Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 20232 vuotta Ilmanvaihtokoneen syyshuolto; suodattimien vaihto, kennon pesu ja koko mööpelin sisäputsaus. Lisätään vielä pääte-elimien puhdistus savottaan. Tehty. Kauhea parvi pöppiäisiä pelmahti sisälle kun avasin koneen kannen🤣 Muokattu: 30. Syyskuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 20232 vuotta Mun pitäis tehdä sama. Kolme-neljä kertaa vuodessa vaihdan suodattimet. Mutta ajattelin oottaa vielä pari päivää sillä ötököitä on edelleen lämpimän syksyn takia ilmassa. Seuraavaksi pitäis tehdä lapsille ruokaa. Osaishan noi teinit tietty itsekin ja mulla ei olis sinänsä nälkä, kun vedin pitsan lounaaksi ja jätskin vähän aikaa sitten välipalaksi.
Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 20232 vuotta Taidan lähteä pikkuhiljaa nukkumaan. Kuudelta on herätys lasta kuskaamaan harrastuksiin.
Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 20232 vuotta Kirjoittaja Kaivan sähköhanskat naftaliinista kesän jäljiltä ja isken ne lataukseen.
Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 20232 vuotta Päättämään alamäkikautta Nuuksioon. Olen jo vähän niin kuin matkalla mutta poikkesin katsomaan olisko autopesulassa vapaata ja pienellä odottelulla sain ukot hommiin. Tehopesu (käsin, ei koneella) ja ruiskutettava vaha plus kuivaus sekä lattiamattojen pesu 35 euroa. Peruspesu mattoineen on 25 egeä. Ei paljon konepesuun viitsi mennä autoa naarmuttamaan samalla hinnalla.
Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 20232 vuotta 30.9.2023 klo 14.07, Köfte kirjoitti: Kauhea parvi pöppiäisiä pelmahti sisälle kun avasin koneen kannen🤣 Täällä ne on aina kuolleita.
Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 20232 vuotta 42 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Kauppareissu. Huomenna on pyhä ja kaupat on kiinni. Onko siinä kylässä isompia marketteja vai pitääkö mennä kauemmas ?
Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 20232 vuotta 44 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Kauppareissu. Huomenna on pyhä ja kaupat on kiinni. Tämä lähes yllätti loppukesän Germainian retkueella.
Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 20232 vuotta 7 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti: Täällä ne on aina kuolleita. Osa riekkui vielä henkitoreissaan, 95% raatoja.
Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 20232 vuotta 29 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti: Onko siinä kylässä isompia marketteja vai pitääkö mennä kauemmas ? Onhan toki jos jonkinlaista markettia. Meitä lähinnä pari "ostoskärryillä" ajettavaa tuoretiskeillä varustettuja "K-marketteja" n. 700 m, sitten on isompaakin. Myös Aldin löytyy 1,5 km ja Lidl 2,4 km. Kämppää valitessa kannattaakin aina tsekata toi markettien läsnäolo kulmilla. Kisu olisi varmaan taivaissa, jos näkisi ton merellisen tiskin, mitä kaikkea löytyy luigeroista saksiniekkoihin. Kalat ovat huikeita ja alta kympin kg. Muikun näkköstä kaiketi sardiineja, siian näkköstä, makrillia, merilohta jne. Kaltiski on aseteltu siten, että laarit on kallistettu asiakkaaseen päin, eikä ympärillä ole mitään laskaappeja. Siinä lepäilevät kovassa spottivalaistuksessa silmien alla. Täti poimii sitten sieltä osoittamasi yksilöt. Ja kirkassilmäisiä kaikki ovat. Muokattu: 21. Lokakuuta, 20232 vuotta, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 20232 vuotta 2 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Kisu olisi varmaan taivaissa, jos näkisi ton merellisen tiskin, mitä kaikkea löytyy luigeroista saksiniekkoihin. Kalat ovat huikeita ja alta kympin kg. Muikun näkköstä kaiketi sardiineja, siian näkköstä, makrillia, merilohta jne. Minäkin olisin...
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään