Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi ^Mä unohdinkin et mun suosikkigenre on jytä. Purkkaa ja jytää!
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi Ma olen aina ihmetellyt joissain leffoissa näkyviä "ylimääräisiä" rautatiekiskoja. Nyt selvisi sekin ja niiden tarkoitus. Mikähän mahtaa olla suomenkielinen termi moisille?
Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 20241 vuosi Olen nuita Suomessakin nähnyt ja ihmetellyt samaa asiaa. Päätynyt samaan lopputulokseen, että junaa yritetään pitää kiskoilla tjsp. Mutta minkä tähden joissakin tasoristeyksissä tai sillalla, muuta nythän tuo selvisi, tarkoitus estää laajempi damage vahinkotilanteissa. Ovat vähän niinku kaiteet maantien reunassa. Mutta, hyvä. Nyt on yksi vähemmän askarruttavia pohdittavana. Jokunen sentään vielä jäi, mutta tarkoitus saavuttaa Ahti Kuoppalan tilanne. Ennen kuolemaansa (Akaton mies) tätä ei askarruttanut kuin kaksi asiaa: Mopon sytytysjärjestelmä ja naisen järjenkulku.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi 11 tuntia sitten, Jopotuinen kirjoitti: Ennen kuolemaansa (Akaton mies) tätä ei askarruttanut kuin kaksi asiaa: Mopon sytytysjärjestelmä ja naisen järjenkulku. Osaiskohan openai:kaan selittää jälkimmäistä ? Kenties kokeiltava.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi Yritän kyllä kovasti löytää elämästä kivoja asioita. Eilen oli kiva päivä ( vaikka illalla itketti ) ja pieni ulkoilu ( AINA kannattaa ottaa kiikarit mukaan ellei ole ihan pimeetä ) tuntuu aina mukavalta erityisesti tänään kun ruokintapaikalla tiaiset ja mustarastas. Kettu pellolla. Ja ne linnut telkänpöntönkivellä oli sorsapariskunta. Ja kun tuon syömisen kanssa ollu ongelma ( ja läheiset hieman huolestunu), niin nyt kun on vielä 7 ja puoli nahkista jääkaapissa, niin ainakin tulee syötyä.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi no nyt tuli Tiede&Luonto-lehden tilaajille lupaama vuosikalenteri ( viime vuonna en saanut, vaikka asiasta sähköpostia lähettelinkin, nyt jännitti...) ja aiheena on vielä linnut. Jospa kumminkin peruisin kestotilauksen perumisen, tämä on hieno lehti ja aina voi jotain uutta oppia. Kyllä mä varmaan näin teen.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi 39 minuuttia sitten, concorde kirjoitti: Define irony... Onnistumisen havinaahan sitä siellä! Saatan aistia tänne asti ilmon saaneen naamalla muikean ilmeen
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi Sivustaseurattu verbaalinen turpaanveto Teams-palaverissa. Oikeutettu ja ansaittu.
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi No kun on tässä sitä aikaa kumminkin lukea ja on mielenkiintoisia juttuja niin peruin Tiede&Luonto-lehden peruutuksen. Ei se ole kun vajaa tankillinen bensaa, toivottavasti pääsee vielä pyöräilemään joskus niin auton käyttö vähenee. Kävin vielä kävelyllä, ja kyllä siellä tiaisia ruokinnalla hyörii
Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 20241 vuosi 1 tunti sitten, concorde kirjoitti: https://yle.fi/a/74-20127979 Investointia pukkaa Tää oli kyllä piristävä uutinen, kun vielä näille nurkille tulossa.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään