Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Clooney voisi olla hyvä. Ensin baarissa mimmille omakehuja omasta yhdenvertaisesta olemuksesta Georgen kanssa ja siitä seuraavan ivallisen naureskelun tumppaamiseksi kaivaa passin esiin ja "kato nyt vaikka ite!" Kyllä siinä äkkiä likalla hymy hyytyy ja asenne vaihtuu, ties vaikka yhteinen osoitekin yöksi aukeaisi
Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 20251 vuosi Toisin päin olisi vielä parempi, saisi nimeksi Clooneyn... ei nyt muista miten eka passi hankittiin, mut jossain vaiheessahan sä saat ilman edellisiä tokareita sen virallisen paperin kuitenkin.
Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 20251 vuosi Mä joskus 20 vuotta sitten hain Suomen reissun aikana passia. Kupongissa kyseltiin seurakuntaa eikä mulle nyt tullut heti Mieleen mikä se vois olla. Koska olin asunut Johanneksen kirkon hoodeilla, laitoin vastaukseksi "Johanneksen srk". Ei tullut kyselyitä perään eikä sittemmin taidettu edes moista detaljia kysyä.
Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 20251 vuosi 16.12.2024 klo 20.56, tommi2 kirjoitti: sama kuva nyt Paha ! 😁 Joka toiselle kuoppaa kaivaa, saa jatkaa sitä ikuisesti. Muokattu: 13. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau täsmennetty
Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 20251 vuosi Odotan inkkaria linjoille. On jo 5min myöhässä prkle. Edit: Nonih, nyt alko lyyti kirjottaa ja bisnekset rullaa. Muokattu: 13. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: VesaP
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20251 vuosi ^Samaa kuin edellä. Bisnekset ei enää kovin rullaa kun aivot jumissa jo valvomisesta. Ollu tuju viikko kyllä mutta mikäs tässä, itse on työnsä valinnut. 👍
Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 20251 vuosi Tulin autolla töihin. Vähän siis kermaperseilin ja en kävellyt normisti työmatkaa tuon vesisateen takia. Tässä se hyvin alkanut kuntoiluvuosi sitten romahti
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi Korjasin kuntopyörän. Vanha Tunturi, vaimo oli Prismasta ottamassa uutta mukaan, niin sanoin että anna mä puran sen vanhan. Loppupelissä kaipasi vähän öljyä ja siinä oli ylimääräisiä osia mitä en viitsinyt laitaa enää takaisin
Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 20251 vuosi Vein tuhkat uunin alta pois ja kaaputin uusia tilalle. Kalaa ja kasviksia paahdettua tiedossa.
Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 20251 vuosi Aukaisin läjän yhteyksiä sinne sun tänne sekä avasin Teams palaverin odottelemaan osallistujia.
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Täyttelin ruotsalaisen lakitoimiston postittaman Ruotsin rahanpesuun liittyvän PEP kyselylomakkeen ja laitoin sen palautuskuoreen postiin kiikutettavaksi. Merkin joudun ostamaan itse, joka on mielestäni juridisesti väärin. Joskin meni sinne kirjeeseen paljon muutakin asiaa, niin olkoot.
Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 20251 vuosi Kävin kaupassa ja kotimatkalla poikkesin kuntosalille leukoja vetämään.
Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 20251 vuosi Hain "uusia sukkia" Darn Though eu-sivulta. Nämä elinikäisen takuun omaavat kestivät vuoden mulla. Käytin talvella kaksia vuorotellen ja kesällä vain patikassa. Arvasin ettei kestä, mutta ei kyllä mikään sukka ole näin pitkään kestänyt, esim. Motonetin merinoja ei tarvi pestä, alle viikossa paskana.
Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 20251 vuosi Biltemassa on yhtä ja toista. Otin pari vk sitten matalanilkkaisia 3 paria - vedän sellaiset perussukan päälle. Jalat ilmeisesti kylmenee vanhuuden myötä.
Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 20251 vuosi Ylläpitolämmittelin uunin, kohta lykkään kivelle Bakcen-tuotemerkin paremman pakastepizzan; nuo toimivat kuumalla kivellä vallan mainiosti.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään