Kirjoitettu 25. Heinäkuuta25. Heinä Kirjoittaja Mä pidin kännyn gepsisovellusta auki nopeusmittarin vieressä. Alkuperäisrenkailla avustus lakkasi 21-22 kmh kohdalla. Intuvia näytti siis 25. Sanoin asiasta ensihuollon tapaisessa. Tyyppi kysyi, että millä mittasit, mutta ei silti korjannut renkaan kulkemaa matkaa. Laitoin alle paksut nappularenkaat. Kulkee 8 cm pitemmälle kierrosta kohti. Auttoi vähän.
Kirjoitettu 27. Heinäkuuta27. Heinä Tässä mun laitteessa ei sähkö puske 25kmh jälkeen enää vaikka olisi mikä avustus.Pyörän näyttö menee rinta rinnan gps-näytön kanssa, vain kymmenykset puuttuvat kun näyttää pelkät täydet lukemat. Muokattu: 27. Heinäkuuta27. Heinä, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 28. Heinäkuuta28. Heinä Tommoinen Fiido vois periaatteessa kiinnostava. Tenwaysin GCO600 on kans ollut harkinnassa. Vähän rajoittaa noissa toi kiinteä akku, kun pitäis sitten latauksen kans kikkailla, kun pyörävarastossa ei saa ladata. Kesällä onnistuisi omassa varastossa, mutta talvella ei. Muokattu: 28. Heinäkuuta28. Heinä, käyttäjä: IncBuff
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta29. Heinä Kirjoittaja 3 tuntia sitten, IncBuff kirjoitti:Miksi? Hinta ihan eri ja niin on pyörätyyppikin.Ainakin sähköpyöräkeskuksen sivulla hintaero vain 100,- Mutta rungosta: Yllättäen kaikki kasisataset ovat lowstep-mallisia. Tuota en tiennyt. Muistin vain, että suurempi akku ja kiinteä näyttö.
Kirjoitettu 29. Heinäkuuta29. Heinä Eipä tuolla edes ole tuot CG0600:sta mitä harkitsin. https://www.tenways.com/products/cgo600
Kirjoitettu 6 tuntia sitten6 h Onko Olutmoottorin uutukaisessa pakkarin kiinnitysruuvit rungossa? Itse kaipaisin sähköpyörään taakse mahdollisuutta asentaa Ortliebin sivulaukut.Aiemmin ehdoton edellytys olisi myös ollut helposti latauksen ajaksi irroitettava akku mutta se ei ole enää välttämätöntä, koska voinkin nykyään ladata töissänlämpimässä parkkihallissa.Akunkesto saisi olla kyllä mielellään n. 80 km tai ihan vähintään 60 km jotta oikeasti kestää sitten pakkasellakin 40 km ajoa.
Kirjoitettu 4 tuntia sitten4 h Mielestäni siinä on kierteytetyt reiät takapyörän akselin yläpuolella joihin sopisi esim. ne Ortliebin pikatapit. Pitää tarkistaa kun pääsee reissusta kotio.Takana on myös reiät joihin saa lokarit kiinni, mutta reiät on ylöspäin. Samoin viistoputkien yläpäässä on reiät sivuille. Rungossa ei ole kuin yksi valmis paikka juomapullolle.Vakioakku on tosiaan hieman nirkoinen. 60+ sillä pääsee kun ei revittele liikaa avustuksilla, 80+ olen ajanut säästelemällä. Tosin ihan flatiksi en ole ajanut, joku rajoittunut avustus jäänyt taustalle. Jää nähtäväksi miten käy kelien viilentyessä. Muokattu: 4 tuntia sitten4 h, käyttäjä: Olutmoottori
Kirjoitettu 51 minuuttia sitten51 min Kirjoittaja Kenen pää kestäisi 'tossun' ?Entä poistopyörät kuten Corratec ? Muokattu: 40 minuuttia sitten40 min, käyttäjä: alpensau
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään