Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mitä teet seuraavaksi?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja
37 minuuttia sitten, bici74 kirjoitti:

+1.

Onko sullakin Vesa intialaisia siinä palaverissa?

Ei tällä kertaa. Silloin tällöin on inkkareidenkin kanssa tarvinnut palaveerata äänellisesti. Onneksi yleensä riittää Teams Chat ettei tarvii kuunnella sitä Dr Bombay englantia. Siitä tajua yhtikäs mitään yleensä. 🙉

  • Viestejä 336
  • Katselut 22.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Jäärien IT inkkareiden London kielikylpypalaveri kaikkine alan erikoissanastoineen lyhenteineen :D
Piti olla Hana projektissa edustamassa sisäisen logistiikan käyttöliittymäosuutta.
Heti avauksen jälkeen olisi ollut jo täysin kuutamolla. En suostunut.
 
 

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu

Taidan lähteä äänestämään. Kriteerinä parin-kolman vaalikoneen perusteella sopivin pirkanmaalainen edustaja.

Samalla vois käydä jossain syömässä.

Kirjoitettu

Nythän mä hokasin - voittokaljat jäi hankkimatta. Mutta sitäkin suurempi syy tarkistaa maanantaina, joko prisman olutnurkkaus on saanut asiaankuuluvaa täydennystä - 8 % ?

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Päivitän Norton 360 antivirusohjelmaan koodit seuraavaksi vuodeksi. Näitä ei KOSKAAN kannata ostaa suoraan sylttytehtaalta. Nytkin tyrkyttänyt että RENEW nyt heti extrahintaan, tyyliin 80e/vuosi. Tilasin Amazonista, kuten aina ennenkin, 15e/vuosi/10 laitteen lisenssi.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

^^ Defenderiin täälä luotetaan. Joskin mitään Valtakunnan salaisuuksiakoneelta  löydykkään, eikä muutakaan Ryssiä kiinnostavaa.

Kirjoitettu

Lähden Turkun Kakskertaan vakiorannalle ottaan nukkekuvia. Samalla ehkä poikkean äidin sisaren luona, ihan vaan tervehtimässä.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Saunankiukaan kylkiäisenä tulleesta kuormalavasta linnunpönttöjä.
Sopivan levyisiä lautoja, leveetä ja kapeeta.
Taitaa riittää 3 kolmeen.

Juuri kun olin aloittelemassa, niin se alkos satta vettä.
Nyt on vaarana, että hanke unohtuu ja siirtyy... :( 

Tein sitten luonnoksen Excelissä. Kuvan vaalean puoleiset osat ovat lavan alapuolisia osia ja nyt en ole ihan varma, ovatko hyödynnettävissä, mutta pelkään, ettei sieltä saa tallojen välistä riittävän pitkiä pätkiä, ettei kolme purkkia tuosta syntyisi. Mutta ehkäpä sieltä saa sitten vähän pidemmät pätkät katoksi, nythän tuo lippa olisi jää hieman lyhyeksi.

Etuseinän saranoin, niin tyhjennys käy helposti etuovea raottamalla :)
Saranat onkin jo hankittu, ovisäpiksi pari naulaa ja galvanoitua sidontalankaa.

Edit: Sade taukosi ja kävin tarkistelemassa lavan kääntöpuolen ja hyvältä vaikuttaa, näyttäisi syntyvän neljä purkkia. Korkeutta joudun tinkimään, jotta kattolaudalle jää riittävästi pituutta, jollei nurkista sitten satu löytymään leveää lautaa, epäilen kyllä. Sieltä saatavien pätkien pituus on hiukan naulauksesta riippuen n. 43..43 cm - sahauksien 3x n. 3 mm.
Näistä olisi sitten ilmeisesti tulossa pikkutiaisille sopivia 25 cm korkeita purkkeja, mutta se pienempi 28 mm reikä pitäisi sitten vielä jostain hommailla, tai sitten leppälinnulle 70 mm

Y5K37m3ns.png

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Samaa mitä töiden loppumisen jälkeen iltapäivästä. Eli töitä. Ei kuitenkaan taida mennä niin myöhään (lue: aamun pikkutunneille asti) että aamun työt häiriintyisi hirveästi. Joten jaksaa sit taas tehdä töitä huomisen työpäivän jälkeen yöllä. Jotta voi aloittaa taas työt sit ylihuomenna aamusta heti aikaseen. Vddu mikä viikko... 🤪

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.