Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mitä teet seuraavaksi?

Featured Replies

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

TE-keskuksesta jo soittelivatkin, mutta lupasivat hänelle rauhan, kun kertoi menevänsä joulukuun alusta takaisin hommiin.

Liikuttavaa huolenpitoa. Tapasin viikko sitten entisen naapurini, hieman alkoholisoitunut nokiaklusterin yhden haaran ex. elektroniikkatyöntekijä. Huomautin, että hänelle on tainnut käydä huonosti - oli nimittäin työhaalarit päällä. Sanoi olevansa edelleen kuntouttavassa työtoiminnassa, mahtaako tulla 10 vuotta täyteen piakkoin.😬

  • Viestejä 336
  • Katselut 22.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Talkootamineet on tuossa valmiina, toinen vaatekerta päälle ja sitten lähden talkoisiin.
Onneksi näyttää selkenevän.

Kirjoitettu

Kiukaan kampeamista paikalleen jahkailen nyt. Nokikolarin verstaalta sain kipaistua palasen kivivillaa hormiliitäntää varten, eikä tarttenut ostaa kaupasta koko 50 € paalia.  

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Tuota lukiessa keksin (ja terassilla istuessani), että pitäis kai nuo katetulta parvekkeelta joihinkin kesän juhliin tähän terassille lainaan tuodut pöytä ja tuoli kantaa ennen huomista sadetta takas parvekkeelle. Ja ehkä nuo terassin omatkin kalusteet laittaa talviteloille. Vaikka tänään on tää 20 astetta ja aurinkoa.

Kirjoitettu
23.9.2023 klo 13.48, concorde kirjoitti:

Mansen peli telkusta ja sen jälkeen paikalliseen navettaan burgerille.

Pyhäinhäväistys. Parven silta on purettu. Toisaalta pellossa on ruiskutusurat. Joku yrittää vielä saada satoakin. Joskus asuin hetken Ylöjärvellä. Koitin käydä Hervannassa konelinjaa, muttei ollut mun laji.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Luonto valtaa kaiken, jos ei näytä moottorisahaa välillä. Pellettiautosta (puhallus) taitaa lähteä peilit, jos en kohta lähde ulos leventämään tonttitietä.

Muoks. Pelletit 4 tn siilossa. Hepulla oli 5-akselinen auto, 3:lla taisi pyörät kääntyä. Mahtui siis hyvin tänne känkkäränkkäkirvesvarsitontille.

Yllättävän vähän tulee pölliä, kun siivoaa tieojia ja penkkoja = 2 kottikärryllistä. Oksia kuitenkin hirveä määrä. Pieniä kuusia vain 1.

Päivitys: 2 näreitten ajoreissua kaatopaikalle.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Ekaks työpäivä, jossa suurimmalti osin NBF:n seurantaa online, mutta kotiin päästyä vois olla ohjelmassa veneen pohjan pesu järvessä ja sen nostaminen kärrylle & talvisäilöön

Kirjoitettu

Piti tässä palaveri-infoa kuunnella kasista viistoista vaille ysiin mutta se loppuikin jo 10 minuutin jälkeen. Annoin itselleni nyt luvan hetken laiskotella ennen kuin käyn käsiksi seuraavaksi budjetoimaani työtehtävään. Mutta ehkä se nyt pitää sitten aloittaa. 

Muokattu: , käyttäjä: Densen

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Pitäs varmaan kohta lämmitellä maksalaatikkoa rasiallinen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.