Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Clooney voisi olla hyvä.
Ensin baarissa mimmille omakehuja omasta yhdenvertaisesta olemuksesta Georgen kanssa ja siitä seuraavan ivallisen naureskelun tumppaamiseksi kaivaa passin esiin ja "kato nyt vaikka ite!" Kyllä siinä äkkiä likalla hymy hyytyy ja asenne vaihtuu, ties vaikka yhteinen osoitekin yöksi aukeaisi :)

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 205.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Toisin päin olisi vielä parempi, saisi nimeksi Clooneyn... ei nyt muista miten eka passi hankittiin, mut jossain vaiheessahan sä saat ilman edellisiä tokareita sen virallisen paperin kuitenkin.

Kirjoitettu

Mä joskus 20 vuotta sitten hain Suomen reissun aikana passia. Kupongissa kyseltiin seurakuntaa eikä mulle nyt tullut heti Mieleen mikä se vois olla. Koska olin asunut Johanneksen kirkon hoodeilla, laitoin vastaukseksi "Johanneksen srk". Ei tullut kyselyitä perään eikä sittemmin taidettu edes moista detaljia kysyä.

Kirjoitettu
16.12.2024 klo 20.56, tommi2 kirjoitti:

sama kuva nyt

DALL·E 2024-12-16 20.56.06 - A haunting black-and-white, photorealistic scene on a desolate beach. In the center, an adult sits ominously on a functional, ride-on excavator, diggi.webp

Paha ! 😁 Joka toiselle kuoppaa kaivaa, saa jatkaa sitä ikuisesti.

Muokattu: , käyttäjä: alpensau
täsmennetty

Kirjoitettu

Odotan inkkaria linjoille. On jo 5min myöhässä prkle.

Edit: Nonih, nyt alko lyyti kirjottaa ja bisnekset rullaa.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

^Samaa kuin edellä. Bisnekset ei enää kovin rullaa kun aivot jumissa jo valvomisesta. Ollu tuju viikko kyllä mutta mikäs tässä, itse on työnsä valinnut. 👍

Kirjoitettu

Tulin autolla töihin. Vähän siis kermaperseilin ja en kävellyt normisti työmatkaa tuon vesisateen takia.

Tässä se hyvin alkanut kuntoiluvuosi sitten romahti :D

Kirjoitettu

Korjasin kuntopyörän. Vanha Tunturi, vaimo oli Prismasta ottamassa uutta mukaan, niin sanoin että anna mä puran sen vanhan. Loppupelissä kaipasi vähän öljyä ja siinä oli ylimääräisiä osia mitä en viitsinyt laitaa enää takaisin :D 

Kirjoitettu

Vein tuhkat uunin alta pois ja kaaputin uusia tilalle. Kalaa ja kasviksia paahdettua tiedossa.

Kirjoitettu

Aukaisin läjän yhteyksiä sinne sun tänne sekä avasin Teams palaverin odottelemaan osallistujia.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Täyttelin ruotsalaisen lakitoimiston postittaman Ruotsin rahanpesuun liittyvän PEP kyselylomakkeen ja laitoin sen palautuskuoreen postiin kiikutettavaksi.
Merkin joudun ostamaan itse, joka on mielestäni juridisesti väärin. Joskin meni sinne kirjeeseen paljon muutakin asiaa, niin olkoot. 

Kirjoitettu

Hain "uusia sukkia" Darn Though eu-sivulta. Nämä elinikäisen takuun omaavat kestivät vuoden mulla. Käytin talvella kaksia vuorotellen ja kesällä vain patikassa. Arvasin ettei kestä, mutta ei kyllä mikään sukka ole näin pitkään kestänyt, esim. Motonetin merinoja ei tarvi pestä, alle viikossa paskana.

Kirjoitettu

Biltemassa on yhtä ja toista. Otin pari vk sitten matalanilkkaisia 3 paria - vedän sellaiset perussukan päälle. Jalat ilmeisesti kylmenee vanhuuden myötä.

Kirjoitettu

Ylläpitolämmittelin uunin, kohta lykkään kivelle Bakcen-tuotemerkin paremman pakastepizzan; nuo toimivat kuumalla kivellä vallan mainiosti.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.