmin mitä Velosportilta, ja kuvassa ne Velosportin jarrupalat näyttää ihan erilaisilta kuin mitä mun fillarissa on niin en uskaltanu tilata sieltä. Paloissa oli vain 2 uraa, mun jarrupaloissa on 3 uraa.
Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 20242 vuotta Toisaalla mainitut kiikarit noudin automaatista. Tässä on 6 km säteellä 5 Postin noutopistettä, palveleva yksikkö on sitten hankalampi... Ainakin kolmessa mainitussa on muutakin automaattista toimintaa.
Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 20242 vuotta Tässä olen ihmetelly onko postiljooni unohtanu mun kokonaan kun ei ole postia päiväkausiin tullu. No nyt tuli, pikkupaketti jossa toivon olevan korut (nukelle). ....no kyllä toivottu paketti tuli.
Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 20242 vuotta Jep. Bemuun tuli upgrade-osa Floridasta. Komeesti tuli parissa päivässä, vaikka oli economy-kyyti. DHL:lle tästä peukku.
Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 20242 vuotta Nukkepaketti...kallis nukkepaketti ( postikulut ja tullialv teki tästä 500usd paketin ja sen takia vielä kortti suljettiin...joutui soittaan ja vahvistaan että kyllä se olin minä kun tämmöisen ostoksen tein...) haettu. Hyvä että tuli Matkahuollon kautta, eikä joutunut sitä tulli-ilmoitusta laittaan ( tullit maksettu jo oston yhteydessä) Vähän hirvitti toi hinta mutta "tartten" just tämän nuken ja on ollu töitä...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään