Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^^ Mulla on parempi soppari. Tuosta keittiön ikkunasta näkyy ählyparturin mainos 20€ leikkuusta.
Vilaksen aina sitä parin kuukauden välein ennen klippon esiin kaivamista.

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 205.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Mä en ole hoksannut sijoittaa mainittua säästöä. En leikkaa enää omalla koneella, vaan vaimon braun 5513:lla. Tuon kuontaloa pitää trimmata tuplasti useammin.

Kirjoitettu

Siivosin vastoin kaikkia odotuksia miljoonalaatikon, hedelmäpussin verran lähti metallia roskiin, vanhoja napoja, jarrulänkiä, kaiken maailman kiinnikkeitä mistä ei mitään hajua mihin ne kuuluu.

Huomenna ehkä sitten se häkkivarasto, kävin jo ovella vilkaisemassa ja ei se niin paha ollut kuin muistin, puuromua mitä viedä kaatikselle, auton renkaat mitkä menee nyt keväällä vanteille ja yksi maailman turhin ilmastointikone mikä pitää viedä kierrätyskeskukselle.

Kirjoitettu

Kotiuduin töistä, pikapeseytyminen ja tulet uuniin. Hiljaseloa, vuorokauden matkustanut rouva ilmoitti kuuden maissa siirtyvänsä höyhensaarille.

Kirjoitettu

Vaihdoin rouvan autoon kitkat alle.... 🙄

No joo, nastat oli alla ja alkoi olla aika karun tuntuista jurnuuttaa niillä paljaista asfaltteja, joten vaihdoin tähän "lopputalveksi" huonot kitkat, jotka saa kulua tässä karkeilla teillä ennen kuin suht OK:t suvikkaat.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Pudottelin laiturin, veneen ja katiskan mereen.
Lisäksi päästelin viisi hiiren raatoa pyydyksistä.

Sitten ihmettelin, kun kolme paloautoa paineli etäämmällä hiekkatietä pitkin naapurisaarelle. Mitä lie sitten, pillit päällä nyt kumminkin.  Joku päättänyt hankkiutua kaislikosta eroon?

Edit: Rakennuspalo, pieni.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Minä olen saanut NAHKIAISEN vetouistelemalla Saimaalta 90-luvulla. En edes tiennyt että siellä sellaisia on (oli). Sivuosuma sekin oli, oli jäänyt vieheen reitille.

Olin saaliista niin iloinen että oli tarkoitus esitellä sitä kotiväelle. Laitoin sen veneen kalasumppuun (vene oli sellainen jenkkimallin kalastusvene Tracker). No, kun päästiin rantaan, ei sitä enää siellä ollut. Oli uiskennellut jostain vedenkierrätyssysteemien kautta vapauteen. Ei siitä jäänyt edes valokuvaa todisteeksi.

Muokattu: , käyttäjä: Vierringe

Kirjoitettu

Vein vanhan pesukoneen pihalle ja pesin pesukoneen nurkasta kylppäristä 10v paskat... Ja kohta kannan uuden sisälle ja otan ensihöyryt siitä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.