Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 20241 vuosi Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮
Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja Tänään oli hyvä päivä käydä kannattamassa Ottavan sopimuksesta irtautumista.
Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 20241 vuosi Sytytin kynttilät ikkunalaudoille. Muokattu: 6. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 20241 vuosi 9 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Tänään oli hyvä päivä käydä kannattamassa Ottavan sopimuksesta irtautumista. Sama siirto, hassua, että muinoin Ottawan sopimuksen sisältö oli silloin hyvä juttu. Ajat muuttuivat reilu tuhat päivää sitten... Muokattu: 6. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 20241 vuosi No otin lämpimät lisävaatteet autoon mukaan, samoin luontolehden ja olin toisena ruoka-apujonossa. Jos lähden kävellen tulee lämmin ja sitten seisoessa kylmä, paitsi että tein kyykkyjä ja venyttelin. Siinä kumminkin tuli kaikenlaista juttelua ettei lukemisesta tullut oikein mitään ja kun kerroin tilanteestani että minkäänlaista tukea ei tule ( paitsi vanhemmiltani tai jos onnistun myymään nuken ) että ei voi olla todellista?! mutta kun on. No hyvä siinä ruoka-apujonossa on olla ekojen joukossa, sillä pääsee valitsemaan laatikoista ( tulee peruskassi jossa patonki ja banaaneja ) yhden tuotteen. Otin tummaa leipää, silakkalaatikkoa ( jonka laitoin pienissä annosrasioissa pakkaseen ) kaikki sai ottaa lakritsipussin, minä en halunnu mutta takanani ollut pyysi että ota ja anna hänelle. Näin tein. Lisäksi sai ottaa lisäbanaaneja sen mitä halusi. Tässä muuten on sekin että tulee juteltua muitten ihmisten kanssa. Naurettiin linnanjuhlien pukujakin. Ja hyvä että oli auto parkissa kauempana, sillä tuli aika painava ruokakassi. Kiitin näitä jotka ruokaa jakoi, auttaa todella paljon. Kävin sitten kävellen vielä kaupassa, ja senjälkeen vein linnuille talipalleroita ja pähkinärouhetta. Olin jo ihan loppu kaupasta tullessani, ja siis tässä tuli yhteensä 8km kävelyä. Jalat on ihan kääk! Ja varpaitten palelusta en tietoakaan, kävelyjen jälkeen yleensä (kuten nytkin) oli aika kiire päästä huljutteleen kylmässä vedessä.
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20241 vuosi Korjasin teknisen tilan raput. Olin aikanani tehnyt niiden rungon raksalta yli jääneistä 32 x 100 sahatavarasta ja nyt jo oli pari alinta rundia antanut periksi. Ei kestänyt (kyllästämätön) puu edes 25 vuotta. E voi mihinkään enää luottaa No nyt on alin kerros sitten 33 x 148 kyllästettyä, joten odotusarvo olisi "niin kauan kun itse asun tässä"
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20241 vuosi 16 minuuttia sitten, concorde kirjoitti: No nyt on alin kerros sitten 33 x 148 kyllästettyä, joten odotusarvo olisi "niin kauan kun itse asun tässä" Onko tää samanlainen kompa, kun "jos laskuvarjo ei aukea, ei hätää, sinulla on loppuikäsi aikaa yrittää korjata sitä"
Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 20241 vuosi Vähän kuin "elinikäinen takuu" . Jos se menee rikki, loppuu myös elinikä ja sen myötä takuu?
Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 20241 vuosi Onko täällä se "minkä ajan varasit viimeksi?" no soittelin diakonia-osastolle ja sain ajan ensi tiistaille, ainakin jouluapu on mahdollista.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään