Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 205.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Sytytin kynttilät ikkunalaudoille.

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu
9 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Tänään oli hyvä päivä käydä kannattamassa Ottavan sopimuksesta irtautumista.

Sama siirto, hassua, että muinoin Ottawan sopimuksen sisältö oli silloin hyvä juttu. Ajat muuttuivat reilu tuhat päivää sitten...

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu

No otin lämpimät lisävaatteet autoon mukaan, samoin luontolehden ja olin toisena ruoka-apujonossa. Jos lähden kävellen tulee lämmin ja sitten seisoessa kylmä, paitsi että tein kyykkyjä ja venyttelin. Siinä kumminkin tuli kaikenlaista juttelua ettei lukemisesta tullut oikein mitään ja kun kerroin tilanteestani että minkäänlaista tukea ei tule ( paitsi vanhemmiltani tai jos onnistun myymään nuken ) että ei voi olla todellista?! mutta kun on.
No hyvä siinä ruoka-apujonossa on olla ekojen joukossa, sillä pääsee valitsemaan laatikoista ( tulee peruskassi jossa patonki ja banaaneja ) yhden tuotteen. Otin tummaa leipää, silakkalaatikkoa ( jonka laitoin pienissä annosrasioissa pakkaseen ) kaikki sai ottaa lakritsipussin, minä en halunnu mutta takanani ollut pyysi että ota ja anna hänelle. Näin tein. Lisäksi sai ottaa lisäbanaaneja sen mitä halusi.
Tässä muuten on sekin että tulee juteltua muitten ihmisten kanssa. Naurettiin linnanjuhlien pukujakin.
Ja hyvä että oli auto parkissa kauempana, sillä tuli aika painava ruokakassi.
Kiitin näitä jotka ruokaa jakoi, auttaa todella paljon.

Kävin sitten kävellen vielä kaupassa, ja senjälkeen vein linnuille talipalleroita ja pähkinärouhetta.
Olin jo ihan loppu kaupasta tullessani, ja siis tässä tuli yhteensä 8km kävelyä. Jalat on ihan kääk!
Ja varpaitten palelusta en tietoakaan, kävelyjen jälkeen yleensä (kuten nytkin) oli aika kiire päästä huljutteleen kylmässä vedessä.

Kirjoitettu

Korjasin teknisen tilan raput.

Olin aikanani tehnyt niiden rungon raksalta yli jääneistä 32 x 100 sahatavarasta ja nyt jo oli pari alinta rundia antanut periksi. Ei kestänyt (kyllästämätön) puu edes 25 vuotta. E voi mihinkään enää luottaa :D

No nyt on alin kerros sitten 33 x 148 kyllästettyä, joten odotusarvo olisi "niin kauan kun itse asun tässä"

Kirjoitettu
16 minuuttia sitten, concorde kirjoitti:

No nyt on alin kerros sitten 33 x 148 kyllästettyä, joten odotusarvo olisi "niin kauan kun itse asun tässä"

Onko tää samanlainen kompa, kun "jos laskuvarjo ei aukea, ei hätää, sinulla on loppuikäsi aikaa yrittää korjata sitä" :D 

Kirjoitettu

Onko täällä se "minkä ajan varasit viimeksi?" no soittelin diakonia-osastolle ja sain ajan ensi tiistaille, ainakin jouluapu on mahdollista.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.