Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×
ESTETTY

Kehityskeskustelu


Sulo

Recommended Posts

Meinasin, että eikö olisi hyvä että ylläpito itse tietäisi, miltä foorumi näyttää ja miten se käyttäytyy eri käyttöliittymillä ;) Tuokin aika oleellista käytettävyyden kannalta, että ne selventävät tekstit osioiden nimien alla eivät näy puolille käyttäjistä -> jako pitää olla yksinkertainen ja selkeä ja osien otsikointi itsessään riittävän kuvaavaa. Kännykkäselailija ei myöskään arvosta liian pitkäksi kasvanutta osiorimpsua.

Link to comment
Share on other sites

Ei kun ne alaotsikot eivät näy ollenkaan, ainakaan tällä minun Tapatalk-versiolla. En siis näe niitä Torin puolellakaan, vaan näkyy pelkkä "Tasamaa" jne. Joku muu Tapatalkkaaja voisi myös kertoa näkyykö Torin puolella ne alaotsikot/kuvaukset. Suosittelisin kyllä käyttöliittymätestauksen nimissä myös ylläpidolle foorumin selaamista eri sovelluksilla ja laitteilla ;) Ja jos se joku muu tapatalkkaaja voisi myös kertoa, näkyykö minun viesteissä mikä nimimerkki kirjoittajana? Turha sitten nimittäin mahdollistaa eri näyttönimen käyttämistä, jos se aiheuttaa sen että näkyy Tapatalkin käyttäjille eri nimisenä kuin selainversion lukijoille.

Aiemmin näkyi "Justiina" ja nyt näyttäisi olevan "Armi Takatukka". Kyllä minulla Tapatalk näyttää myös alaotsikot. Torin puolella esim. näkee pyörien alta maasto, maantien jne. Lumia ja uusin hiljattain päivittynyt Tapatalk-versio.
Link to comment
Share on other sites

Ainakaan täällä ei näy, mutta onko tuolla loppuunsa niin suurta väliäkään? Harva kuitenkin varmaan foorumia käyttää pelkästään Tapatalkin välitse ja muutenkin jos foorumilla meinaa enemmänkin aktivoitua, niin aluekäytäntö kyllä sorvautuu takaraivoon.

 

Itsellä alustana Lumia 820 uusimmalla firmiksellä ja Tapatalkilla.

 

e. Torin puolellakaan ei näköjään näy alaotsikoita minulla, kuten ei muillakaan foorumeilla

Link to comment
Share on other sites

Ei näy, Android-versio 4.6.2 Minulla on kyllä sellainen kutina, että kasvava joukko käyytää pelkkää tapatalkia. Itsekin käytin lähes pelkästään tätä ennen kuin perustin tuon oman projektiketjun, jonne kuvien ja linkkien lisäily on helpompaa läppärillä. Mut kait sen saitin statseista näkee millä porukka surffaa :)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.