Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

Kirjoitettu

^ onneksi sisätiloissa on aina hämärää. Sentäs enää en tykkää kävellä taikka pyöräillä, autoilusta puhumattakaan, pimeellä.

• Viestejä 1.6k
  • Katselut 149.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

https://www.is.fi/autot/art-2000011045012.html

On oikeestaan hyvä että nykyään on näitä valmistajan seuranta juttuja esim. autoissa, tuossa jutussa yritti auton omistaja suoraan kusettaa myyjä liikettä vaikka itse oli aiheuttanut autonsa hajoamisen, säästi muutaman satasen auton hinaus kuluissa mutta pääsi maksamaan melkein 100k€ oikeudenkäyntikuluja + auton korjauksen tai uuden auton mitä nyt ikinä bemarille sitten tekivätkään, vois melkein kysyä kannattiko?

Kirjoitettu

Inoistuin taas treenaa deduktiivista päättelyä kun katselin Ludwig -sarjaa areenasta. Pistin ChatGPT:n tekemään tehtäviä ja jouduin todistamaan sille että sen tarjoama vasaus oli väärä, minkä se sitten toki uskoi kun "oikeassa" oli päättelyvirhe. Täällä oman elämänsä Sherlock röyhisteli vähän aikaa 😄 

Kirjoitettu

Mulla sattu outo juttu ChatGPT kanssa, taisin suututtaa sen kun sain kiinni väärään tiedon syöttämisestä.
Ensin selitteli jotain asiaa ja en oikein saanut syvintä ymmärrystä ja muutaman lisäkysymyksen jälkeen lähestyin samaa asiaa hieman toisesta suunnastasta ja sain täysin vastakkaisen tulkinnan samasta asiasta.
Sitten kun aloin tentata, kuinka tämä on mahdollista, kun hetki sitten väitit aivan päinvastaista?

Ei tullut vastausta, vaan nappasi yhteyden poikki ilmo Gate away error, eikä yhteyttä vasta kuin seuraavana päivänä!

Kirjoitettu

Olen vielä tämän vuoden W-clubilla kun on vielä muutama kuvausprojekti kesäksi.
Liittyminen on 50e ja voi ostaa useampia liittymisiä ( auttaa arvonnoissa) mutta yksikään liittymisnukke ( 3, hinta 175e/nukke) ei inspiroi, ja tämä on tosi hyvä juttu.
Otan vain yhden perusliittymisen ( aiemmin ollu 2 ).

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

Joo, tänneki 50e/käyttäjätunnus vuosimaksua ja jos ostaa 4 maksua, voi höpötellä ittekseen neljällä eri nimimerkillä. Hankkii vaikka banaania kahdelle ja jäljellejääneillä kahdella postailee nahkiksia.

Kirjoitettu
57 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti:

MIks sun täytyy jotain ylihintaista clubimaksua maksaa kuvataksesi nukkeja? 

No jos ei ole jäsen, ei pääse sinne kuvia laittaan ja tämä on minulle tärkeä harrastus vaikka onkin nyt hiipumassa, parhaat kuvat on otettu.
Mutta on kiva myös katsoa mitä uusia nukkeja, ja jos en tykkää hyvä niin. Niistä voi kuitenkin saada inspiraatiota jo olemassa oleviin juttuihin ja onhan tuossa yksi naku jolle pitäisi jotain kehittää...
Lisäksi viime vuoden suunnittelukilpailun voitti asu jossa on ikäänkuin korpin sulat hihoissa, ja sen kokonaisuuden mä haluan. Tulee myöhemmin kaikkien jäsenten ostettavaksi.
En mä nyt ihan tyhjätasku ole ( vielä), mutta 1-3 nukkea voi vuodessa hankkia.

Vaikka ite sanonkin, niin oikeesti jos joku muu olisi ottanut näitä kuvia mitä mulla on, olisin pirun kateellinen 😄 
Studiokuvia en osaa ottaa, mutta ulkokuvaus on mukavaa ( jos lähtee onnistumaan..) ja onnistumisia tullut. Siitä tulee myös hyvää mieltä.

Ja vaikka onkin hankala ( vai onko? saa nukkua pitkään eikä ole työpaikkakiusaamista...) tilanne, niin elääkin pitää ja tehdä itelleen mieluisia asioita.
Eniten toivon että kyljet paranisi.

Muokattu: , käyttäjä: tempokisu

Kirjoitettu

Keksin vesikelien myötä hyötykäyttöä vanhalle akvaarion pohjasora-hiekkaseokselle. 

Kirjoitettu

Nuoriso-osasto tulee huomenna syömäkylään, ennakkotilauksena puu-uunissa valmistettu lasagne. Nyt vaan pitää laktoosittoman lisäksi taipua gf-moodiinkin. No, uskon suoriutuvani kuitenkin.

Kirjoitettu
1 tunti sitten, Köfte kirjoitti:

Nyt vaan pitää laktoosittoman lisäksi taipua gf-moodiinkin. No, uskon suoriutuvani kuitenkin.

Kun tuon GF:n ajattelee girl friendiksi, niin tulee ihan uusia ajatuksia päähän 😄

Kirjoitettu

Gluteeniton bechamel vähän aiheutti pään raapimista. Kaapista löytyi kelpaavaa tuotetta.

Kirjoitettu

N. kahden ja puolen kilometrin mäenlasku puukelkalla pitkin Madeiran katuja Monten kylältä Funchaliin. Voi sitä ryskettä ja vauhdin hurmaa! 🤩
Tai siis, en tänään laskenut, mutta vuonna 2006 kyllä. Tuli vastaan vanhoja videoita MiniDV nauhoja digitoidessa.

Kirjoitettu

Lintujen tarkkailu 🕊 mä en tartte että pitää nähdä jotain harvinaisuutta tai muuta erityistä, kaikki lintuhavainnot tuottaa iloa 🙂 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.