Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20242 vuotta Lähden kauppaan. Luulin että kaikki ruokatarvikkeet on kaapissa. No ei ollut.
Kirjoitettu 5. Helmikuuta, 20242 vuotta Tämän varhaisen aamukahvin nautittuani tovi ohjattua ulkoliikuntaa lumen merkeissä. Aurauskalustokin näkyy vierailleen. Tuon jälkeen voisi miettiä aamiaista.
Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Ulosleimaus töistä, ja konjakkilasi kaapista käteen! 🤪
Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 20242 vuotta 8.2.2024 klo 14.08, concorde kirjoitti: Auto alle ja Lieto/Turku - akselille lauantaihin asti. Älä rupea sitten siellä ensimmäisenä päivänä rehentelemään. https://www.aamulehti.fi/moro/art-2000007310788.html
Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Kannan trainerin terassille. -3 astetta menee melkein trainerin +5 alkaen spekseihin.
Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja Kas, kukaan ei oo tehnyt mitään seuraavaksi, joten toistan itseäni. Kunhan saan tämän energiajuomani ryystettyä tyhjäksi, kannan trainerin terassille.
Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 20242 vuotta Mulla olis vapaarullat. Saaneet olla laatikossa ainakin 3 vuotta. Sitä ennen käytin niitä huimat 2 kertaa talvessa keskimäärin. Parvekkeella tosiaan tarkenis varmaan hyvin ajella.
Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 20242 vuotta Kunhan kävelen ensin toimistolle ja teen vähän askareita, niin iltapäivällä sitten hokilätkä-kamat niskaan ja Nokia Areenalle(!) vähän höntsäilemään 😃 ennen ehtoon paikallispeliä (aitiosta 😎) No joo, asiakastilaisuus, joten töitähän toi... tavallaan.
Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 20242 vuotta Vaihdan kesärenkaat. Onneksi on enää vain yksi auto. Hankkisiko seuraavaksi kolmipyöräisen auton ? 😁 Muokattu: 10. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja OffT: Kahden viikon jono oli ainakin lentokentän volkkariliikkeessä renkaiden vaihtoon, joten omat kesärinkulat vaihtuu auton alle vasta ensiviikon lopussa. OnT: Olen Teams palaverissa. Ja näköjään täällä palstalla myös.
Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 20242 vuotta 1 hour ago, VesaP said: OnT: Olen Teams palaverissa. Ja näköjään täällä palstalla myös. +1. Onko sullakin Vesa intialaisia siinä palaverissa? Muokattu: 10. Huhtikuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: bici74
Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 20242 vuotta Lähden Rouvalle tulkiksi kampaajalle, kunnes liukenen sieltä
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään