Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi ^ onneksi sisätiloissa on aina hämärää. Sentäs enää en tykkää kävellä taikka pyöräillä, autoilusta puhumattakaan, pimeellä.
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi https://www.is.fi/autot/art-2000011045012.html On oikeestaan hyvä että nykyään on näitä valmistajan seuranta juttuja esim. autoissa, tuossa jutussa yritti auton omistaja suoraan kusettaa myyjä liikettä vaikka itse oli aiheuttanut autonsa hajoamisen, säästi muutaman satasen auton hinaus kuluissa mutta pääsi maksamaan melkein 100k€ oikeudenkäyntikuluja + auton korjauksen tai uuden auton mitä nyt ikinä bemarille sitten tekivätkään, vois melkein kysyä kannattiko?
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi Inoistuin taas treenaa deduktiivista päättelyä kun katselin Ludwig -sarjaa areenasta. Pistin ChatGPT:n tekemään tehtäviä ja jouduin todistamaan sille että sen tarjoama vasaus oli väärä, minkä se sitten toki uskoi kun "oikeassa" oli päättelyvirhe. Täällä oman elämänsä Sherlock röyhisteli vähän aikaa 😄
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi Mulla sattu outo juttu ChatGPT kanssa, taisin suututtaa sen kun sain kiinni väärään tiedon syöttämisestä. Ensin selitteli jotain asiaa ja en oikein saanut syvintä ymmärrystä ja muutaman lisäkysymyksen jälkeen lähestyin samaa asiaa hieman toisesta suunnastasta ja sain täysin vastakkaisen tulkinnan samasta asiasta. Sitten kun aloin tentata, kuinka tämä on mahdollista, kun hetki sitten väitit aivan päinvastaista? Ei tullut vastausta, vaan nappasi yhteyden poikki ilmo Gate away error, eikä yhteyttä vasta kuin seuraavana päivänä!
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi Olen vielä tämän vuoden W-clubilla kun on vielä muutama kuvausprojekti kesäksi. Liittyminen on 50e ja voi ostaa useampia liittymisiä ( auttaa arvonnoissa) mutta yksikään liittymisnukke ( 3, hinta 175e/nukke) ei inspiroi, ja tämä on tosi hyvä juttu. Otan vain yhden perusliittymisen ( aiemmin ollu 2 ).
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi MIks sun täytyy jotain ylihintaista clubimaksua maksaa kuvataksesi nukkeja?
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi Naisten vedättäminen on ihan oma lajinsa. Akat on peli- ja kilpailuhenkisiä.
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi Kirjoittaja Joo, tänneki 50e/käyttäjätunnus vuosimaksua ja jos ostaa 4 maksua, voi höpötellä ittekseen neljällä eri nimimerkillä. Hankkii vaikka banaania kahdelle ja jäljellejääneillä kahdella postailee nahkiksia.
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi 57 minuuttia sitten, tommi2 kirjoitti: MIks sun täytyy jotain ylihintaista clubimaksua maksaa kuvataksesi nukkeja? No jos ei ole jäsen, ei pääse sinne kuvia laittaan ja tämä on minulle tärkeä harrastus vaikka onkin nyt hiipumassa, parhaat kuvat on otettu. Mutta on kiva myös katsoa mitä uusia nukkeja, ja jos en tykkää hyvä niin. Niistä voi kuitenkin saada inspiraatiota jo olemassa oleviin juttuihin ja onhan tuossa yksi naku jolle pitäisi jotain kehittää... Lisäksi viime vuoden suunnittelukilpailun voitti asu jossa on ikäänkuin korpin sulat hihoissa, ja sen kokonaisuuden mä haluan. Tulee myöhemmin kaikkien jäsenten ostettavaksi. En mä nyt ihan tyhjätasku ole ( vielä), mutta 1-3 nukkea voi vuodessa hankkia. Vaikka ite sanonkin, niin oikeesti jos joku muu olisi ottanut näitä kuvia mitä mulla on, olisin pirun kateellinen 😄 Studiokuvia en osaa ottaa, mutta ulkokuvaus on mukavaa ( jos lähtee onnistumaan..) ja onnistumisia tullut. Siitä tulee myös hyvää mieltä. Ja vaikka onkin hankala ( vai onko? saa nukkua pitkään eikä ole työpaikkakiusaamista...) tilanne, niin elääkin pitää ja tehdä itelleen mieluisia asioita. Eniten toivon että kyljet paranisi. Muokattu: 22. Helmikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi Keksin vesikelien myötä hyötykäyttöä vanhalle akvaarion pohjasora-hiekkaseokselle.
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi Nuoriso-osasto tulee huomenna syömäkylään, ennakkotilauksena puu-uunissa valmistettu lasagne. Nyt vaan pitää laktoosittoman lisäksi taipua gf-moodiinkin. No, uskon suoriutuvani kuitenkin.
Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 20251 vuosi 1 tunti sitten, Köfte kirjoitti: Nyt vaan pitää laktoosittoman lisäksi taipua gf-moodiinkin. No, uskon suoriutuvani kuitenkin. Kun tuon GF:n ajattelee girl friendiksi, niin tulee ihan uusia ajatuksia päähän 😄
Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 20251 vuosi Gluteeniton bechamel vähän aiheutti pään raapimista. Kaapista löytyi kelpaavaa tuotetta.
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi N. kahden ja puolen kilometrin mäenlasku puukelkalla pitkin Madeiran katuja Monten kylältä Funchaliin. Voi sitä ryskettä ja vauhdin hurmaa! 🤩 Tai siis, en tänään laskenut, mutta vuonna 2006 kyllä. Tuli vastaan vanhoja videoita MiniDV nauhoja digitoidessa.
Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 20251 vuosi Lintujen tarkkailu 🕊 mä en tartte että pitää nähdä jotain harvinaisuutta tai muuta erityistä, kaikki lintuhavainnot tuottaa iloa 🙂
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään