Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20241 vuosi Erehdyin joku kuukausi sitten pesettämään auton ja kotiin päästyä oli melkein yhtä likanen kun sopivasti alkoi sataa vettä kun ajoin pesuriin, keväällä ajattelin pestä seuraavan kerran talven suolat pois, samalla vois imuroida enimmät hiekotus sepelit lattioilta.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, VesaP kirjoitti: ^Jos automaattipesu tyyliin Shellin "tornaado" tms niin miten pakkasessa jengi ylipäänsä käyttää autoja pesussa? Shellin Perfect Tornado toi olikin. Hyvin tiedetty Eipä siitä mitään ihmeellistä. Kuivaa vaan koteloiden tiivisteet ja laittaa "shellin puikkoa" perään. Bemussa pitää vielä vähän kuivata katon karmin tiivistettä, johon tuo karmiton ikkuna sujahtaa. Mä yleensä teen vielä niin, että tunti-pari (pakkasesta riippuen) pesun jälkeen käyn avaamassa kaikki ovet/kontin luukun kertaalleen, niin se pieni jäätyminen joka voisi tulla, napsahtaa siinä. Ja käsijarrua en laita suoraan pesun jälkeen. Toki harvoin käytän muutenkaan. Nyt pitäisi ainakin reilun viikon pysyä puhtaana:
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Tornaadoja täälläkin vain käytetään. Aletornaadoja. Ei kait kukaan muu kuin miljonäärit osta Tornaatonsa kassalta normihintaan. Itse en koskaan ole muuta tehnyt pesun jälkeen kun kuivaan parilla talouspaperinpalalla taustapeilit, ne jää ihan märiksi pesun jälkeen ja kuivuvat muuten pilkullisiksi. Tiivisteisiin en oo koskenut. Toki varmaan kannattaisi jos/kun talvella pesettää pakkasella. Joskus ollut kun ajanut pesupaikalta (30km) kotia pakkasella niin ei oo meinannut päästä autosta ulos, tai jos se on onnistunut niin ei ole saanut enää auki pakun sivuovea. Edit: Ei ikkunat tykkää autosta kyttyrää jos jollain 10-20 asteen pakkasella ajaa lämpimään pesuhalliin ja samantien alkaa suihkuttaa vettä auton lasille? Sanovat vielä riks-raks-poks? Muokattu: 31. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20241 vuosi 23 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti: Tornaadoja täälläkin vain käytetään. Aletornaadoja. Jep. Kolme yhden hinnalla, niin silloin ostan. Mulla on tuohon lähi-shellille reilu kilsa pientä paikallistietä, joten kotteron saa aina puhtaana kotiin pesun jälkeen. Passatille meillä on Boss Glossin kuukausikortti ( tuonne on reilu 2km) ja se ajetaankin siitä läpi käytännössä viikottaina. Paskasina päivinä saatan ajaa samana päivänä mennen tullen kaksikin kertaa (silloin jälkimmäinen yleensä harjattomana) jos vaikka käy jossain kylässä. Muokattu: 31. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: concorde
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20241 vuosi ^Ah, uudenvuoden bileet... ollut 90-luvulla viimeksi. Itse juhlistan uutta vuotta Maxi-Tuplan ja Dubbel Nougat patukan voimin.
Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 20251 vuosi Kiitos samoin ^ Minä otan seuraavaksi toisen kupin aamukahvia. Kaikki muut nukkuu ja yllättävän pitkään torkuin itsekin.
Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 20251 vuosi Kahvia ajattelin itsekin keitellä, olin ajatellut käydä fillaroimassa mutta tuuleksii aikas kovaa niiin voi olla että jätän välistä.
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20251 vuosi Uuni alkaa olla passelin vähälämpöinen pitkän kaavan myhitykseen. Burgundin tyylinen lihapata siis työn alla. Pitää kuitenkin varata lisäannos punaviinin ja liemen yhdistelmää mahdolliseen yön välitäyttöön. Toinen/molemmat vanhenevien rakkojen omistajista käy kuitenkin aamuyön tunteina vessareissulla. Tällöin on hyvä tarkistaa tilanne toisenkin nestemäärän osalta. Muokattu: 11. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 20251 vuosi Mulla on edelleen pitkän haudutuksen pataruokien laitto testaamatta. Kyllä mä vielä joskus.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään