Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Haen WiFelle ruokaa kaupasta. Itte en tarvii kun on neljäs päivä menossa litkujauheita ja niitä on 4kk setti kaapissa. Ei, en nyt putkeen 4kk kuurilla ole toki.
Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 20232 vuotta Kohta hyrysysy käyntiin ja nokka kohti Nokia-areenaa. Peli aitiosta tarjoiluiden kera olis ohjelmassa...
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20232 vuotta Töitä pitäis tässä yrittää tänään kohtuu ahkerasti tehdä ainakin kolmeen saakka. Lounastauolla meinasin kyllä käydä vähän ulkoilemassa, ehkä pyörällä kaupassa ostamassa lasagneainekset.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20232 vuotta Yön ensimmäinen tauko ja kahvi kylkiäisineen houkuttelee jo kovinkin.
Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 20232 vuotta Pitää mennä jotain laittaan fillariin, takavalo ja mittari, satulaakin pitää siirtää eteenpäin....saa nyt nähdä miltä ajaminen uudella tuntuu, jännittää.
Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 20232 vuotta Lounaalta tulin ja nyt pitäis mennä 3 minuutin päästä parin tunnin Teams-kokoukseen. Arvatkaa jaksaisinko.
Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 20232 vuotta Alan tässä kohtapuoliin lähteä Nakkilaan. Odottelen nyt tovin ettei tarvi pimeessä ajella.
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 20232 vuotta Käyn ostamassa pojalle joululahjan stadista Yrjönkadulta ja sitten puoli seiskaksi lätkämatsiin Nordikselle.
Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 20232 vuotta Lähden töihin katsomaan, pääseekö väittelemään jonkun lakkovahdin kanssa
Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 20232 vuotta Kuusi pitäis varmaan kengittää ja roudata sisään. Se on ehkä joku nelimetrinen nyt, mutta siitä vois ehkä vähän napata pois...
Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 20242 vuotta Och samma på här. Lisäksi kipasen paketin postista, jollen sitten unohda matkalla.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään