Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 202528. Marras ^mainitun aussipaketin kävin noutamassa Postin "lähi"palvelupisteestä, samalla reissulla/suunnalla se kaapinrotisko meni kylmälaitteiden kierrätyspisteelle. Edelleenkin seuranta Down Underista käsin toimii aivan loistavasti, noudon jälkeen ehdin autolle, kun luuri jo kilahti.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 202528. Marras Posti ilmoitteli, että sinulle on ulkomailta tulossa paketti, mutta emme tiedä koska 🤭 Ruotsista tulossa.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 202528. Marras Posti saapunut uutta tietoa ulkomaan paketistani 😁 Lähetyksesi on nyt Suomessa. Saat sen noutopisteeseen 0–2 arkipäivän kuluessa. Seuraavaksi odotankin jo ennestään tutuksi käynyttä ilmoitusta: Pakettisi saapuukin myöhemmin kuin oletimme. Muokattu: 28. Marraskuuta, 202528. Marras, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 202528. Marras Posti onnistui toimittamaan paketin Ruåtsista, eilen se oli noudettavissa pakettiautomaatista ja hainkin paketin pois.
Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 202529. Marras En. Tosin kävin hakemassa "postista" 3 pakettia, rouwan kaikki. Tai jos pilkkua viilataan niin yksi mun aamupaloja (kauraenergiapatukoita 120 päivän ajaksi) ja yksi uusi maalikynä kun liattiin yksi kynä mun paskasten pyöräkenkien klossien asemoinnin piirtämiseen. Eli oikeesti 2 meikälle ja 1 vaan rouwalle.
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20251. Joulu Pari grammaa painava sma-jakaja (antennijohtoon) saapui lähi K-kauppaan. Lähetyskulut kaupungin toiselta laidalta vajaa 6 egee.
Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 20251. Joulu Oli sen verran sateista ja pimeää että lähetin puolison hakemaan automaatilta. Että tavallaan vastaanotin sen sitten kotona, pienten sadatteluiden siivittämänä. Näyttäisi olevan kolme muuta pakettia kovaa vauhtia lähestymässä.
Kirjoitettu 3. Joulukuuta, 20253. Joulu Kyllä olen! Synttärilahjaksi Rouvalle kipasin riistokameran ja juuri paketoin se lahjapakettiin. Paremman lahjapaperin puutteessa kiedoin sen 16x AA paristopaketin kera ylijäämä tapettiin. Paketista tuli oikein hieno ja uskoisin hänen ilahtuvan siitä suuresti. Varmuuden vuoksi kuitenkin lisäsin pakettiin myös konvehtirasian, pitää niistä erityisen paljon. Tuskin maltan odottaa sunnuntaihin, että saan paketin hänelle ojentaa 💕🙂 Muokattu: 3. Joulukuuta, 20253. Joulu, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 20255. Joulu En vielä. On Milanon ja Leipzigin (oletan sen olevan seuraava hubi minne loota menossa) välillä DHL:n koneessa parhaillaan.
Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 20255. Joulu Amazon päätti jakaa tilauksen kolmeen pakettiin. Ensimmäinen piti noutaa eilen paikasta X. Seuraava tuli tänään automaattiin paikassa Y (alkuperäinen toivottu paikka). Kolmas samoin tänään automaattiin paikassa X. Yhteensä tuli 18km kävelyä kahtena päivän. Onneksi matkan varrella oli kaksi uutta kahvilaa. Ja eikös se ole niin, että kun ammattikirjallisuus on laitettu hyllyyn, sen asian osaa. Edellisen tilauksen kirjaa selailin ja taitaa olla etten ollut avannutkaan.
Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 20257. Joulu En ole. Nyt jouduin tilaamaan postnordilla ja sehän seilaa. Noutopaikan ilmoitettiin vaihtuvan kauas ja että saan uuden ilmoituksen, kun on sieltä kaukaa noudettavissa. Tämä ainut ilmoitus tuli keskiviikkona ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään noudettavuudesta. Itse latasin välissä heidän apin ja katsoin saisko paikan vaihdettua. Ei saa apissa itse tehtyä ja avasin chatin. Siellä jouduin juttelemaan robotin kanssa kunnes kirjoitin taikasanan asiakaspalvelija jonka jälkeen minut muka yhdistettiin asiakaspalvelijalle. Tällöin kello oli 10 vaille chatin ilmoitetun sulkemisajan. Ja eihän sieltä kukaan vastannut minulle mitään sen 10 minuutin aikana eikä sen jälkeenkään. Aplikaation perusteella paketti on palannut heidän Vantaan lajittelukeskukseen käymättä koskaan yhdessäkään noutopaikassa.
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20259. Joulu Tänään pitäs tulla paketti. Tosin vielä ei ole Vantaalla skannattu maahan saapuneeksi joten saa nyt nähdä... Yleensä DHL pitää minkä lupaa, toki heilläkin voi olla nyt "pientä" ruuhkaa BF:sta ja tulevasta joulusta johtuen. Muokattu: 9. Joulukuuta, 20259. Joulu, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 202511. Joulu Tilaamani levypaketti on eilen saapunut lähiautomaattiin. Pitää töihin mennessä käydä noutamassa.
Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 202512. Joulu Hain sen kauas eksyneen paketin. R-kiskan hepulla oli postikolli edelleen rullakossa keskellä myymälää vaikka se oli tullut siihen jo tiistaina. Kesti ukolla hetki kaivaa minun paketti sieltä esiin. Ihme touhua. Lokakuussa tilaamani rc-auton perään kyselin myös siinä mielessä, että ehtiikö jouluksi. Sain ilokseni vastauksen, että alkuviikosta pitäis saapua noudettavaksi.
Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 202512. Joulu Parit paketit lakanoita näyttäisi olevan noutoa vailla. Tälle päivälle luvattiin AliPapan paketti, mutta odottelen Pakettisi saapuukin odotettua myöhemmin ilmoa. Huomenna kipasen sitten kaikki mitä antavat.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään