Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja ^^ Mulla on parempi soppari. Tuosta keittiön ikkunasta näkyy ählyparturin mainos 20€ leikkuusta. Vilaksen aina sitä parin kuukauden välein ennen klippon esiin kaivamista.
Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 20251 vuosi Mä en ole hoksannut sijoittaa mainittua säästöä. En leikkaa enää omalla koneella, vaan vaimon braun 5513:lla. Tuon kuontaloa pitää trimmata tuplasti useammin.
Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 20251 vuosi Siivosin vastoin kaikkia odotuksia miljoonalaatikon, hedelmäpussin verran lähti metallia roskiin, vanhoja napoja, jarrulänkiä, kaiken maailman kiinnikkeitä mistä ei mitään hajua mihin ne kuuluu. Huomenna ehkä sitten se häkkivarasto, kävin jo ovella vilkaisemassa ja ei se niin paha ollut kuin muistin, puuromua mitä viedä kaatikselle, auton renkaat mitkä menee nyt keväällä vanteille ja yksi maailman turhin ilmastointikone mikä pitää viedä kierrätyskeskukselle.
Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 20251 vuosi Mä siivosin tänään varastoa. Nyt siellä taas mahtuu jopa tekemään jotain. Talven aikana tulee heitettyä kaikkea vaan sinne päin ja tyhjä tila tuppaa täyttyä.
Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kotiuduin töistä, pikapeseytyminen ja tulet uuniin. Hiljaseloa, vuorokauden matkustanut rouva ilmoitti kuuden maissa siirtyvänsä höyhensaarille.
Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 20251 vuosi Vaihdoin rouvan autoon kitkat alle.... 🙄 No joo, nastat oli alla ja alkoi olla aika karun tuntuista jurnuuttaa niillä paljaista asfaltteja, joten vaihdoin tähän "lopputalveksi" huonot kitkat, jotka saa kulua tässä karkeilla teillä ennen kuin suht OK:t suvikkaat.
Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 20251 vuosi Yksi klapihäkki oli vielä tyhjänä. Eiku yksi kuusi nurin, pölleiksi ja sisälle odottamaan pilkkomista (vaimon homma).
Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Pudottelin laiturin, veneen ja katiskan mereen. Lisäksi päästelin viisi hiiren raatoa pyydyksistä. Sitten ihmettelin, kun kolme paloautoa paineli etäämmällä hiekkatietä pitkin naapurisaarelle. Mitä lie sitten, pillit päällä nyt kumminkin. Joku päättänyt hankkiutua kaislikosta eroon? Edit: Rakennuspalo, pieni. Muokattu: 1. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Pyydystin yhden (1) Silakan - katiskalla. En tiennyt että niinkin voi tehdä.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20251 vuosi Mä olen saanut särjen uistimella. Oli uinut liian läheltä virheitäni ja koukku oli tarttunut kidukseen.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20251 vuosi Minä olen saanut NAHKIAISEN vetouistelemalla Saimaalta 90-luvulla. En edes tiennyt että siellä sellaisia on (oli). Sivuosuma sekin oli, oli jäänyt vieheen reitille. Olin saaliista niin iloinen että oli tarkoitus esitellä sitä kotiväelle. Laitoin sen veneen kalasumppuun (vene oli sellainen jenkkimallin kalastusvene Tracker). No, kun päästiin rantaan, ei sitä enää siellä ollut. Oli uiskennellut jostain vedenkierrätyssysteemien kautta vapauteen. Ei siitä jäänyt edes valokuvaa todisteeksi. Muokattu: 3. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Vierringe
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20251 vuosi Vein vanhan pesukoneen pihalle ja pesin pesukoneen nurkasta kylppäristä 10v paskat... Ja kohta kannan uuden sisälle ja otan ensihöyryt siitä.
Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 20251 vuosi ^^Sen ainoan kerran kun täällä puhutaan nahkiaisista, itse nahkiaislorditar on jäähyllä! 😬
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään