Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

Kirjoitettu

Pienen kävelylenkin, mietin että yritän muuttaa sitä yrittäjänä oloa, kun se tapahtui aikaisemmin kuin ensin luulin. Onnistuin sitten netissä tekemään muutosilmoituksen. Oli vaikea! kamalasti kaikkia valikoita ja mikäs nyt unohtui kun "jatka" on harmaana, aha...

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 205.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Ei minun mutta Putinin ja sen kätyreiden: Taas on datakaapeli katki Suomen ja euroopan välillä. VMP nyt oikeesti!

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Venäjällä kuuluu myös menevän joku datakaapeli, jopa suomen maaperällä oikaisten.
Pitäisköhän sinne lähteä haahoilemaan jotain foliopipo päässä...
Ja siltä sakujen Schlutsilta, vai mikä se nyt oli, kysyä että mitä vittua se sen Puttiin kanssa, että onko nyt hyvä?

Kirjoitettu
4 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

Ja operaatiosta saatu kuitti työkkärin tädin kouraan.

Ei se nyt ihan niin helposti mene. Haen muutosta jos yrittäjyyteni lopetus saadaan aikaistettua.

Just täyttelin mielenkiinnolla näitä Pirkkalan terveyskek....eikun Pirhan lähettämiä esitietolomakkeita.
Aika moneen kirjoittelin tarkennuksia - siis  olen surullinen, alakuloinen ja tulevaisuus pelottaa vain ja ainoastaan siksi ettei ole tuloja. Miljoona tilille niin kaikki olisi pelkkää voittoa.
Mutta kysymys 4:
- en ole erityisen haluton 0p
- en osaa nauttia asioista niin kuin ennen 1p
- minusta tuntuu etten saa tyydytystä mistään 2p
- olen haluton ja tyytymätön kaikkeen 3p.
En ymmärtänyt että mihin haluton kyllä mä haluan ulkoilla yms, vastasin tuon ensimmäisen.

Kysellään myös syyllisyydestä ja että joku rankaisee minua. No en, olen yrittäny parhaani.
Myös että - en ole, olen pettynyt itseeni, inhoan itseäni, vihaan itseäni . Ei, olen pettynyt työpaikkani toimintaan ja yhteiskuntaan.

Sitten mielestäni ei kovin hyvin liittyvä kysymys
- kiinnostukseni sukupuolielämään on pysynyt ennallaan 0p
- kiinnostukseni sp on vähentynty 1p
- kiinnostukseni sp on huomattavansi vähempäisempää kuin aikaisemmin 2p
- olen menettänyt kaiken mielenkiintoni sp elämään 3p.
Kun ei johdu tästä , ei kiinnosta vaikka asiat olisi miten hyvin.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

^ Tuon meidän mailla Mordoriin kulkevan kaapelin läheltä voisi kulkea joku innokas valokuitu-urakoitsija. Vähemmän sabotaasin oloista vs. ankkurilla naaraaminen.

Kirjoitettu

Kalasammion viikkosiivouksen ja uunin lämmityksen uuvuttavien 5min lumihommien jälkeen.

Kirjoitettu

Revin käytävän katosta panelirivin irti, niin saa huomenna vaihdettua paneleiden päälle uudelle ILPille uudet kylmäaineputket.  Asennus on mallia huomaamaton, niin se teettää vähän jumppaa tällaisissa vaihtotöissä pintavetoihin nähden

Kirjoitettu

^ Tuosta piiloasennuksesta ja ilpistä muistui parin vuoden takainen episodi lähisuvussa. Enoni kuoli kolmisen vuotta sitten, iäkäs lääkäripariskunta kyseessä, asumus kasarin high-tech tiilitönö 2-tasossa eliittialueella suoralla sähkölämmityksellä ajan hengen mukaisesti. No, mies oli hoitanut kaikki käytännön asiat, kunnes syöpä vei. Täysin kuplautunut leskirouva sitten emännöimään kaikkea; nuorempi poika (serkkuni) lakialan ketku sitten hoitelee äitinsä asioita, vanhempi (se toisaalla mainittu kitaran rämpyttäjä) asuu Kaliforniassa. 3 päivän erityisoperaatio sitten vähän nosti pitkien sähkösoppareiden hintaa, tästä johtuen eläkettä nauttiva vanha leskirouva joutui taloudelliseen kääkyliin, jenkkilän esikoinen kyllä avusti ja lakiketku muutti sopparin. Ehdotin ilppejä avuksi; 2 toosaa, ylä- ja alakertoihin erikseen, ei paha nakki sinällään 2x200kvardaattimetrin kioskiin. Vanhempi pojista oli oitis mukana, nuorempi teilasi ajatuksen jälleenmyyntiarvon menetyksenä reikinä seinissä... En ole tiedustellut nykyistä tilannetta; haaskalinnut saalistaa...

Muokattu: , käyttäjä: Köfte

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Pitihän sitä käydä kokeilemassa pyrykävelyä, se kun on meillä päin sitä harvinaista herkkua.
Mutta sehän oli ihan hauskaa, vallan virkistävää. Jostain syystä pakkautuva nuoskalumi narskui, tai oikeammin naksahteli kengänpohjan alla, enpä ole tuota enne kuullut kuin pakkaslumen narskeena joskus kauan sitten, sekin ääni kuulosti eksoottiselta.
Kenkävalinta vain oli huono, nilkkureiden ohkaisiin pohjiin tottumattomat päkiät ilmoittelivat tyytymättömyyttään. Muutenkin pehmytpohjaiset piikkikengät olisivat olleet parempi valinta, liukastakin kun oli.

Muokattu: , käyttäjä: Jopotuinen

Kirjoitettu

Täytyi oikein käydä autoilemassa kun sääkin sallii :D .   Oli joo lyhyt kauppareissu aika tuskaa. Onneksi huominen reissu Lappeenrantaan saatiin peruttua.

Kirjoitettu

Huomenna autolla Juvalle "priimakelissä". Toivottavasti ei ole "viimeinen teko" :D

Jos tuutte poikkeamaan, niin tarjoan ruokaa ja juomaa ;)

Muokattu: , käyttäjä: concorde

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Voe hitsi kun olis ollut lähempänä... ihanko olis pääsyt nui vaan jäpöstelemään :D 

Hyppää rattiin ja kokeile koneita eri töissä ja maastoissa  

Kirjoitettu

Putsasin nukkakammalla kolme pipoa ja yhden takin, vielä olisi yksi neulepaita skrapailtava ja jos oikein innostuisi niin parit kerrastot.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.