Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mitä teet seuraavaksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Erehdyin joku kuukausi sitten pesettämään auton ja kotiin päästyä oli melkein yhtä likanen kun sopivasti alkoi sataa vettä kun ajoin pesuriin, keväällä ajattelin pestä seuraavan kerran talven suolat pois, samalla vois imuroida enimmät hiekotus sepelit lattioilta.

  • Viestejä 336
  • Katselut 22.7k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
1 tunti sitten, VesaP kirjoitti:

^Jos automaattipesu tyyliin Shellin "tornaado" tms niin miten pakkasessa jengi ylipäänsä käyttää autoja pesussa?

Shellin Perfect Tornado toi olikin. Hyvin tiedetty ;)

Eipä siitä mitään ihmeellistä. Kuivaa vaan koteloiden tiivisteet ja laittaa "shellin puikkoa" perään. Bemussa pitää vielä vähän kuivata katon karmin tiivistettä, johon tuo karmiton ikkuna sujahtaa.

Mä yleensä teen vielä niin, että tunti-pari (pakkasesta riippuen) pesun jälkeen käyn avaamassa kaikki ovet/kontin luukun kertaalleen, niin se pieni jäätyminen joka voisi tulla, napsahtaa siinä.

Ja käsijarrua en laita suoraan pesun jälkeen. Toki harvoin käytän muutenkaan.

Nyt pitäisi ainakin reilun viikon pysyä puhtaana:

image.thumb.png.e7b6d7a33f1fc6f624cccf795e7cfbd0.png

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Tornaadoja täälläkin vain käytetään. Aletornaadoja. Ei kait kukaan muu kuin miljonäärit osta Tornaatonsa kassalta normihintaan. Itse en koskaan ole muuta tehnyt pesun jälkeen kun kuivaan parilla talouspaperinpalalla taustapeilit, ne jää ihan märiksi pesun jälkeen ja kuivuvat muuten pilkullisiksi. Tiivisteisiin en oo koskenut. Toki varmaan kannattaisi jos/kun talvella pesettää pakkasella. Joskus ollut kun ajanut pesupaikalta (30km) kotia pakkasella niin ei oo meinannut päästä autosta ulos, tai jos se on onnistunut niin ei ole saanut enää auki pakun sivuovea.

Edit: Ei ikkunat tykkää autosta kyttyrää jos jollain 10-20 asteen pakkasella ajaa lämpimään pesuhalliin ja samantien alkaa suihkuttaa vettä auton lasille? Sanovat vielä riks-raks-poks?

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
23 minuuttia sitten, VesaP kirjoitti:

Tornaadoja täälläkin vain käytetään. Aletornaadoja.

Jep. Kolme yhden hinnalla, niin silloin ostan. Mulla on tuohon lähi-shellille reilu kilsa pientä paikallistietä, joten kotteron saa aina puhtaana kotiin pesun jälkeen.

Passatille meillä on Boss Glossin kuukausikortti ( tuonne on reilu 2km)  ja se ajetaankin siitä läpi käytännössä viikottaina. Paskasina päivinä saatan ajaa samana päivänä mennen tullen kaksikin kertaa (silloin jälkimmäinen yleensä harjattomana) jos vaikka käy jossain kylässä.

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu

^Ah, uudenvuoden bileet... ollut 90-luvulla viimeksi. Itse juhlistan uutta vuotta Maxi-Tuplan ja Dubbel Nougat patukan voimin. 

Kirjoitettu

Kiitos samoin ^

Minä otan seuraavaksi toisen kupin aamukahvia. Kaikki muut nukkuu ja yllättävän pitkään torkuin itsekin.

Kirjoitettu

Kahvia ajattelin itsekin keitellä, olin ajatellut käydä fillaroimassa mutta tuuleksii aikas kovaa niiin voi olla että jätän välistä.

Kirjoitettu

Uuni alkaa olla passelin vähälämpöinen pitkän kaavan myhitykseen. Burgundin tyylinen lihapata siis työn alla. Pitää kuitenkin varata lisäannos punaviinin ja liemen yhdistelmää  mahdolliseen yön välitäyttöön. Toinen/molemmat vanhenevien rakkojen omistajista käy kuitenkin aamuyön tunteina vessareissulla. Tällöin on hyvä tarkistaa tilanne toisenkin nestemäärän osalta.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.