Kirjoitettu 8. Elokuuta, 20241 vuosi Mitä Taylor Swift on tehnyt, kun kaikki terroristit ovat nyt iskemässä konsertteihin ja muihin?
Kirjoitettu 8. Elokuuta, 20241 vuosi ^ no kun siellä on sitä hurmioitunutta yleisöä, isketään sinne missä on populaa paljo paikalla. Just oli iltiksessä juttua että Adele tekee nyt muutaman konsertin ja jää sitten tauolle...Taylor Swiftillä on paljettiuikkarit ja kaikenmaailman tanssijaa ja rekvisiittaa konserteissaan - Adelella on tyylikäs iltapuku ja riittää pelkkä laulu ( + orkesteri). Adele ei tarvi mitään härpäkkeitä taikka esiintyä uikkareissa. Itellä rahat ihan normaalilla tilillä, en osaa sijoituksia tai muutakaan kommervenkkiä.
Kirjoitettu 8. Elokuuta, 20241 vuosi 27 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti: Adele ei tarvi mitään härpäkkeitä taikka esiintyä uikkareissa. Jos hän olisi ollut uransa alkuaikoina ns. missimitoissa, niin tilanne vois olla aika lailla toinen. Mutta hänellä on riittävän hieno ääni (ja loistava itseironia) niin se riitti menestykseen. Konsertteihin mennään kuitenkin pääasiassa katselemaan showta. Pelkkää ääntä kuunnellaan hifistä.
Kirjoitettu 8. Elokuuta, 20241 vuosi ^ no hyvä ettei ollut, sillä sinä tuli todistettua että ulkomuoto ei ratkaise, vaan ääni. Kaunishan Adele on aina ollu ja nyt kiitos laihdutuksen uskomattoman upea, tosin meikkaamattomana ihan tavallinen.... Kun olen konsertteihin menny, niin enpä ole ikinä miettiny että katselemaan, vaan kuuntelemaan.
Kirjoitettu 8. Elokuuta, 20241 vuosi Mua vähän harmittaa että Adele laihdutti, väittihän et lääketieteellisistä syistä, mut en ihan usko.
Kirjoitettu 8. Elokuuta, 20241 vuosi ^ no niinpä, olin iloinen että huolimatta ylipainosta voi olla upea. Enkä ollu ainoa kun ajatteli että onko lauluääni enää sama? No tottakai on, arvelutti vaan kun on ihan eri ihminen. Uskon kyllä tuohon lääketieteellisistä syitä, Adelen on nuori ja kyllähän sitä ylipainoa oli. On siinä saanu töitä tehdä... No, on todella upean näköne, mutta sitä on kuulemma parin tunnin meikkaus ennen esiintymistä.... Ja kuulemma luopui alkoholista..mun mielestä tämä uusi look on kyllä mallia "jumalatar"
Kirjoitettu 9. Elokuuta, 20241 vuosi Voi olla että kuvittelen, mutta musta korkeat äänet ovat muuttuneet "viiltävämmiksi", joku pehmeys kadonnut. Kai joku osais sanoa onko toi mahdollista esim. akustiikkaan vedoten?
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20241 vuosi Missä on Aamulehti?? yleensä tulee ennen aamukolmea, vieläkään tullu ja piti aamupuuro syödä lukien eilistä lehteä..
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20241 vuosi Aamulehti tuli. Ensimmäisenä luen yleisönosaston...ja ihmetyttää...joku 40 vuotta opena ollu kirjoittaa jotta "Empatiakoulutusta on koulussa ollut kymmeniä vuosia. Tunnetaito-nimikkeellä. Jokaiseen koulupäivään kuuluu tunnetaitokoulutusta. Nämä asiat otetaan esille myös aina, kun tapahtuu esimerkiksi kiusaamista. Tunnetaidot sisältyvät kaikkiin oppiaineisiin. Jos kodin empatiakasvatus on ollut puutteellista, on hyvin haastavaa saada tunnekylmä lapsi koulun keinoin empaattiseksi. Silti koulu tekee tässäkin asiassa parhaansa." No anteeksi vaan mutta ei ole ollu minkäänlaista empatiakoulutusta, ja kiusaamiseen on puututtu "pojat on poikia/ rakkaudesta se hevonenkin potkii" Miten vaikkapa matematiikan, kemian ja fysiikan tunneille sisältyy empatiakoulutusta. Kyllä on nyt niin pskan jauhantaa ettei tosikaan. Ei ollu minkäänlaista empatiakoulutusta 80-luvulla, eikä ole nytkään. "Toimittajaa" ihmetyttää miten sitä kirjoitellaan..."Teini kuoli sairaalassa saamiinsa vammoihin" - mutta kun toi voi olla tottakin, ite melkein kuolin sairaalassa saamaani "hoitoon" ( onneksi yksityinen pelasti)
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20241 vuosi 2 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti: "Toimittajaa" ihmetyttää miten sitä kirjoitellaan..."Teini kuoli sairaalassa saamiinsa vammoihin" Emäntä meni vuosi sitten piipaalla hussin ensiapuun ma iltapäivällä ja pääsi pois pe. Lauantaina piti mennä Terveystaloon ommeltavaksi. Onneksi fillarissa oli liikennevakuutus. Muokattu: 10. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20241 vuosi Kyllähän tuota tunnetaitoa opettajat ovat opettaneet aina. Toiset opet ovat siinä huonompia ja toiset parempia. Se, että aiemmin oli "maalaisjärkisempi" linja, eli pettymykset kuuluivat elämään, eikä hyssytelty ihan niin paljoa, jolloin junnuista kasvoi vähän paksukuorisempia. Meillä oli aikanaan ala-asteella ihan huippu luokanvalvoja, joka osas olla fiiliksen mukaan "isä", kaveri, valmentaja, vanginvartija ym... Hänellä oli sopivan musta huumorintaju, joka laittoi tyhjän huutelijat astumaan omiin miinoihinsa. Tunneilla oli rauhallista ja hauskaa. Nykyisin tietty somen aikakaudella esim kiusaaminen on helpompaa, koska asioita ei tarvitse sanoa päin naamaa livenä (jossa vaarana on, että saa samalla tavalla takaisin kavereiden kuullessa). Toki, junnuille vois kertoa, että pitääkö sinne someen kuvata jotin sellaista, josta antaa idiooteille aihetta...
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20241 vuosi Mikä vaivaa?!? olen nukkunu koko päivän, nytkin "pilkkii" ja menen takas nukkumaan. En pysty edes ruokaa laittaan kun ei vaan pysy pystyssä.... ja laitan huutonettiin myyntiin 2 nuken mekkoa, 2 kengät ja pikkulaukku, tämän "oikea" hinta olisi about 70e, laitoin 25e. Sitten joku kehtaa vielä laittaa ostoehdotuksen 20e. Mä en jaksa edes vastata ( ei ole pakkokaan, mutta en tajua mistä se vastaus laitetaan...) Ymmärrän jos hinta on 400e ja tarjoot 350e, mutta haloo! siis vitonen... Muokattu: 10. Elokuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: Mikä vaivaa?!? olen nukkunu koko päivän, nytkin "pilkkii" ja menen takas nukkumaan. En pysty edes ruokaa laittaan kun ei vaan pysy pystyssä. Mä jouduin hiljakkoin pitämään 2 päivää kahvilakkoa. Olihan vaikea rasti tällä kertaa. Molempina päivinä piti vetää torkut puoliltapäivin.
Kirjoitettu 10. Elokuuta, 20241 vuosi ^ vapaapäivinä juon vain aamukaffet ( pieni muki) työpäivänä sitten termoskaffetta 2-3 kertaa päivässä. Mutta on kuumetta, se varmaan tässä väsyttää. Kuuntelin ( ja osin katselin) uusinta Levyraati. Mitä ihmettä, ihan kammottavia jotain groove-kappaleita, ja viimeiselle kappaleella Pekka Haavisto sekä tämä Lina Schiffer ( tjsp) antaa 10 pistettä. Mä olisin antani miinus 10 pistettä. > mä en ymmärrä musiikista näköjään mitään.....
Kirjoitettu 11. Elokuuta, 20241 vuosi Huomenta, sentäs nyt heräilin. Ikävä kyllä, kuuntelemaan Kansanradion uusintaa. Ei hyvänen aika, joku valittaa kun taksin takapenkillä ei ole jalkatilaa, ihan hirmuinen ongelma, minä ja mieheni mennään usein taksilla ja mies istuu etupenkillä ja minä takapenkillä ei meinaa mahtua... ( tilatkaa tilataksi ) Ja voi voi kun suomalaisia urheilijoita ( ilmeisesti tarkoitetaan näitä o-kisoja) haastatellaan ennen kisasuoritusta, niin siinä häviää kaikki valmentajan ohjeet ja suorituskyky romahtaa, mitään väliä enää onko harjoiteltu...ja tämä koskee siis vain suomalaisurheilijoita ( muunmaalaisia ei haastatella ennen kisasuoritusta...) Ja joku on tosi vihainen kun urheilu pilaa radionkuuntelun, kun tätä urheilua tulee koko ajan, ja kyllä minä niin mieleni pahoitin kun Kansanradion tilalle tulee urheilua... ...ja nyt kun syksy on tulossa niin kannattaa hankkia oikeenlaisia työvaatteita ...voi, mä nyt ihan unohdin mitä mun piti sanoa.. aiemminkin joutunu kuuntelemaan Kansanradiota, poikkeuksetta sinne soittavat ovat melko iäkkäitä ja melkein joka soittaja on mielensä pahoittanut
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään