Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoitat 10000 kertaa "passiivia hierottiin naamaan"? Hienoja muistoja.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi Mun viimeisin teko on ollut spinning-pyörän päälle istahtaminen. 3 min päästä alkaa tunti mutta olen ajellut 20 minuuttia pohjia.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi 2 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Kirjoitat 10000 kertaa "passiivia hierottiin naamaan"? Hienoja muistoja. Tuttu termi FF:n puolelta, mutta historia tälle tempaukselle on kyllä täysin pimennossa 😄 Voiko joku valaista?
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi Fillarifoorumissa jäsen PK1 (täälläkin, missähän luuraa, tule esiin jos luet tän. Hieno mies), halusi muistaakseni 1000 viestiä rikki ja kirjoitti Jatkotarina-topicciin tuota useamman kerran. Luultavasti tuon ansiosta 3 sanan jatkotarinaan tarjottiin säännöllisesti tuota samaa.
Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 20251 vuosi Vai semmosta, konstit on monet 😄 Jostain syystä tulee mutanaama, tai mutis, mikä lie, mieleen tuosta. Iglu oli kyllä kova, tai Iglun paja oikeastaan. Taisi olla ainut oikeasti seuraamani ketju 🙂 Koitetaas tökätä piruuttaan: @PK1 @Iglu
Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi Käytin X.n tekoälyviritystä etsimään haluamaani fillaria. Toimi oikein hyvin, antoi jopa suomalaisia ja turkulaisia liikkeitä mistä voisi kysyä. Pääasiassa kuitenkin saksalaisia. Tekis mieli hankkia punainen teräsrunkoinen T-700 Shimano Alfine 11-Gang Freilauf / Disc / Gates, mutta onhan tässä aikaa oottaa kesän jälkesiin alemyynteihin. Mietin myös pelago Hanko Commuteria, mutta haluan 11 vaihdetta. Tai shit voi ostaa Helkama Oivan tai Jääkärin. Muokattu: 23. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 20251 vuosi Tää ois hienonpi, väri sopis sävy sävyyn mun Moto Guzzin rosso corsan kanssa: Muokattu: 25. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: mgcc
Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 20251 vuosi Piirsin RideWithGps:ssä 202km reitin Sastamalan OPn Otto-automaatille ja klikkasin sit "Out and Back" painiketta joten nyt olis 404km siivu jo about puoliksi ajettuna ainakin henkisesti. Katotaan jaksaako joskus käydä tuon oikeesti ajamassa. Ja pankkiautomaatti siksi kääntöpaikkana jotta saa "leiman" eli kuitin keskellä yötäkin. Olettaisin että olisin siellä sit about klo 02-04. Jos olisin. Muokattu: 25. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kyselin grok-tekoälyttömältä Cooperin testin ennätystäni 12 minuuttia ja sain vastauksen: Hienoa, että sinulla on kova ennätys Cooperin testissä – 12 minuuttia on vahva suoritus! Se kertoo hyvästä kestävyyskunnosta. Jos haluat jakaa vinkkejä, miten olet päässyt siihen.
Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja ^^ Mulla menee Cooperin testi heittämällä alle 12 min.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään