Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 20242 vuotta Kirjoittaja 37 minuuttia sitten, bici74 kirjoitti: +1. Onko sullakin Vesa intialaisia siinä palaverissa? Ei tällä kertaa. Silloin tällöin on inkkareidenkin kanssa tarvinnut palaveerata äänellisesti. Onneksi yleensä riittää Teams Chat ettei tarvii kuunnella sitä Dr Bombay englantia. Siitä tajua yhtikäs mitään yleensä. 🙉
Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 20242 vuotta Jäärien IT inkkareiden London kielikylpypalaveri kaikkine alan erikoissanastoineen lyhenteineen Piti olla Hana projektissa edustamassa sisäisen logistiikan käyttöliittymäosuutta. Heti avauksen jälkeen olisi ollut jo täysin kuutamolla. En suostunut.
Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 20242 vuotta Rouvan kanssa syömään thaikkua ja siitä perään leffaan. Luottomiestä
Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 20242 vuotta Lähden ajamaan Nuuksio Bike parkin avajaispäivään. Kahvit vielä naamariin ensin kotona.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20242 vuotta Taidan lähteä äänestämään. Kriteerinä parin-kolman vaalikoneen perusteella sopivin pirkanmaalainen edustaja. Samalla vois käydä jossain syömässä.
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20242 vuotta Nythän mä hokasin - voittokaljat jäi hankkimatta. Mutta sitäkin suurempi syy tarkistaa maanantaina, joko prisman olutnurkkaus on saanut asiaankuuluvaa täydennystä - 8 % ? Muokattu: 9. Kesäkuuta, 20242 vuotta, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 20242 vuotta Saas nähä, mikä tulee olemaan hintapolitiikka. Ounastelen kyllä korkeita hintoja.
Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 20242 vuotta Akvaarion viikkohuolto suoritettu, taidan laitella grillin tulille.
Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Päivitän Norton 360 antivirusohjelmaan koodit seuraavaksi vuodeksi. Näitä ei KOSKAAN kannata ostaa suoraan sylttytehtaalta. Nytkin tyrkyttänyt että RENEW nyt heti extrahintaan, tyyliin 80e/vuosi. Tilasin Amazonista, kuten aina ennenkin, 15e/vuosi/10 laitteen lisenssi. Muokattu: 26. Kesäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 20241 vuosi ^^ Defenderiin täälä luotetaan. Joskin mitään Valtakunnan salaisuuksiakoneelta löydykkään, eikä muutakaan Ryssiä kiinnostavaa.
Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 20241 vuosi Lähden Turkun Kakskertaan vakiorannalle ottaan nukkekuvia. Samalla ehkä poikkean äidin sisaren luona, ihan vaan tervehtimässä. Muokattu: 13. Heinäkuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 20241 vuosi Saunankiukaan kylkiäisenä tulleesta kuormalavasta linnunpönttöjä. Sopivan levyisiä lautoja, leveetä ja kapeeta. Taitaa riittää 3 kolmeen. Juuri kun olin aloittelemassa, niin se alkos satta vettä. Nyt on vaarana, että hanke unohtuu ja siirtyy... Tein sitten luonnoksen Excelissä. Kuvan vaalean puoleiset osat ovat lavan alapuolisia osia ja nyt en ole ihan varma, ovatko hyödynnettävissä, mutta pelkään, ettei sieltä saa tallojen välistä riittävän pitkiä pätkiä, ettei kolme purkkia tuosta syntyisi. Mutta ehkäpä sieltä saa sitten vähän pidemmät pätkät katoksi, nythän tuo lippa olisi jää hieman lyhyeksi. Etuseinän saranoin, niin tyhjennys käy helposti etuovea raottamalla Saranat onkin jo hankittu, ovisäpiksi pari naulaa ja galvanoitua sidontalankaa. Edit: Sade taukosi ja kävin tarkistelemassa lavan kääntöpuolen ja hyvältä vaikuttaa, näyttäisi syntyvän neljä purkkia. Korkeutta joudun tinkimään, jotta kattolaudalle jää riittävästi pituutta, jollei nurkista sitten satu löytymään leveää lautaa, epäilen kyllä. Sieltä saatavien pätkien pituus on hiukan naulauksesta riippuen n. 43..43 cm - sahauksien 3x n. 3 mm. Näistä olisi sitten ilmeisesti tulossa pikkutiaisille sopivia 25 cm korkeita purkkeja, mutta se pienempi 28 mm reikä pitäisi sitten vielä jostain hommailla, tai sitten leppälinnulle 70 mm Muokattu: 10. Syyskuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Samaa mitä töiden loppumisen jälkeen iltapäivästä. Eli töitä. Ei kuitenkaan taida mennä niin myöhään (lue: aamun pikkutunneille asti) että aamun työt häiriintyisi hirveästi. Joten jaksaa sit taas tehdä töitä huomisen työpäivän jälkeen yöllä. Jotta voi aloittaa taas työt sit ylihuomenna aamusta heti aikaseen. Vddu mikä viikko... 🤪
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään