Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mitä teet seuraavaksi?

Featured Replies

  • Viestejä 336
  • Katselut 22.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Jäänyt intistä kammo pataruuille, silloin niitä kutsuttiin spadeksi, mutta onko näin että termi tarkoittaa enemmän talouspuolen varusmiestä nykyisin? 

Kirjoitettu
51 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

Jäänyt intistä kammo pataruuille, silloin niitä kutsuttiin spadeksi, mutta onko näin että termi tarkoittaa enemmän talouspuolen varusmiestä nykyisin? 

Sotilaskeittäjä tai mikä se oikea termi nyt on = spade, ei mitään käryä miksi mutta näin oli kun itse kävin armeijan.

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu

Kuorin kilon punajuuria, tänään tehdään Borsh keittoa.
Kuuluu muuten olevan alkujaan ukrainalainen herkku.
Ainoa vaan, että meidän kaupoista ei löydä kunnon naudan luista keittolihaa, rintaa, lapaa, potkaa. Laitetaan sitten karjalanpaistilihaa 750g paketti.  

  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

Meen nukkumaan, kiitos kun kuumetta on senverta paljo. Pakko tässä oli kumminki pestä kipot ja imuroida ja nyt oon ihan väsy.

Kirjoitettu

Käyn siirtämässä pari tonnia sohjoa pihaliittymästä, ennen yöpakkasia...

Kirjoitettu

Meen takas nukkumaan...lääkärini pyysi tilaan soittoajan kuukauden kuluttua, ja mä pyydän lähetteen pyskiatrille.
 

Kirjoitettu

Sohjonsiirtotalkoot taas edessä, nyt raapivat kahteen kertaan. Onneksi nuoriso tuli passelisti noutamaan hamsterinsa. Eivät pääse pois pihasta ennen puuhastelua.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Nukkumaan pitänee mennä. Naapurihuoneen brittiperheen kersat alkanee meuhkaamaan taas aamulla 7 jälkeen kuten tänään. Ja jos parvekkeen oven avaa niin heidän vanhemmat tulee pian kohta röökille. Onneksi tämä alkoi vasta tänään ja me lähdetään ylihuomenna himaan. Brittejä tuntuu muutoinkin olevan selvästi enemmän kuin aikaisemmilla käynneillä kanarialla "pohjoismaisessa" sunwing hotellissa. Pohjoismaisista eniten on taas tanskalaisia (ennen oli ruotsalaisia). 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.