Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

Kirjoitettu

Töihin mennessä noudin rouvan paketin, palatessa samoin (piste oli pidempään avoinna). Huomenna taas mennessä pitäisi poimia toimitus mukaan. Tiedän kyllä sisällöt, eivät liity tulevaan sunnuntaihin mitenkään. 

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 76.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

No en.
Juuri tarkistin Thomanss.DE viime torstaisen tilaukseni statuksen.
Ostamani ohjelmiston lisenssikoodi on edelleen DHL rekan kyydissä.
Sain seurantakoodinkin ja sille olikin ihan lupaavaa tietoa:

Mi, 05.11.2025, 00:54, Deutschland

Die Sendung wird ins Zielland/Zielgebiet transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben.

Tosin odotin avainkoodia sähköpostitse, mutta käyhän se näinkin, mutta aikas verkkainen tapa.
Onnekseni en ole suotta odotellut DHL kuskin ilmoa: kävimme ovellasi, mutta...
Nyt elellään jo perjantaita, eikä ketään kuulu, ei edes vihjettä.
Mutta ehkäpä ensi viikolla sitten?

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Tuo toissa torstaina 30.10 hankittu lisenssikoodi, on siirtynyt DHL kyydissä jo Suomeen. Alkaa jo polttelee!

Mo, 10.11.2025, 09:14, Finnland

Die Sendung ist im Paketzentrum eingetroffen.

Kirjoitettu

^DHL toki "käy soittamassa ovikelloa" ja lähettää ainakin kerran tuon takaisin... 

Olis ittelekin Saksanmaalta tulossa paketti... Posti tuo ovelle. Kääks. 

Kirjoitettu

En ole. Tilaamani rc-auton piti tulla parissa viikossa (sitä piti olla Euroopan varastolla) mutta ei sitä ole kuulunut. Jouluksi haluaisin. 

Kirjoitettu

Ei vieläkään.
PostiPate kyllä kävi oven takana ja pudotti lapun, jossa pyytää soittamaan hänelle ja sopimaan lisenssikoodikirjeen toimitus.
Lapun mukaan oli kyllä yrittänyt soittaa, mutta kun ei ollut puhelinnumeroa. Tarkistin Thomann asiakastili ja numero puuttui, my bad. Mutta silti.
Vittu, ei tullut mieleen sitten soittaa sitä ovikelloa?
Ja olisihan tuossa ollut vielä optiona tunkea se vitutuksen kirje postiluukkuun, mutta laittoikin vain tuon kortin?!!

Nyt minun siis pitää soittaa takaisin Patelle ja sopia, koska hänelle sopii sitä ovikelloa soittaa. Tai tunkea se kirje luukkuun.
Hitto, kun en heti älynnyt soittaa tuolle, kun oli vielä tuolla käytävällä.

Asiahan olisi muuten ollut suoraan hoidettavissa OmaPosti apissa, paitsi että ei olisi. Siellä ei tietenkään ollut mitään tietoa koko toimituksesta.

Ehkäpä puhelinnumeroiden mätsillä molemmissa päissä halutaan varmistella lähetyksen toimitus oikeisiin käsiin, mutta silti. Tuolla liikkuu paljon arvokkaampaakin tavaraa ilman puhelinnumeroita ja minulle olisi sopinut myös noutopaikka.

Tämä palvelu alkaa muistuttamaan vahvasti Finnair asiakaspalvelua, kukas se menikään sinne toimariksi?

EDIT:
Soitin annettuun numeroon ja se menikin tuohon kylän putiikkiin ja se minun kuplakuori oli siinä hänellä pöydällä. Lupasin, että saa tunkea luukusta, mutta, että oltaisiin kyllä myös paikallakin ja ovi avautuu. Lupasi laittaa vielä iltapäivällä tulemaan.

Näin nämä hommat hoituu aina meidän kylillä. Auton huoltojärjestelyt toimii 24/7, varaosat seuraavaksi aamuksi ja Patenkin konttori pysyttelee ajanhermoilla! 🙂

CkJ8gpMJC.png

Kirjoitettu

Mä odottelen pakettia jossa on untuvatakin pesuaine ja kyllästyspurkki. Tai siis tilasin molempia 2 kun tarjous oli hyvä ja postit sitten vain kertaalleen. Ajattelin testata pestä ja kyllästää kevytuntsikan. Nikwaxin kyllästeellä siitä tulee ymmärtääkseni hyvinkin vettä hylkivä. On tarpeen näillä etelän "talvikeleillä". Jos kunnolla sataa niin lähden toki kuoritakissa mutta sitten on niitä päiviäkin paljon, että räntä- tai vesisade pääsee vähän yllättämään. Kun takki on vielä keltaisen värinen niin onhan tuo jo vähän tummunutkin hihansuista. 

Kirjoitettu

Nyt olen, ajassa 11.45 kävi oven välistä ojentamassa.
Näin ne hommat hoituu meidän kylillä 🙂 
Kuplapussin sisältä löytyi kutistemuoviin vedetty taiteltavan onnittelukortin oloinen pakkaus. Rekalla Saksasta 😁

3PEP0wLAD.png

Kirjoitettu

En ole. Mutta vein vaimon pakottamana pari pakettia postiin lähtevien lootaan.

Kirjoitettu

Olen. Hain lähikaupasta sinne toimitetun untuvatakin pesuaineen ja kyllästesineen. Jälkimmäinen aine kohta pyörinyt koneessa takin kanssa ja seuraavaksi sitten takki kuivuriin tennispallojen kanssa.

Kirjoitettu

Itse en, pari naisväen toimitusta poimin töihin mennessä; neiti täytti tänään ironisesti haimavammaisena maailman diabetespäivänä vuosia. Juhlakalu oli houkuteltu synnyinkotiinsa jollakin verukkeella vkl viettoon, isänretale toi lahjukset töistä kotiutuessaan suolakaivokselta.

Kirjoitettu

En vielä, mutta Posti yllätti tällä kertaa tällaisella viestillä:
Paketti jaetaan koon mukaan joko postilaatikkoon/-luukkuun tai ovesi taakse.

Soittaakohan kuitenkin ovikelloa, ettei pidä käydä yhtenään oven taakse kurkistelemassa pitkin viikkoa?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.