Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Oletko vastaanottanut paketin?

Featured Replies

Kirjoitettu

^mainitun aussipaketin kävin noutamassa Postin "lähi"palvelupisteestä, samalla reissulla/suunnalla se kaapinrotisko meni kylmälaitteiden kierrätyspisteelle. Edelleenkin seuranta Down Underista käsin toimii aivan loistavasti, noudon jälkeen ehdin autolle, kun luuri jo kilahti.

• Viestejä 1.1k
  • Katselut 76.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Olihan outo tuo Postnord... lähestyin automaattia kännykkä kädessä paikallisen Liidelin sisätiloissa. Ulkona lapset olivat nauraneet minulle kuin tietäen mitä tulisi tapahtumaan. Huligaaneja. - a

• Muista sokka!

• Joo, tai hain ite PostNordilta, kun toimitus olisi ollut huomenna koko virka-ajan venaus. Pakettiautomaatti olis varmaan sitten vasta ensi viikolla ollut paketissa on uudet kumit ja sisurit, joita pol

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Posti saapunut uutta tietoa ulkomaan paketistani 😁
Lähetyksesi on nyt Suomessa. Saat sen noutopisteeseen 0–2 arkipäivän kuluessa.

Seuraavaksi odotankin jo ennestään tutuksi käynyttä ilmoitusta: Pakettisi saapuukin myöhemmin kuin oletimme.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

En. Tosin kävin hakemassa "postista" 3 pakettia, rouwan kaikki. Tai jos pilkkua viilataan niin yksi mun aamupaloja (kauraenergiapatukoita 120 päivän ajaksi) ja yksi uusi maalikynä kun liattiin yksi kynä mun paskasten pyöräkenkien klossien asemoinnin piirtämiseen. Eli oikeesti 2 meikälle ja 1 vaan rouwalle.

Kirjoitettu

Pari grammaa painava sma-jakaja (antennijohtoon) saapui lähi K-kauppaan. Lähetyskulut kaupungin toiselta laidalta vajaa 6 egee.

Kirjoitettu

Oli sen verran sateista ja pimeää että lähetin puolison hakemaan automaatilta. Että tavallaan vastaanotin sen sitten kotona, pienten sadatteluiden siivittämänä. Näyttäisi olevan kolme muuta pakettia kovaa vauhtia lähestymässä.

Kirjoitettu

Kyllä olen!
Synttärilahjaksi Rouvalle kipasin riistokameran ja juuri paketoin se lahjapakettiin.
Paremman lahjapaperin puutteessa kiedoin sen 16x AA paristopaketin kera ylijäämä tapettiin.
Paketista tuli oikein hieno ja uskoisin hänen ilahtuvan siitä suuresti. 
Varmuuden vuoksi kuitenkin lisäsin pakettiin myös konvehtirasian, pitää niistä erityisen paljon.
Tuskin maltan odottaa sunnuntaihin, että saan paketin hänelle ojentaa 💕🙂 

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

En vielä. On Milanon ja Leipzigin (oletan sen olevan seuraava hubi minne loota menossa) välillä DHL:n koneessa parhaillaan.

Kirjoitettu

Amazon päätti jakaa tilauksen kolmeen pakettiin. Ensimmäinen piti noutaa eilen paikasta X. Seuraava tuli tänään automaattiin paikassa Y (alkuperäinen toivottu paikka). Kolmas samoin tänään automaattiin paikassa X. Yhteensä tuli 18km kävelyä kahtena päivän. Onneksi matkan varrella oli kaksi uutta kahvilaa.

Ja eikös se ole niin, että kun ammattikirjallisuus on laitettu hyllyyn, sen asian osaa. Edellisen tilauksen kirjaa selailin ja taitaa olla etten ollut avannutkaan.

Kirjoitettu

En ole. Nyt jouduin tilaamaan postnordilla ja sehän seilaa. Noutopaikan ilmoitettiin vaihtuvan kauas ja että saan uuden ilmoituksen, kun on sieltä kaukaa noudettavissa. Tämä ainut ilmoitus tuli keskiviikkona ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään noudettavuudesta. Itse latasin välissä heidän apin ja katsoin saisko paikan vaihdettua. Ei saa apissa itse tehtyä ja avasin chatin. Siellä jouduin juttelemaan robotin kanssa kunnes kirjoitin taikasanan asiakaspalvelija jonka jälkeen minut muka yhdistettiin asiakaspalvelijalle. Tällöin kello oli 10 vaille chatin ilmoitetun sulkemisajan. Ja eihän sieltä kukaan vastannut minulle mitään sen 10 minuutin aikana eikä sen jälkeenkään.

Aplikaation perusteella paketti on palannut heidän Vantaan lajittelukeskukseen käymättä koskaan yhdessäkään noutopaikassa.

Kirjoitettu

Tänään pitäs tulla paketti. Tosin vielä ei ole Vantaalla skannattu maahan saapuneeksi joten saa nyt nähdä... Yleensä DHL pitää minkä lupaa, toki heilläkin voi olla nyt "pientä" ruuhkaa BF:sta ja tulevasta joulusta johtuen.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Tilaamani levypaketti on eilen saapunut lähiautomaattiin. Pitää töihin mennessä käydä noutamassa.

Kirjoitettu

Hain sen kauas eksyneen paketin. R-kiskan hepulla oli postikolli edelleen rullakossa keskellä myymälää vaikka se oli tullut siihen jo tiistaina. Kesti ukolla hetki kaivaa minun paketti sieltä esiin. Ihme touhua. 

Lokakuussa tilaamani rc-auton perään kyselin myös siinä mielessä, että ehtiikö jouluksi. Sain ilokseni vastauksen, että alkuviikosta pitäis saapua noudettavaksi. 

Kirjoitettu

Parit paketit lakanoita näyttäisi olevan noutoa vailla.
Tälle päivälle luvattiin AliPapan paketti, mutta odottelen Pakettisi saapuukin odotettua myöhemmin ilmoa.
Huomenna kipasen sitten kaikki mitä antavat.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.