Jump to content
ESTETTY

Kehityskeskustelu


Sulo

Recommended Posts

Ite kans mietin oisko joku pyörätyyliin perustuva jako järkevä, tuommosta karkeaa jakoa ehin jo eka viestiin hahmottaa mutta deletoin sitten:

 

- Onroad

- Offroad

- Retro, vintage, fixit jne.

- Muut

 

Tulisko näiden alle sitte kaikki ko. pyörätyyppeihin perustuva tekniikka yms. turina? Vai näiden alle vielä omat langat eri tekniikkaosioile? Tuohan siinä on vähän vaikea kun osa pyörätyypeistä on tarkoitettu sekä tielle että tien viereen niin voi olla haastava "tietää" meneekö jutut maantie- vai maastokategoriaan.

 

No mutta mahtavaa että toimiva pohja on näinkin nopeasti pystyssä, kyllä tuo tuosta muokkautuu oikeen hyväksi.

Link to comment
Share on other sites

Niin, mistä noiden alaosastojen alla on tarkoitus keskustella? Jos osista, niin sitten keskustelu hajoaa ja leviää useisiin paikkoihin. Itse haluaisin löytää kaiken osasarjoihin liittyvät yhdestä paikasta, kaikki satulat yhdestä, renkaat niinikään samasta paikasta jne. Kannattaa myös muistaa, että mitä monimutkaisempi ja hienojakoisempi foorumin rakenne on, sitä enemmän ketjuja syntyy vääriin paikkoihin -> vaatii jatkuvaa, aktiivista moderointia. En siis yön yli nukuttuani pidä alalajeittain jaottelua hyvänä ideana.

Link to comment
Share on other sites

Ei kun ne alaotsikot eivät näy ollenkaan, ainakaan tällä minun Tapatalk-versiolla. En siis näe niitä Torin puolellakaan, vaan näkyy pelkkä "Tasamaa" jne. Joku muu Tapatalkkaaja voisi myös kertoa näkyykö Torin puolella ne alaotsikot/kuvaukset. Suosittelisin kyllä käyttöliittymätestauksen nimissä myös ylläpidolle foorumin selaamista eri sovelluksilla ja laitteilla ;) Ja jos se joku muu tapatalkkaaja voisi myös kertoa, näkyykö minun viesteissä mikä nimimerkki kirjoittajana? Turha sitten nimittäin mahdollistaa eri näyttönimen käyttämistä, jos se aiheuttaa sen että näkyy Tapatalkin käyttäjille eri nimisenä kuin selainversion lukijoille.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.