Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Luin eka "Vaimon tissit... näin ne 30+ vuotta sitten" :D . Eli luin ton alun ja pää täydensi veikkauksella .. en tiennyt muuten että mulla on ennustava lukusyöttö defaultina aivoissa. 

Naistenlehdet tietää että kun vaimon tissit eivät hiplaannu päivittäin, on parisuhde siinä vaiheessa että vähintään mökin sisustus laitetaan uusiksi tai rakennetaan isohko kasvihuone. 

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 205.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Täyttääköhän nyt syksyllä mökille tehty tonnien piharemppa tuon kasvihuoneen tarpeen? 🤔

Halvempaa olis kyllä hiplata... 😂

Kirjoitettu

Uusi partakone ekassa latauksessa. Ku on täynnä, kytken sen bluetoothilla kännykkäappiinsa. Joo, partaakaan näköjään EI voi nykyään leikata ilman sovellusta. Tai ehkä vois mut menettäs kokemuksesta osan.
🥸

Muokattu: , käyttäjä: VesaP
ei saa kännykällä pois väärää hymiötä

Kirjoitettu

Melkein viimeinen teko oli itseasiassa että ajoin parran. Ilman appia, old school höylällä, joka syö partakoneenteriä. Partaveitsi on ollut harkinnassa. Sähkökonetta käytin viimeksi 80-luvulla.

Kirjoitettu

45 vuoden IT kokemus ei riittänyt näköjään partakoneen kytkemiseksi Philipsin omaan appiinsa. Ei vttu ampumallakaan löydä toisiaan. Luovutin ja kävin ajaa ekan ajon tuolla. Leikkas saakelin hyvin, melkein kuin höylällä, ei kuitenkaan ihan.

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, VesaP kirjoitti:

Uusi partakone ekassa latauksessa. Ku on täynnä, kytken sen bluetoothilla kännykkäappiinsa. Joo, partaakaan näköjään EI voi nykyään leikata ilman sovellusta. Tai ehkä vois mut menettäs kokemuksesta osan.
🥸

Minkä mallin tilasit? Joku hifi-malli? Mä olen kans ollut perinteisen yksiteräisen höylän käyttäjä ainakin viitisen vuotta. Itse pystyn kyllä leikkaamaan nelisen kertaa ainakin samalla terällä. Ja en leikkaa päivittäin. 

Kirjoitettu

Liiterin neliteräinen Cien pelittää vaikka 10 kertaa. Pitää vaan huuhdella terä kunnolla puhtaaksi ajon jälkeen. Leikkaan 4-6 pv välein. Vois tiheämpäänkin, mutta koronarättiaikana asia alkoi unohtua.

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Mun päivetetty systeemi nykyisin, kun ei tartte olla sliipattu, niin menee tyyliin 2+1.
Vähän niinku autossakin on vuorotellen iso huolto ja välihuolto.

Eli parta, eli hiusten juuret, katkeaa luokkaa 4 vko välein ja hiukset sitten samalla joka toinen kerta. Parta lähtee samalla koneella kuin hiukset, jättäen juuristoa millin luokkaa esille.

Rouva ilahtuu operaatioista joka kerta, ukko nuorenee joka kerta 5-10 vuotta operaatiosta riippuen.
Täytyy van olla tarkkana, ettei nuorene liikaa ja ajaudu vaikeuksiin A-marketin tiskillä :D  

Nii, ja onhan tässäkin sellainen appi, se on toi meitin Rouva.
Kun hellasärö nousee sietämättömästi on aika suorittaa operaatio. Nykyisin osaan jo tuon ennakoida ja järjestelmä onkin voinut olla äänettömällä.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu
2 tuntia sitten, Densen kirjoitti:

Minkä mallin tilasit? Joku hifi-malli?

Joo, en muista mallinumeroa mutta paras Philipsin malli. Ei ollut kallein paketti tosin kun kalleimmassa kait sama laite mutta tyhmät langattomat lataustelakat ja jotain muuta shittiä. Tuossa tuli mukana lataustelakka sekä "pesupod" jossa karvojen ravistelun ja vesihuuhtelun perään laitetaan laite minuutiksi surisemaan johonkin puhdistus/hoitonesteeseen. Tulee mainosteksin mukaan 10x paremmin puhtaaksi kuin pelkällä vedellä. Tiedä sit. Mut tosiaan tuo pitäs pystyy liittää kännykkäappiin ja sieltä sais jotain fiitsereitä lisää mutta ei suostunut ampumallakaan pariutumaan apin kanssa. Kännykkä itsessään löysi bluutootilla laitteen mutta softa ei.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

Ehkä olen joku lasileuka, mut mulla noi aidot partakoneenterät kestää kuukausia. En tosin aja kun poskista, pidän tollasta "goatee"-partaa. Kysyin tekoälyltä: 3-7 kertaa kuulema terä kestää.... jaa... no... 

Kirjoitettu

Mä veistelen hiusrajaa sillä partakoneenterällä, on konekin.

Kävelin kauppaan ja takastullessa vein lintulaudalle pähkinärouhetta. Kuka ihme oli repiny talipallohimmelin oksasta maahan?
Kauppareissulla menin torin ohitte, siellä oli aivan ihana paikallisen käsityöläisen kutoma pehmopingviini jolla pipa ja kaulahuivi paljonkos on?  20e.......käännyin takas ja kun oli rahakukkaro mukana niin ostin sen. Oli pakko, ja kyllä, tämä lintu pääsi hyvään kotiin. Olohuoneessa nyt istuskelee.

Kirjoitettu
16 minuuttia sitten, tempokisu kirjoitti:

Kuka ihme oli repiny talipallohimmelin oksasta maahan?

Mikä eläin ?  Sanoisin orava.

Kuva siitä pingviinistä tänne, please.

Kirjoitettu

^ joo tulee, jalat vaan niin kipeet kävelystä että kestää tovin kun jaksan mennä ulos ( ainoo oikee paikka) kuvaamaan...
Ja #¤ orava sentään, mä olen laittanu oravalle erikseen kuusenoksalle pähkinöitä.

orava%20L1e.jpg?img=smaller

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.