Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

• Viestejä 1.6k
  • Katselut 149.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Epäonninen kirjojen osto saaga sai onnellisen lopun ja nyt kaapin päällä komeilee 5kpl Pottereita, toiseksi- ja kolmanneksi viimeiset pitää vielä jostain etsiä mutta onneksi noiden neljän ekan lukemisessa menee aikaa niin ei ole kiire 🙂 pääseekin heti tänään aloittamaan kun sain eilen Star wars Jedin paluun luettua.

Kirjoitettu

Laskeskelin viime vuoden kuukausittaiset tilitiedot yhteen, sanonta "ei isot tulot vaan pienet menot" pitää näköjään ihan paikkansa 🙂 aikaisemmasta parempi palkkaisesta duunista ei paljoa enempää jäänyt käteen kun verottaja söi selvästi isomman siivun, plus työn määrä oli 1,5x nykyiseen verrattuna joten kyllä hymyilyttää.

Kirjoitettu

Netistä tilatut kesäiseen ulkohortoiluun tarkoitetut jalkineet osoittautuivat varsin sopiviksi.

Kirjoitettu

Pitkäaikainen suossa tarponut sioitukseni biotekniikkayhtiö Biohittiin on vihdoin noussut plussalla. Ja reilusti. Nykyisen omistuspolitiikkani mukaan en enää myy vaan ostan ja pidän. Ilmeisesti se kannattaa pitkän päälle.

Kirjoitettu

Ehkä mä oon pervertti mutta jotenkin tuo eduskunnan huumeuutinen sai mut hyvälle mielelle. Kivaa että niillä on siellä kivaa vaikken metodeja hyväksykään. Ainakin se oli mukavampi uutinen kuin noi tulipalot ja sodat ja muu p*ska.

Kirjoitettu

Päivän pituus ylitti 5 tuntia. Vajaassa parissa viikossa tunti lisää valoa, tämän alkaa jo huomata😎

Kirjoitettu

Meillä päivä on pidentynyt 48 minuuttia, huomenna + 4min.
Ja vauhti sen kun kiihtyy, sunnuntaina päivä pitenee jo 5 min :)

Tällä hetkellä meillä päivä on 06:32

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Uuden auton luovutus huomenna. Saa nähdä tuleeko enää koskaan olemaan diissel tai bensa-autoja tässä taloudessa. Tuskin.

Kirjoitettu

Älä Vesa vielä innostu, maailmanlopun ja Skynetin valtaan nousun jälkeen alkaa bensan ja dieselin hamstraus kuin Mad Maxissa ikään.

Kirjoitettu

Kuka kertois mulle sen, miksi makseissa oli suorastaan bentsiinisyöppöjä moottoreita? Aja ajotapa kaikkea muuta kuin "pisaralla pisimmälle".

Kirjoitettu

Kai siinä piti olla tilavuutta moottorissa et pääsi Humungusta karkuun? 

Mä olen nyt sitä mieltä (nää on niitä mitä kenties nauraa joskus) että sähköautoa ei tule koskaan + parikytä vuotta ja kellään muullakaan ei ole. 

Muokattu: , käyttäjä: tommi2

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.