Kirjoitettu 15. Syyskuuta, 20232 vuotta 7 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: TE-keskuksesta jo soittelivatkin, mutta lupasivat hänelle rauhan, kun kertoi menevänsä joulukuun alusta takaisin hommiin. Liikuttavaa huolenpitoa. Tapasin viikko sitten entisen naapurini, hieman alkoholisoitunut nokiaklusterin yhden haaran ex. elektroniikkatyöntekijä. Huomautin, että hänelle on tainnut käydä huonosti - oli nimittäin työhaalarit päällä. Sanoi olevansa edelleen kuntouttavassa työtoiminnassa, mahtaako tulla 10 vuotta täyteen piakkoin.😬
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta Talkootamineet on tuossa valmiina, toinen vaatekerta päälle ja sitten lähden talkoisiin. Onneksi näyttää selkenevän.
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta Joko talvikämpän pihan siivoaminen tai mökillä klapihommia. Saa nährä kumpaa...
Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 20232 vuotta Kiukaan kampeamista paikalleen jahkailen nyt. Nokikolarin verstaalta sain kipaistua palasen kivivillaa hormiliitäntää varten, eikä tarttenut ostaa kaupasta koko 50 € paalia. Muokattu: 16. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 20232 vuotta Tuota lukiessa keksin (ja terassilla istuessani), että pitäis kai nuo katetulta parvekkeelta joihinkin kesän juhliin tähän terassille lainaan tuodut pöytä ja tuoli kantaa ennen huomista sadetta takas parvekkeelle. Ja ehkä nuo terassin omatkin kalusteet laittaa talviteloille. Vaikka tänään on tää 20 astetta ja aurinkoa.
Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 20232 vuotta Mansen peli telkusta ja sen jälkeen paikalliseen navettaan burgerille.
Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 20232 vuotta 23.9.2023 klo 13.48, concorde kirjoitti: Mansen peli telkusta ja sen jälkeen paikalliseen navettaan burgerille. Pyhäinhäväistys. Parven silta on purettu. Toisaalta pellossa on ruiskutusurat. Joku yrittää vielä saada satoakin. Joskus asuin hetken Ylöjärvellä. Koitin käydä Hervannassa konelinjaa, muttei ollut mun laji. Muokattu: 25. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 20232 vuotta Luonto valtaa kaiken, jos ei näytä moottorisahaa välillä. Pellettiautosta (puhallus) taitaa lähteä peilit, jos en kohta lähde ulos leventämään tonttitietä. Muoks. Pelletit 4 tn siilossa. Hepulla oli 5-akselinen auto, 3:lla taisi pyörät kääntyä. Mahtui siis hyvin tänne känkkäränkkäkirvesvarsitontille. Yllättävän vähän tulee pölliä, kun siivoaa tieojia ja penkkoja = 2 kottikärryllistä. Oksia kuitenkin hirveä määrä. Pieniä kuusia vain 1. Päivitys: 2 näreitten ajoreissua kaatopaikalle. Muokattu: 28. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20232 vuotta Ekaks työpäivä, jossa suurimmalti osin NBF:n seurantaa online, mutta kotiin päästyä vois olla ohjelmassa veneen pohjan pesu järvessä ja sen nostaminen kärrylle & talvisäilöön
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20232 vuotta Piti tässä palaveri-infoa kuunnella kasista viistoista vaille ysiin mutta se loppuikin jo 10 minuutin jälkeen. Annoin itselleni nyt luvan hetken laiskotella ennen kuin käyn käsiksi seuraavaksi budjetoimaani työtehtävään. Mutta ehkä se nyt pitää sitten aloittaa. Muokattu: 28. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Densen
Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Pitäs varmaan kohta lämmitellä maksalaatikkoa rasiallinen.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään