Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 20241 vuosi Onnistuin taltuttamaan väkivaltaiseksi äityneen vehnäolutpullon siististi. Päivän kotterossa olleena ja kuljetuksen aikana riittävästi ravisteluna Weihenstephaner Vitus kuohahti jo korkkiin koskettaesa huolestuttavasti.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20241 vuosi 16 tuntia sitten, tommi2 kirjoitti: Puolet jouluruuista hinattu kotin... huomenna vielä kauppaan... kaikki lahjat ostettu. Enää tortut uuniin ja joulujuomat korkkaukseen. Nauratti kun pistin tekoälyn matkimaan oikeita ihmisiä... se on aika hyvä. Jos foorumi tuntuu hiljaiselta jouluna niin ei muuta kun pyydät vastailemaan seuraavilla maneereilla (tähän sitten keräämäsi lista) ja alat juttelemaan, niin siellähän on melkein joku meistä. Sulla on hyvässä jamassa valmistelut! Mä olen saanut ostettua sentään juomat. Lahjoista puuttuu vain yksi ja haen sen tänään kotimatkalla töistä lomanviettoon. Paketointia odottaa sitten vielä kyllä lisäksi ainakin mun vastuulla olevista lahjoista yksi. Mutta muutoin tuo joulun ruokapuoli ja siivouspuoli on täysin vaiheessa. No onhan tässä kyllä vielä aikaa, kun aatto on vasta tiistaina ja maanantaikin on mulla jo vapaapäivä. Kuusi noudetaan tänään. Joulujuomien korkkauksen osalta yritän malttaa peräti tiistaihin. En laita oluita kylmään niin ne eivät polttele jääkaapissa. Vaikka 20 minuutissa sellainen jäähtyy jo varsin hyvin pakastimessa.
Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 20241 vuosi €urojaskan ja Loton pienet yhteisvoitot voi sijoittaa tulevan viikon vastaaviin arvontoihin. Tuossa lumihommia puuhastellessa kärpän jälkiä oli piharakennuksen ympärillä, hyvä, kuten lumikon jäljetkin.
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 20241 vuosi Mun on pakko laittaa tämä nyt tänne, en malta odottaa että etenen nahkiais-topicissa tähän asti. Tosin tämä eilen, mutta yksi unelma toteutui, sain vapauttaa 3 pientä nahkiaista Kokemäenjokeen. Löytyi parempi paikka kun 11-tien siltapaikka, Nakkilan kosket. Kuvaus ei oikein onnistunu kun kädet jäätyi... ja jos tarkkaan katsoo niin siellä ui! jäin joka vapautuksen jälkeen katsomaan että lähteekö uimaan, niin kyllä ne lähti ja
Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 20241 vuosi Nyt ei se maanantain yllärivuoro enää nypi kovinkaan pahasti, kun valmistelut edistyivät rivakasti, huomiselle ei jäänyt juurikaan parsittavaa normaaliin lisättynä. Tietty ruoanvalmistus vähän vaatii lisäorganisointia, kun tuota puilla lämmitettävää haluaa käyttää myös laatikkoruokiin kinkun ja kalkkunan valmistukseen. Aattoaamun uuniriisipuuron voinee siirtää seuraavalle aamulle ilman isompia härdellejä.
Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 20241 vuosi Kirjoittaja ^Joo, jokainen plussapäivä on jokunen milli vähemmän maassa tuota valkeeta paskaa. 👍
Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 20241 vuosi ^ Kun päivän pituus on vähäinen, se valkea paska luo valoa ympäristöön, tuota kaipaa jo marraskuun pimeydessä.
Kirjoitettu 23. Joulukuuta, 20241 vuosi Tuo pieni jouluvieras, eli talvikkohamsteri heräsi. Aamiaisen jälkeen juoksupyörään lenkille.
Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 20241 vuosi Sama pieni vieras sai päiväappeksi joulupakettinsa sisältöä. Kuivattuja jauhomatoja, lisäksi keitettyjä herneitä. Illalla sitten raakaa punajuurta. Nuoriso lähtee huomenna jatkokylään kahteen eri sijaintiin ja sieltä uuden vuoden viettoon korven kätköön. Hamu jää sitten meille paapottavaksi. Muokattu: 25. Joulukuuta, 20241 vuosi, käyttäjä: Köfte
Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 20241 vuosi Kova äänisen alakerran naapurin asunnosta kannetaan tavaroita pihalle, ai että mikä ilon ja onnen päivä, muuttui ankea maanantai erittäin valoisaksi Katsoin pihaan tullessa että on auto peräkärrin kanssa oven edessä, autolta talolle päin kävellessä huomasin poikkeuksellisen paljon valoa ko asunnon ikkunassa ja arvasin heti että sieltä ollaan lähdössä, onneksi viihtyi vain puolisen vuotta tai tiedä sitten saiko häädön, yhden valituksen tein kaverista silloin kun tuohon muutti, toisten on vaikea ymmärtää että kerrostalossa ei mölistä kolmeen asti yöllä.
Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 20241 vuosi ^ Tuohon liittyen joulu vierähti ilman naapurin kelkkoja/mopoja tai muita persesuristimia.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20241 vuosi Varsin vähäistä räiskintää edellisiin vuosiin verrattuna. Ainakin toistaiseksi.
Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 20241 vuosi Siis olematonta. Klo 18 jälkeen pieni rypäs, sitten parin tunnin väli ja yksittäisiä vuoden loppua kohden hieman kiihtyen. Vuoden vaihtuessa - tyystin hiljaista ja nyt yksittäisiä paukkuja. Kummallista, mutta sopii mulle ja jääkarhuille.
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään