Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Keittelin aamukahvit ja laitoin tulet uuniin.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 205.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Siirsin kasan tiedostoja pariin palvelimeen ja kohta odottelen Intian ihmettä linjoille.

Kirjoitettu

Söin aamupalan, tein aamuvoimistelun ja ratkaisin Aamulehden ristikon ilman "lunttaamista".
Nyt voisi yrittää nukkua.

Kirjoitettu

Mietin ensin mennäkö...onneksi menin seurakunnan tilaisuuteen. Siinä on vaan vaikeeta laulaa kun tulee koskettavia kappaleita. Siis mä olen sielä ainut joka lähtee ei-kuivin silmin.
Mutta on kuitenkin se "meneminen jonnekin" joka on mulle aina vaikeaa. Ja tilaisuudet on antanu paljon, lohtua ja uskoa.
Laitoin linnunruokarepun valmiiksi, nyt vaan lämpimästi ylle.

Kirjoitettu

Kävin ekaa kertaa Lippulaivassa. Ajoin tietysti Espoonlahdessa ympyrää näkemättä koko putiikkia. Piti sitten hakea luurista avustusta - olinkin aika kaukana rikospaikasta. Melkoinen LAIVA - metroasema päädyssä (molemmissa) ja hiljaista kuin maalaispitäjässä. Lopuksi Biltemaan herkkuhodarikahville.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau

Kirjoitettu

Hiuksiin värinpoiston. Vaikka kukaan ei katsokaan, niin iteä harmittaa kun ruskeeta tyvikasvua tulee reilu sentin. On myös pirteämpi kun on kiva väri ( tämän jälkeen illemmalla sitten väri )

Kirjoitettu

Nukkekuvia kävin ottaan vakiopaikallani.
Siis jos nyt ei onnistunu, projekti saa jäädä sillä tämän täydellisempää talvikuvauspäivää ei ole.
Täysaurinkoista, lunta ( tosin jouduin lapioimaan sitä kivelle ) tyyntä! ja senverta lämmintä että pystyi kuvaamaan paljain käsin.
Nyt on aika homma ensinnäkin korjata rekvisiittatarvikkeet paikoilleen sekä nuket. Ja sitten vielä kuvat ( rajaus, ehkä tummuutta pois ) ja osa oli fantasiakuvaa niin pientä laittoa niitten kanssa.
Tekemistä riittää...

Kirjoitettu

Menin kylmään saunaan. Joku perkele oli kääntänyt lämpötilatermostaatin vuokramökin kiukaassa nollille ja vaimo ei huomannut saunaa päälle laittaessaan tarkistaa sitä namiskaa. 

Kirjoitettu

En minä, mutta rouva on sopinut kaupat akvaariosta. Yksi huoli taas vähemmän paimennettavana.

Kirjoitettu

^Ja minä luulin että lisää akvaarioita tulossa. Mutta onkin siis toiseen suuntaan menossa. 😞

Kirjoitettu

Ei tähän topsuun, mutta kirjoitan kuitenkin, että olen taas harkinnut akvaariota. Vuosikausia oli, mutta tuliopalossa kuolivat kaikki kalat. Ei sitten enää elvytetty koko harrastusta. Tai ne luultavasti selvisivät palon, tuli vain savua meidän kämppään, mutta kemiallista savunpoistoa eivät.

On tullut hinku oikein kunnolliseen...tiedä vaikka josko kiekkoja ihan... 

Kirjoitettu

^ to all of you. Voi että jos olisi tilaa, niin todellakin olisi akvaario eikä ihan pienikään sellainen.

( eikä siellä olisi ~ ) mutta muuten kaikkia kivoja kaloja ja kaloille virikkeellistä tilpehööriä 🐟🐠

Tässä kun oli pitempi ulkoilurupeama eilen niin nukahdin enne Salattuja Eläimiä, ja heräilin jatkamaan nukkekuvientekoa....

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.