Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20241 vuosi Jaha, se on näköjään jo päätetty että Bess voittaa Tanssii Tähtien Kanssa-kisan. Haluaa myös Linnan Juhliin... https://www.is.fi/viihde/art-2000010618854.html ja se kuvan nainen on 47-vuotias!? olisin sanonu lähemmäs 80v....
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20241 vuosi 2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: ja se kuvan nainen on 47-vuotias!? olisin sanonu lähemmäs 80v.... Henkirikoksista ei voi aina yksiselitteisesti sanoa, että missä mennään ja hyi hyi. Yhdellä jos toisellakin naamataulu tulee perimänä. Joku saa perinnöksi suvun sairaudetkin.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20241 vuosi ^ äitini oli nuorena kuin Elizabeth Taylor ja iskä James Dean > ja sitten tuloksena on tämmöinen menninkäinen. Iskältä olen periny kiivaan ja töksäyttävän luonteen, äidiltä sitten korkean verenpaineen.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20241 vuosi Luonne on asennekysymys. Voi päättää olevansa mukava ihminen tai sitten voi päättää toisin. Se on ihan omissa käsissä.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20241 vuosi ^ luonnettaan ei voi muuttaa, itsehillintää voi kehittää. Asiakkaiden mukaan olen mukava, ja jos olen tuolla luonnossa lintukävelyllä tai talkoissa, kaikki on mukavia. Oikeesti olen kärttyisä pessimisti. Ja nyt ihan erityisesti kun tiedossa on työttömyyspäiväraha ja kansaneläke.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20241 vuosi Kuka tahansa ei pääse 'työttömäksi'. Omalla y-tunnuksella ja toimialalla, jossa on töitä pilvin pimein, on varmasti jonon viimeinen.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: ^ luonnettaan ei voi muuttaa, itsehillintää voi kehittää. Kyllä voi jos halua riittää. Oon nähnyt monen kusipään muuttuva ihan mukaviksi ihmisiksi, kuka mistäkin syystä. Usein muutoksen tarpeen triggeröi rakkaus, vastoinkäymiset ym. Ja yksilön omasta päästä se lähtee.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Epäsuosittu mlelipide: moni vanhapiika muuttuu täysin kun joku laittaa niitä kunnolla ja säännöllisesti. On tässä pitkän elämän aikana tullut nähtyä.
Kirjoitettu 18. Elokuuta, 20241 vuosi ^^ joo olihan se kiva olla hetken aikaa hyvätuloinen. Nyt se on selviytymistaistelua. ^no nyt en ole ihan varma mitä tuolla "laittamisella" tarkoitat, mutta ajatuskin kauhistuttaa jos se on "sitä", ei kiitos ja sitäpaitsi kun olen ruma. On tässä pitkän elämän aikana tullu tutuksi oma minä.
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20241 vuosi ^ vaikka mikä olisi, ei sille mitään voi jos kaikki asiat jännittää ja hermostuttaa, ja nyt entistä enemmän kun pitää toimeentuloakin jännittää. No työpäiviä ei kohta tarvi jännittää. Kyllä niitä vastoinkäymisiä on riittänyt, ei ne ole näköjään mua mukavaksi muuttanu, päinvastoin. Aika apeana olen tässä pientä lenkkiä ajanu, ihmetyttää ettei ole itku ( vielä) tullu.
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20241 vuosi Emäntä sai äsken puhelun 'verohallinnolta'. Maksamalla saisi veroetuja. Muokattu: 19. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 19. Elokuuta, 20241 vuosi Siis miten voi olla, tuossa kun nukketavaroita inventoi, menee telkkarissa joku "onnenarpa" tai vastaava. Pitää etsiä kuvista se erilainen kuva, tai useampi. Ja kuulemma on niin vaikea taso, kun kuvan hevoset liikkuvat. Löytyi kyllä muutamassa sekunnissa ne erilaiset, ihan helppo. Mutten ala soitteleen, ei toi ole ilmaista soittelemista... Muokattu: 19. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään