Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viimeisin tekosi?

Featured Replies

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Asensin luuriin Komoot reittiohjelman, mutta ei oikein vakuuta. Mailimittarit, eikä löydy asetuksia korjaamiseksi.

• Viestejä 2.9k
  • Katselut 205.8k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Kävin nostamassa lipun salkoon. 🇫🇮 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille 🇫🇮  

• Temu-huijari lähetti ilmoituksen vastaisen tuotteen. Tästä suivaantuneena tilasin samaa skeidaa 10 kpl lisenpää ja jätin paketin noutamatta, jolloin se lähti takaisin kiinalaiselle huijarille, joka jo

• Toivotan hyvää joulua foorumillaisille, myös kattikaffilaan.

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu
45 minutes ago, Jopotuinen said:

Asensin luuriin Komoot reittiohjelman, mutta ei oikein vakuuta. Mailimittarit, eikä löydy asetuksia korjaamiseksi.

Valitse: Profiili -> Asetukset (hammaspyörä) -> App settings -> Distance and elevation = Metric

Kirjoitettu

Sain Temuun muutamassa minuutissa 129 evron ostokset. Alustavasti klikkasin kaikkea mahdollista ja karsintaa pitää suorittaa. Mutta garminin gps-telineet ovat kyl edullikkaita. Ehkä ostan alunmiinisen eloksoidun.

Kirjoitettu
13 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti:

^^ Juurikin näin. Avustus loppuu 25 km/h, kova peli ihan vaan rullaamaan. Kevyesti liikkuu tasaisellakin ilman avustusta, vaikka jonkin verran tuntuu voimansiirron vastusta.

Ultrasähköpyöräilijä jättää akun kotiin lenkille lähtiessään.

Kirjoitettu

Aloitin asentamaan uuden duunipuhelimen asetuksia. 39 sivuinen kuvallinen pp-ohje jonka mukaan edetään vaihe vaiheelta. Kyllähän nuo atk-hemmotkin sen tekis mutta ohjeen perusteella onnistuu itsekin. Mun on tää hidasta ja edellyttää miljoona vaihetta. Sitten vielä parkkisovellukset ym laitettava kaikki uudelleen. Ei olis ollut omasta puolestani mitään tarvetta vaihtaa mutta pakko oli kun soppari vanhassa meni umpeen. Olisko tää nyt 2 vai 3 vuotta ollut käytössä. Sampparin A36 tää tilalle tullut. Aavistuksen isompi kuin edeltäjänsä fyysiseltä kooltaan. Mikä on huono puoli sekin, jos puhelinta mukana kantaa työmatkoilla. 

Kirjoitettu

Piti keskeyttää ilpin vapaajakso, alkoi olla vähän liian vilpoisaa, kun aurinko ei avusta.

Kirjoitettu

Varasin asiakaspalvelun kautta Terveystalon lääkärilleni soittoajan viime viikolla ottamieni labrojen selvitystä varten. Lisäksi pyydän yhteen reseptiin uusinnan sitten kun soittaa.

Kirjoitettu

Kamat 99% pakattu retkueelle; väliaika, kahvia ja keksi. Poistin kotteron liikennekäytöstä.

Kirjoitettu
14.5.2025 klo 13.03, VesaP kirjoitti:

Varasin asiakaspalvelun kautta Terveystalon lääkärilleni soittoajan viime viikolla ottamieni labrojen selvitystä varten. Lisäksi pyydän yhteen reseptiin uusinnan sitten kun soittaa.

Mun ihana tk-lääkärini soittelee tänään, että "pidä puhelin auki" no se on aina auki mutta ei aina mukana. Nyt pitää pitää mukana kun käyn lokkipaikalla.
eh, labratulokset ei kiinnosta pätkääkään eikä vaikuta mun elintapoihin ( syön joskus, mutta aamupalan aina...) mitenkään. Se menee kun on kummiskin mennäkseen.
Laittelin äskön hiusvärit, ja siemenet multakaukaloihin sekä linnunmuotoiset kastelupömpelit.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu
3 tuntia sitten, tempokisu kirjoitti:

eh, labratulokset ei kiinnosta pätkääkään eikä vaikuta mun elintapoihin

Good for you. Mulla noi on vähän niinqu elämän ja kuoleman kysymystä, seurataan muutaman kuukauden välein isolla labrasetillä että myrkkylääkkeet ei aiheuta enemmän harmia mitä hyötyä siihen mihin ne auttaa. Seurataan että myrkkymäärät on just limitillä jotta auttavat mahdollisimman paljon mutta mitä kroppa kestää eikä romahda.

Ja tiedäthän sinä toki tämän lääkärinä, että kaikille labrat ei ole vain "nice to know" kamaa.

Offtopic: Sai hyvälle tuulelle lääkärin sanat "Tulokset ovat erinomaiset!". Eli balanssi on hyvä tällä hetkellä akselilla myrkyt/kropan kesto. Jee.

Muokattu: , käyttäjä: VesaP

Kirjoitettu

^  no ei ne labrat mullakaan ihan ok ollu, mutta lääke aiheutti siinä määrin kammottavaa oireilua - 39 kuume, lihaskivut, makuaisti meni, karmee pahoinvointi - että jos on tähän asti menty sillä kolesteroliarvolla, niin mennään ilman kol lääketä  ne muutamat vuodet kun on jäljellä.
Oli aika kun joka asiaan piti olla lääke, olen nyt todella lääkevastainen mutta otan migreeninestolääkkeen kolmasosa ja murusen verenpainelääkettä.
Kokonaiset johtaa siihen että nukun 16 tuntia, ja paineet menee tasolle 90/60 ( ja näin käynytkin )

ps. mutta mun ei tartte enää "lääkärinä" tietää yhtään mitään , mä olen potilas.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Kävin lokkien juttuja seuraamassa ja kuvaamassa, ja löysin sopivan puupalan ( puittenkaatopaikalta, ei tarvinnu sitä puuta sahata ), sahasin siittä pikkuoksat pois ja tuli ihan ok mato-onki.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.