Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 202525. Syys En ihan vielä, pari on matkalla. Voi ehkä huomenna illalla töihin mennessä noukkia mukaan.
Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 202530. Syys No en, koska pörssiin tähtäävä Posti on määmelöinyt paketin lähiautomaatin sijasta "palvelu"pisteeseen.
Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 202530. Syys En ihan vielä. Mutta kaksi pakettia tietokoneen osia oli nyt noudettavissa. Lisäksi Posti lupailee iltapäiväksi myös Ahkeran kulhoa. Kolme olisi siis jonossa.
Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 20251. Loka Juu. Eilen hain radio-ohjattavaan autoon saapuneen uuden 35 kg "tehoisen" ohjausservon ja "servosaverin". Matkalla on vielä tilaamani radio-ohjattava telaketjukaivuri.
Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 20251. Loka 30.9.2025 klo 10.07, Köfte kirjoitti: No en, koska pörssiin tähtäävä Posti on määmelöinyt paketin lähiautomaatin sijasta "palvelu"pisteeseen. Toinenkin paketti samassa paikassa...
Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 20252. Loka Kyllä, Amazonista ruokaa lähes 20kg. Tuli DHL:llä, kaikki tuli ehjänä perille. Huomenna tulee 25kg ruokaa Amazonista, UPSilla. Viimeksi UPS oli hävittänyt puolet ruuista. Saa nähdä tuleeko nyt 5kg, 10kg vai peräti 15kg kotia. Olen 99.9% varma että ei kaikkia kuitenkaan, ei ne koskaan saa postituslaatikoita ehjinä perille asti. Niin paska firma on kyseessä toi UPS. Sysipaska. Yönpaska. Paskempikin vielä oikeesti. Edit: Ainiin, DHL:n paketin toi tällä kertaa joku yönmusta henkilö. Soitti että pitikös sinun olla kotona näitä vastaanottamassa. Sanoin että piti, olen kotona. Lähetti että hän seisoo oven takana mutta et tuu aukasee. Sanoin että jaa, ketään ei kyllä näy pihalla. Tyyppi oli jonkun väärän talon ovella... Tämä ei ollutkaan tosin DHL:n oma lähetti vaan alihankkijan. Ne tuo DHL Expressin hitaammat paketit ovelle. Pikapaketit tuo aina DHL:n oma lähetti. 100% varmuudella oikeaan paikkaan sairaan nopeesti. Muokattu: 2. Lokakuuta, 20252. Loka, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 202529. Loka 2cv saapui viimein, pääsee kasailemaan ja voi laulella samalla Turo's hevi geen sanoin https://m.youtube.com/watch?v=RJB51wOlsiI&pp=ygUXdHVybydzIGhldmkgZ2VlIGNpdHJvZW4%3D
Kirjoitettu 29. Lokakuuta, 202529. Loka Mulla olis yksi uusi rc-auton servo saapunut lokeroon noudettavaksi. Itse auto vain puuttuu vielä. No jouluksi vasta "tarvitsen".
Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 20252. Marras Kaksi kipaisin. Pari PC laajennuskorttia ja 2 kpl 15W kasvivaloja. Oho, onpas voimakas punainen valo, kuin Amsterdamissa... - tiedätte kyllä missä. Rouva ei ole tuota vielä hoksinut, saas nähdä ärähtääkö pahastikin. Mutta kasvit tykkää tosta ihan takuulla. Muokattu: 2. Marraskuuta, 20252. Marras, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 20252. Marras Eikös noilla jengi kasvattele sitä toista Amsterdamin hittituotetta? Mutta asiaan: perjantaina hain, huomenna varmaan taas ja tiistaina ja sen jälkeen enää yks paketti tulossa .... eiku 2. Muokattu: 2. Marraskuuta, 20252. Marras, käyttäjä: tommi2
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään