Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Densen

Jäsen
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Käyttäjän Densen kaikki viestit

  1. Laitoin vaimolle viestin, että olen kotijuna-asemalla 20 minuutin päästä. Ei sanonut, että tulen hakemaan autolla vaan kysyi, että pitääkö tulla hakemaan. No sentään lupasi tulla kun vastasin, että "no olis kyllä kiva".
  2. Olisko pk-seudullakin ladut hiihdettävissä seuraavan 3 päivän ajan. Sitten tulee +4 kelit. Täytyy varmaan käydä hakemassa huomenna monot varastosta. Mulla lähtee luonnonladut 200 metriä pihasta. Toki tykkilatuja on ollut auki mm. Oittaalla Espoossa johon on 15 minuutin automatka mutta hiihdän periaatteesta vain noilla luonnonlumiladuilla kun ne tosiaan lähes pihasta kulkevat.
  3. Käyn ostamassa pojalle joululahjan stadista Yrjönkadulta ja sitten puoli seiskaksi lätkämatsiin Nordikselle.
  4. Täällä tosiaan näyttäis löytyvän. Esim Magic Mary 27.5 2.8 eri levyisillä vanteilla. http://www.reifenbreiten-datenbank.de/reifen-Schwalbe-Magic Mary-27.5x2.80.html
  5. No ei enää mutta aamulla kyllä kun odotin 35 minuuttia bussia. Bussi jonka piti tulla ja myös seuraava vuoro jätti tulematta. Lopulta kävelin kilsan toisen bussilinjan pysäkille jotta pääsin juna-asemalle ja edelleen kohti stadia. Mutta perillä siis myöhässä yllätys yllätys. Ja lakon piti tietääkseni olla vasta huomenna.
  6. Olen istunut koko päivän luentoja kuuntelemassa enkä ole meinannut nukahtaa. Onnistuin lounaalla syömään vain kohtuudella.
  7. Densen vastasi VesaP:n viestiin alueella: Harjoittelu
    Tein eilen aamupäivällä rinnallevetoa taas tauon jälkeen. Illalla tuli pää kipeäksi ja nyt aamulla huomaan, että hartiat on kipeät. Jälkimmäinen tavallaan ok asia kun treeni selvästi tehos mutta jos pääkipu johtui niska-hartia jumituksesta jonka aiheutti salitreeni niin ärsyttävää. Pyöräilypäivien jälkeen tulee myös usein. Istumatyö lisäksi joka syy tai osasyy. Ärsyttävää. Noin kerran viikossa vähintään syön särkylääkettä pääkipuun.
  8. Tällainen tuli vinkkinä: http://www.reifenbreiten-datenbank.de/
  9. Jep. Mulla Schwalben Taikamarit tippuu vanneuran keskelle ihan vain ilmat laskemalla. Mutta kyselin siitä renkaan leveyssivustosta fillarifoorumilta. Muutkin muistaa sellaisen sivuston olevan olemassa. Katsotaan jos onnistutaan löytämään.
  10. Muistaakseni olen nähnyt fillarifoorumilla linkin sivustoon johon on listattu kumien todellisiä leveyksiä. Mutta miten sen nyt sitten saisi kaivettua esiin... Viimeiseen kysymykseen vinkkinä, että hankalimmat renkaat olen saanut tiputettua pois vanteen hyllyltä skeittilautakikalla. Eli rengas(vanne) kyljelleen maahan jonkun kuramaton päälle tms. ja skeittilauta tai kruisierilauta työkaluksi. Laudan kärjen tai perän kun laittaa vanteen ja renkaan saumaan ja ottaa käsillä kiinni laudan toisen pään renkaista/trukeista ja oman vartalon painoa hyödyntäen sitten painaa lautaa renkaan ja vanteen saumaan niin on rengasta saanut painettua kohti vanteen keskustaa. Kun molemmat puolet on paineltu keskelle niin rengasraudalla sitten normaalisti rengas pois vanteelta. Rullalaudan sijaan joku sopiva laudankappale toiminee myös mutta rullalaudassa on tosiaan ne renkaat hyvä otekohta käsille. Jollain ruuvipuristemalla tai vastaavalla voisi tietty myös yrittää pakottaa rengas vanteen reunalta keskemmälle. Tai kuulemma myös laittamalla rengas oven sopivalla tavalla saranapuolen väliin ja sitten sulkemalla/avaamalla ovea.
  11. Onko tällainen mainonta tehokasta ja kannattavaa? Tää virheellisellä suomella kirjoitettu banneri pyörii siis tässä palstan ruudulla. En ihan äkkiä lähtisi klikkaamaan auki.
  12. Katsoin maastojuoksun em kisojen lähetyksen naiset alle 23 vee sarjassa. Kaksi mitalia Suomeen!!! Mahtavaa Mononen ja Blomqvist! Ja ei aikuisten miesten kisakaan pöllömpi ollut.
  13. Mulla on myös yksi rivi lottoa koko ajan pyörimässä. Paitsi jos saldo loppuu sieltä tililtä. Voittoja ei ole juuri tullut. Suurin parikymppiä ja siitäkin monta vuotta.
  14. Oli tämä Leinamo parin ammunnan pikakisassa parikymmentä sekkaa nopeampi hiihtoajoissa muita suomalaisia (Minkkinen ja paluun nyt Suomen paidassa tehnyt Daria Virolainen). Makuupaikka meni myös hienosti nollilla mutta pystystä sakkoja useampi. Myönsi haastattelussa rehdisti ettei vielä pää kestänyt aikuisten kisoissa vikan ammunnan jännittävää tilannetta. Oli elämänsä toinen maailmancup. Tän vuoden varsinainen päätähtäys on nuorten arvokisoissa joihin saa vielä osallistua. Mutta kuten sanottua niin lupaava tilanne ja valoa minun silmissä Suomen naisampumahiihtoon. Pyssyttömän puolen kisat eivät taas tällä kertaa näkyneet ylellä vaan olivat maksupuolella. Mutta mitä nyt urkkaruudussa kertoivat niin ei kovin kummoista. Yks harmittava sauvarikko kyllä kävi välierässä johon Olkkonen pääsi ekaa kertaa. Edit. Löytyi artikkeli kisasta https://yle.fi/a/74-20064217
  15. Joo aina ei reaktiot ole paistinpannua tai jumppakorttia antaessa sitä mitä kuvitteli 😀 Hyvä seivaus toi kortti ja suklaa lisukkeina.
  16. En ole kun laitoin vasta pari tuntia sitten tilaukseen. Yks paketti tai siis tilaus on kyllä tehty jo yli kuukausi sitten mutta eipä ole kuulunut lähetysilmoitustakaan. 14 vrk tais olla arvioitu aika tilauksesta kun ei ollut varastotuote. Pitää ehkä alkaa kohta kyselemään. Rc-autoon siis tilasin uuden akun ja pikkusälää. No kesäksi mä niitä vasta tarviinkin toki.
  17. Ei tullut kyllä tänään mieleenkään. Iltapäivällä naapurissa juhlissa oli tarjolla lehtikuohua mikä kelpasi hyvin. Saunassa äsken alkoholiton olut. Joku cola olis maistunut mutta kun sitä ei ollut.
  18. Mä muistan vain Markun.
  19. Kyllä ne mulla Polar on tallentanut ja olis nopeesti tarkistettavissa tästä puhelimesta Polarin Flow-sovelluksesta (eli ns. päiväkirjasta). Mutta ulkoa en äkkiä muista edes päivää kun niitä pääs useampi välissä vierähtämään.
  20. En muista. Alkuviikosta tais olla.
  21. Jänkä lähti kotiin. Ei kulje. Liittyy ehkä hänen viime vuonna puhjenneeseen diabetekseen. Joku itävaltalainen lääkärihän oli sanonut aikanaan silloin ensim hänelle, että kisaura loppui siihen. Mutta se miksi tulin kirjoittamaan oli, että pikakisassa asiantuntijaselostaja kertoi tän uuden nuoren Leinamon olleen maastohiihtopuolella ikäluokassansa sm-mitalitasoa. Se kuulostaa lupaavalta alulta alkaa rakentamaan.
  22. Tän päiväinen heikotus eilisten juhlien jälkeen.
  23. Heh, toi naulakkokoukku oli hauska oivallus. Isosta eli paksusta viehekoukusta vois tosiaan koittaa kyllä myös tehdä. Katkaisisi päästä terävimmän osuuden ja pyöristelisi vielä viilalla ja hiekkapaperilla. Paperiliittimen rauta taitaa olla liian ohutta niissä vähän isommissakin. Sellaisen vanhanaikaisen metallihenkarin rautalanka vois olla sopivaa ja vielä väänneltävissä.
  24. Juon olutta asemalla ja odotan junaa jolla pääsen firman pikkujouluihin.
  25. Nykyisellään mulla on sellainen. Mutta tuollainen koukku jossa on kaksi haaraa olis käyttötarkoitukseensa paljon kätevämpi. Voisi valita kumman puolen teltan absidin liepeistä avaa eli irrottaa vain sen puoleisen narun helposti koukusta irti pujottamalla. Jos kummatkin lenkit on samassa karabiinissa se ei ole ihan niin yksinkertaista ja nopeaa. Varsinkin teltasta ulos päin tullessa kun sinne absidin liepeeseen kurottelee. Ks. Videon kohdasta 5 min 50 sek. Tästä minä tän idean olen saanut mutta toteutus on puolitiessään tuon osan puuttuminen takia. Voisinhan minä vain laittaa 2 kpl maakiiloja vierekkäinkin. Toiseen toinen ja toiseen toinen naru. Samaan jos laittaa on toinen aina jumissa toisen alla.

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.