Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 76.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Tavallaan, tai siis kyllä olen.

Tuli ihan odotettu Matkahuollon ilmo paketista ja sitä noutamaan.  Piti olla kenkälaatiko kokkone  paketti, mutta kouraan lyötiin kämmeneen mahtuva Kiina-pussukka. Hämmennys oli suuri ja aivojumi, että mitä vittua. Tätikin pisti dementikon elkeet merkille ja ilmoitti ystävällisesti asian olevan tällä selvä.

Astelin pihalle suuren hämmennyksen ja epäuskoisuuden vallassa mitä ihmettä, saanut väärän paketin? Kirkkaassa valossa tihrustelin paketista oman nimeni, paketti ei voinut olla väärä. Mitä vittua??

Astelin autoon ja nyhräsin paketin auki. 5S akkukennot!

Jesss! Pääsen suorittanaan Parkside akuporan akun korjausyrityksen ja onnistumisen sattuessa saan terassimarkiisille sähköveivin :)

Mutta se odotettu paketti oli jo eilen aamulla puoli kasilta Turussa ja oli luvattu samalle päivälle, mitta on siellä edelleen. Eikö muka sieltä tullut bussia tänne koko päivänä? No, kesä aika, mitta silti!

EDIT: Nyt on taas, Keskisen kellokauppa ja Biltsulta ulkolämpömittari ja peräprutkun öljyjä ja voiteita.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Jep, toisaalla mainitut tyynyvillat saapuivat eilen noutopisteeseen. Toki tilaus oli tehty jo aikaisemmin

Kirjoitettu

Odottelen kovasti peräprutkun +50% viri-osia. Olivat viimeks Kiinassa lentokentällä lähtöä vailla. Sitten on tietty vielä Suomen tulli ja Posti.

Kirjoitettu

Kyllä. Posti kantoi just rappusille 96 tölkkiä (=neljä lavallista) energiajuomaa. 

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

˄ 

Kyllä. Posti kantoi just rappusille 96 tölkkiä (=neljä lavallista) energiajuomaa. 

- 168 tölkkiä energiajuomaa. 🥰

- 48x energiajuoma ku halvalla sai. Täytyy kerryttää varastoa ni ei tarvii ostaa kalliilla. 

- 48x tänäänkin, tosin Powerbarin Powershotteja

Sinulla on kyllä hyvän kokoiset varastotilat 😊

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Vierringe kirjoitti:

Sinulla on kyllä hyvän kokoiset varastotilat 😊

Kyllä, kolme Cityvaraston koppia, 7 + 7 + 3 neliöiset. 500e/kk about yhteensä. Ja joo, tarvittavas me noi ilman mun energioitakin eli ei voi sanoo että jätä ostamatta juomat niin säästät kun et tarvii varastojakaan. Noihin sopii lisäksi mun juomatölkit.

Ja ennenkuin joku kerkee mainita että tuohon hintaanhan saisi jo isomman niitä Talliosakkeita tms niin ei saa. Maksaa väkisin muutaman satasen enemmän kun ne tarvii omat sähkösopimukset jne. Ja tavarat on kätevämpi sijoitella useaan pienempään kuin yhteen vaikka 30 neliön koppiin, jonne joutuisi hankkimaan jotain hyllyköitä jne tilanjakajiksi. Pienen kopin voi lastata täyteen pahvilaatikoilla esim.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu
7.8.2025 klo 09.44, VesaP kirjoitti:

Kyllä, kolme Cityvaraston koppia, 7 + 7 + 3 neliöiset. 500e/kk about yhteensä. Ja joo, tarvittavas me noi ilman mun energioitakin eli ei voi sanoo että jätä ostamatta juomat niin säästät kun et tarvii varastojakaan. Noihin sopii lisäksi mun juomatölkit.

Ja ennenkuin joku kerkee mainita että tuohon hintaanhan saisi jo isomman niitä Talliosakkeita tms niin ei saa. Maksaa väkisin muutaman satasen enemmän kun ne tarvii omat sähkösopimukset jne. Ja tavarat on kätevämpi sijoitella useaan pienempään kuin yhteen vaikka 30 neliön koppiin, jonne joutuisi hankkimaan jotain hyllyköitä jne tilanjakajiksi. Pienen kopin voi lastata täyteen pahvilaatikoilla esim.

Oikeesti? Ihan pysyväisvuokralla vai väliaikaisesti? 

Kirjoitettu

Maanantaina olisi boxseri paketti noudettavissa.

Prutkun kaasari, impelleri ja rusetti olivat viimeksi boarding pass vaiheessa, viikon päästä ehkä täällä.

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Oikeesti? Ihan pysyväisvuokralla vai väliaikaisesti? 

No niin kauan kuin halutaan pitää tietysti. Vuosia on jo ollut eikä näköpiirissä ole että ei niitä tarvittas tulevaisuudessakin.

Kirjoitettu

Olisin ottanut, jos olisin saanut.

Postin kanssa aina tämä sama. Eilen tuli ilmo, että paketti saapuu 13.8.

Ei saapunut, tuli uusi ilmo, että  tänään 14.8. saapuu.

Ei saapunut, uutta ilmoa tässä nyt sitten odotellessa.

Kirjoitettu

Mentiin emännän kanssa iltapäivällä fillarilenkille. Aluksi piti hakea postista pienehkö paketti ja jatkaa matkaa. Siellä olikin 1 iso ja 1 kohtuullisen kokoinen paketti. Emäntä otti tietysti molemmat ajattelematta, millä ne viedään pois. Veetu ei ollut edes narua tms. Pian tien varrelta oli hylätty pyyhe, jolla sain tuettua ison paketin paremmin tarakkaan. Siis takaisin kotiin ja vasta sitten lenkille -alun sakkokierros teki 9 km.

Kirjoitettu

No nyt siellä on se pakettisi saapuukin myöhemmin kuin luulimme ja ilmoitamme kun tiedämme ilmo.

Itse olen tiennyt tuon kyllä heti alusta lähtien, enkä ole suotta hötkyillyt asian kanssa. Kerran jopa opastanut ASPA kerran, mutta ilmeisen tuloksetta.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.