Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 20251 vuosi 25.3.2025 klo 16.23, Köfte kirjoitti: Sohjonsiirtotalkoot taas edessä, nyt raapivat kahteen kertaan. Onneksi nuoriso tuli passelisti noutamaan hamsterinsa. Eivät pääse pois pihasta ennen puuhastelua. Olin kerran Oulussa käymässä silloin kun katukunnossapito tuli jäitä rouhimaan majapaikkamme kadulta. Vetivät kyllä huolella moneen kertaan tiekarhulla niin että talo tärisi kuin maanjäristyksessä (heräilin siihen meteliin yöunilta).
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 20251 vuosi Lampaan jalka pitäisi valmistaa appeeksi. Mysi Lahtisen opeilla villasukat pysyvät etäällä.
Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 20251 vuosi Vein isälle pääsiäiskukkia ja sitten seuraavaksi leffaan. Sadepäivän juttuja
Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi Piti seuraavaksi käydä hakemassa Tokmannilta grillin suojapeite, mutta tänään ei taidakaan oikein ehtiä, kun menee jo klo 18 kiinni. Että peruutetaan sitten tämä seuraava tehtävä, kun ei ole mitään varmuutta asian muistamisesta huomenna.
Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi En oikein tiedä. Ehkä lähinnä lepäilen nää vikat tunnit ennen yöpuuta. Aika paljon on tullut puuhailtua viikonloppuna. Huomenna sitten varsinaiset työt taas mutta vain 3 päivää ennen vielä pidempää lomaa.
Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 20251 vuosi Yllättävän paljon jengillä on lomaa tähän aikaan.... Seuraavaksi kuselle... meinaan koira.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi Vanhoja lomia tosiaan 3 kpl vielä jäljellä ja tää kuu aikaa käyttää. Ens viikon saa lomaksi näillä kolmella vanhalla ja yhdellä uudella lomalla kun vappupäivä on torstai. Tällä viikolla eilinen oli pyhä ja perjantaina on vähän sellainen erikoispäivä mitä en laske varsinaiseksi ttöpäiväksi kun on vain kokousta ja seninaaria työpaikan ulkopuolella. Siitä sitten risteilylle Tallinnaan (omalla ajalla ja pääosin omakustanteisesti).
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi Syön aamupuuron (eka kerta yli 3 viikkoon) ja sitten konttorille jossa sielläkään en viime viikolla tainnut käydä kuin maanantaina vai kävinkö silloinkaan.
Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi Iltapäivästä pitäisi haalautua töihin parin viikon yhdistetyn sairaus- ja talviloman jälkeen.
Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 20251 vuosi Lounasta jo odottelen. Ja sen jälkeen enää pari tuntia töitä ennen loman alkua.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään