Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20251 vuosi Keittelin aamukahvit ja laitoin tulet uuniin. Muokattu: 13. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 13. Helmikuuta, 20251 vuosi Kävin rouvan paketin joutessani viereisestä Cittarin noutopisteestä.
Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 20251 vuosi Siirsin kasan tiedostoja pariin palvelimeen ja kohta odottelen Intian ihmettä linjoille.
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20251 vuosi Söin aamupalan, tein aamuvoimistelun ja ratkaisin Aamulehden ristikon ilman "lunttaamista". Nyt voisi yrittää nukkua.
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20251 vuosi Mietin ensin mennäkö...onneksi menin seurakunnan tilaisuuteen. Siinä on vaan vaikeeta laulaa kun tulee koskettavia kappaleita. Siis mä olen sielä ainut joka lähtee ei-kuivin silmin. Mutta on kuitenkin se "meneminen jonnekin" joka on mulle aina vaikeaa. Ja tilaisuudet on antanu paljon, lohtua ja uskoa. Laitoin linnunruokarepun valmiiksi, nyt vaan lämpimästi ylle.
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20251 vuosi Kävin ekaa kertaa Lippulaivassa. Ajoin tietysti Espoonlahdessa ympyrää näkemättä koko putiikkia. Piti sitten hakea luurista avustusta - olinkin aika kaukana rikospaikasta. Melkoinen LAIVA - metroasema päädyssä (molemmissa) ja hiljaista kuin maalaispitäjässä. Lopuksi Biltemaan herkkuhodarikahville. Muokattu: 18. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 20251 vuosi Hiuksiin värinpoiston. Vaikka kukaan ei katsokaan, niin iteä harmittaa kun ruskeeta tyvikasvua tulee reilu sentin. On myös pirteämpi kun on kiva väri ( tämän jälkeen illemmalla sitten väri )
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20251 vuosi Nukkekuvia kävin ottaan vakiopaikallani. Siis jos nyt ei onnistunu, projekti saa jäädä sillä tämän täydellisempää talvikuvauspäivää ei ole. Täysaurinkoista, lunta ( tosin jouduin lapioimaan sitä kivelle ) tyyntä! ja senverta lämmintä että pystyi kuvaamaan paljain käsin. Nyt on aika homma ensinnäkin korjata rekvisiittatarvikkeet paikoilleen sekä nuket. Ja sitten vielä kuvat ( rajaus, ehkä tummuutta pois ) ja osa oli fantasiakuvaa niin pientä laittoa niitten kanssa. Tekemistä riittää...
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20251 vuosi Menin kylmään saunaan. Joku perkele oli kääntänyt lämpötilatermostaatin vuokramökin kiukaassa nollille ja vaimo ei huomannut saunaa päälle laittaessaan tarkistaa sitä namiskaa.
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20251 vuosi En minä, mutta rouva on sopinut kaupat akvaariosta. Yksi huoli taas vähemmän paimennettavana.
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20251 vuosi ^Ja minä luulin että lisää akvaarioita tulossa. Mutta onkin siis toiseen suuntaan menossa. 😞
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20251 vuosi Ei tähän topsuun, mutta kirjoitan kuitenkin, että olen taas harkinnut akvaariota. Vuosikausia oli, mutta tuliopalossa kuolivat kaikki kalat. Ei sitten enää elvytetty koko harrastusta. Tai ne luultavasti selvisivät palon, tuli vain savua meidän kämppään, mutta kemiallista savunpoistoa eivät. On tullut hinku oikein kunnolliseen...tiedä vaikka josko kiekkoja ihan...
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20251 vuosi Ei ehkä ole lopullinen luopuminen, määrittelemätön tauko ennemminkin.
Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 20251 vuosi ^ to all of you. Voi että jos olisi tilaa, niin todellakin olisi akvaario eikä ihan pienikään sellainen. ( eikä siellä olisi ~ ) mutta muuten kaikkia kivoja kaloja ja kaloille virikkeellistä tilpehööriä 🐟🐠 Tässä kun oli pitempi ulkoilurupeama eilen niin nukahdin enne Salattuja Eläimiä, ja heräilin jatkamaan nukkekuvientekoa....
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään