Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 20241 vuosi Siivosin juttuja, jotka siivotaan kerran vuodessa, kuten väliovet, ilmanvaihtokone, keittiön kaappien päälliset yläkerran kaiteet ym. Vapaapäivä, nääs.
Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Kasasin sähköpöydän. Hitto, johan tarvittiin tilbehörejä. Yhdeksän pussia! Mutta siellä se nyt on ja vanha rohjo lähtee palasina poltettavaksi.
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 20241 vuosi Siivosin lattian ja pesin osittain paksun käytävämaton. Kollikissa pissasi jo toisen kerran hiekkalaatikon reunan yli. Tuo ei viitsi/halua kyykistyä tarpeeksi.
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Jotkut ovat opettaneet kattinsa WC pytyn reunalle, videoitakin todisteena. Koskaan vaan eivät ole kertoneet, kuinka tekivät sen. Uskoiskohan?
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 20241 vuosi ^^ voi vitsit, mä pyyhin keittiön lattian ja maton 3 kertaa päivässä ja imuroin melki joka päivä. Vessan lattian ja pöntön pyyhin useamman kerran päivässä ( suolistovaiva ). Kävin kaupassa, peittelin auton filtillä ( pystyisikö sen peiton laitteleen myöhemmin?) ja vein linnuille siemeniä. Jossain vaiheessa pitäisi ottaa pokaalit kirjahyllystä ja pyyhiä sekä ne, että hyllyn pinnat. Senverta jäätävä homma että teen akuutimmat asiat ensin ( nahkiaismuistiinpanojen puhtaaksikirjoitus, Linnut-lehden luku, nukelle kutoa joko hame tai damaskit, suunnitella ifolor-kuvakirja ISOT kuvat )
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 20241 vuosi 41 minuuttia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Jotkut ovat opettaneet kattinsa WC pytyn reunalle, videoitakin todisteena. Koskaan vaan eivät ole kertoneet, kuinka tekivät sen. Uskoiskohan? Kun jättää pytyn vetämättä riittävän usein, niin kyllä katti hoksaa. Kansi myös ylös ja ovi raolleen. Ainakin tuotantoeläimillä on jänniä tapoja. Nenä viedään oikealle alueella, mutta kun häntäpää on metrin kaksi sivussa, niin keko on sitten siellä. Mm. pihattonavetoissa lehmät sontivat usein juoma-altaaseen. Muokattu: 13. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 20241 vuosi 8 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti: Kun jättää pytyn vetämättä riittävän usein, niin kyllä katti hoksaa. Kansi myös ylös ja ovi raolleen. Hei nyt armoa!
Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Mä olen käyttänyt kokopeitettä koko kesän auton päällä, kun siinä niitä puita, mäntyä, kuusta ja koivua yläpuolella. Peite loppukesästä aivan järkyttävässä kunnossa, ilman sitä eivät maksais edes romutuspalkkiota kaarastani. Lisäksi neulasten määrä. Nekin piti aina lumiharjalla pyyhkiä pois peiton päältä ennen rullausta. Käytössä hyvä ja yksinkertainen taktiikka. 1. Kääritään peite edestä ja katon yli rullalle puoleen väliin asti 2. Kääritään peite takaa ja katon yli rullalle puoleen väliin asti 3. Kääritään nämä kaksi auton yli rinnakkain roikkuvaa pötkylää poikittain rullaksi ja se on siinä. Peiton laitto takaisin paikoilleen yhtä juhlaa. Pyöräytetään rullatut pötkylät auton yli ja rullataan takapää ja etupää auton yli auki.
Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 20241 vuosi Pyörähdin kahdella kirpparilla ja yhdellä kierrätyskeskuksella, enkä ostanut mitään, ei siksi että ei olisi ollut mitään ostettavaa vaan kun ei ole tilaa säilyttää tavaraa, olen funtsinut että alkaisin haalimaan kaikkea vanhaa ruosteista ja huonokuntoista tavaraa, sitten joskus kun on tilaa harrastaa niitä voisi restauroida uuden veroiseksi, esim. vanhat kahvimyllyt sun muut on hienoja ihan koriste-esineinä miksei myös käyttötavarana, tuota "romua" kun saa yleensä ihan parilla eurolla.
Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, Nickname kirjoitti: vanhat kahvimyllyt sun muut on hienoja ihan koriste-esineinä miksei myös käyttötavarana, tuota "romua" kun saa yleensä ihan parilla eurolla. Vanha maatalousirtaimisto on myös kuumaa kamaa. Maitotonkista alkaen.
Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 20241 vuosi 19 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Mä olen käyttänyt kokopeitettä koko kesän auton päällä, kun siinä niitä puita, mäntyä, kuusta ja koivua yläpuolella. Peite loppukesästä aivan järkyttävässä kunnossa, Tuo pitää varmaan polttaa vuoden välein ?
Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja ^^ Mulla on pakeliittinen kahvimylly ja maitotonkka. ^^^ Samaa aprikoin, on tuossa menossa pesukoneeseen, tiedä mitä siitä tykkää. Ehkä 40 asteisella, vaikka 60 olisi tapauksessa parempi, mutta mahtaakohan enää kestää käyttöä. Ainakin normipaska ja osa linnunjätöksistä lähtee. Puhdasta siitä ei saa millään, mutta paremman kumminkin ja ainaskin ensikesän vielä menisi. Muokattu: 14. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, alpensau kirjoitti: Vanha maatalousirtaimisto on myös kuumaa kamaa. Maitotonkista alkaen. Jep, olis ollut yhdet vanhat puiset hevosen länget myynnissä kympillä, olisi varmasti tarttunut mukaan jos olis enempi varastotilaa
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään