Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 20251 vuosi Päivän pituus ylitti 4 tuntia, eli parissa viikossa puoli tuntia lisää valoa. Kevättä kohti.
Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 20251 vuosi Epäonninen kirjojen osto saaga sai onnellisen lopun ja nyt kaapin päällä komeilee 5kpl Pottereita, toiseksi- ja kolmanneksi viimeiset pitää vielä jostain etsiä mutta onneksi noiden neljän ekan lukemisessa menee aikaa niin ei ole kiire 🙂 pääseekin heti tänään aloittamaan kun sain eilen Star wars Jedin paluun luettua.
Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 20251 vuosi Laskeskelin viime vuoden kuukausittaiset tilitiedot yhteen, sanonta "ei isot tulot vaan pienet menot" pitää näköjään ihan paikkansa 🙂 aikaisemmasta parempi palkkaisesta duunista ei paljoa enempää jäänyt käteen kun verottaja söi selvästi isomman siivun, plus työn määrä oli 1,5x nykyiseen verrattuna joten kyllä hymyilyttää.
Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 20251 vuosi Netistä tilatut kesäiseen ulkohortoiluun tarkoitetut jalkineet osoittautuivat varsin sopiviksi.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20251 vuosi Pitkäaikainen suossa tarponut sioitukseni biotekniikkayhtiö Biohittiin on vihdoin noussut plussalla. Ja reilusti. Nykyisen omistuspolitiikkani mukaan en enää myy vaan ostan ja pidän. Ilmeisesti se kannattaa pitkän päälle.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20251 vuosi Mitä tuon uuden nousupiikin takana on ? Jaa liekö tuotteen tarkkuutta varmistanut testi. Muokattu: 14. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20251 vuosi Ehkä mä oon pervertti mutta jotenkin tuo eduskunnan huumeuutinen sai mut hyvälle mielelle. Kivaa että niillä on siellä kivaa vaikken metodeja hyväksykään. Ainakin se oli mukavampi uutinen kuin noi tulipalot ja sodat ja muu p*ska.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20251 vuosi Niin, välillä vaikuttaa, että meno olisi kuin eläin tarhassa, mutta tämä selittää paljon asiaa.
Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 20251 vuosi 30 minutes ago, alpensau said: Mitä tuon uuden nousupiikin takana on ? Jaa liekö tuotteen tarkkuutta varmistanut testi. Joo ilmeisesti just tuo uutinen nostaa.
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20251 vuosi Päivän pituus ylitti 5 tuntia. Vajaassa parissa viikossa tunti lisää valoa, tämän alkaa jo huomata😎
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20251 vuosi Meillä päivä on pidentynyt 48 minuuttia, huomenna + 4min. Ja vauhti sen kun kiihtyy, sunnuntaina päivä pitenee jo 5 min Tällä hetkellä meillä päivä on 06:32
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Uuden auton luovutus huomenna. Saa nähdä tuleeko enää koskaan olemaan diissel tai bensa-autoja tässä taloudessa. Tuskin.
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20251 vuosi Älä Vesa vielä innostu, maailmanlopun ja Skynetin valtaan nousun jälkeen alkaa bensan ja dieselin hamstraus kuin Mad Maxissa ikään.
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20251 vuosi Kuka kertois mulle sen, miksi makseissa oli suorastaan bentsiinisyöppöjä moottoreita? Aja ajotapa kaikkea muuta kuin "pisaralla pisimmälle".
Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 20251 vuosi Kai siinä piti olla tilavuutta moottorissa et pääsi Humungusta karkuun? Mä olen nyt sitä mieltä (nää on niitä mitä kenties nauraa joskus) että sähköautoa ei tule koskaan + parikytä vuotta ja kellään muullakaan ei ole. Muokattu: 15. Tammikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tommi2
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään