Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 20251 vuosi Jäänyt intistä kammo pataruuille, silloin niitä kutsuttiin spadeksi, mutta onko näin että termi tarkoittaa enemmän talouspuolen varusmiestä nykyisin?
Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 20251 vuosi 51 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: Jäänyt intistä kammo pataruuille, silloin niitä kutsuttiin spadeksi, mutta onko näin että termi tarkoittaa enemmän talouspuolen varusmiestä nykyisin? Sotilaskeittäjä tai mikä se oikea termi nyt on = spade, ei mitään käryä miksi mutta näin oli kun itse kävin armeijan.
Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 20251 vuosi 2 hours ago, mgcc said: Osta aromipesä. Ja CrockPot siihen viereen.
Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 20251 vuosi Ehkä se on mennyt niin että pata = spade oli ruoan merkitys ja siitä henkilöityi. Kehitys kehittyy.
Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 20251 vuosi Tulin rekuttaren kanssa metsälenkiltä ja pistän kanapastat mikroon.
Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kuorin kilon punajuuria, tänään tehdään Borsh keittoa. Kuuluu muuten olevan alkujaan ukrainalainen herkku. Ainoa vaan, että meidän kaupoista ei löydä kunnon naudan luista keittolihaa, rintaa, lapaa, potkaa. Laitetaan sitten karjalanpaistilihaa 750g paketti.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Seuraavaksi on varmaankin grillin polttimen kaasureikien nuohous neulalla, reikä kerrallaan.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Meen nukkumaan, kiitos kun kuumetta on senverta paljo. Pakko tässä oli kumminki pestä kipot ja imuroida ja nyt oon ihan väsy.
Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 20251 vuosi Käyn siirtämässä pari tonnia sohjoa pihaliittymästä, ennen yöpakkasia...
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Meen takas nukkumaan...lääkärini pyysi tilaan soittoajan kuukauden kuluttua, ja mä pyydän lähetteen pyskiatrille.
Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 20251 vuosi Sohjonsiirtotalkoot taas edessä, nyt raapivat kahteen kertaan. Onneksi nuoriso tuli passelisti noutamaan hamsterinsa. Eivät pääse pois pihasta ennen puuhastelua.
Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 20251 vuosi Nukkumaan pitänee mennä. Naapurihuoneen brittiperheen kersat alkanee meuhkaamaan taas aamulla 7 jälkeen kuten tänään. Ja jos parvekkeen oven avaa niin heidän vanhemmat tulee pian kohta röökille. Onneksi tämä alkoi vasta tänään ja me lähdetään ylihuomenna himaan. Brittejä tuntuu muutoinkin olevan selvästi enemmän kuin aikaisemmilla käynneillä kanarialla "pohjoismaisessa" sunwing hotellissa. Pohjoismaisista eniten on taas tanskalaisia (ennen oli ruotsalaisia).
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään