Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Fillarikeskustelu.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mikä sai sinut hyvälle tuulelle viimeksi?

Featured Replies

• Viestejä 1.6k
  • Katselut 149.9k
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Most Popular Posts

• Uutinen tempparin banaanista. Voi siis tulla huhtikuuksi takaisin ilman pelkoa valitus-ruokajono-suomenmestari-jorinoista

• Kävin kaverin (J) kanssa tänään lounaalla ja hän kertoi värikkääseen tapaansa lääkärireissustaan... Keskustelu meni jotenkin näin J: Piti käydä keski-ikäisten ukkojen tarkestuksessa Mä: jaa, mi

Lähetetyt kuvat

Kirjoitettu

Pojan puoliso valmistui tuossa joulun nurkilla. Työharjoittelun kautta tulleet tuuraus/lomituskeikat saivat jatkoa kevään mittaisella sopparilla. Kesähommiakin lupailtiin näin alustavasti; oikeinkin mukavaa.

Kirjoitettu

Henkilökohtaisesti valittu fyysinen soittolista. Tuohon ei tekoäly kykene, ikinä.

Kirjoitettu

Reilu kuukausi talvipäivänseisausta myöhemmin valoisa aika on lisääntynyt jo kolmella tunnilla, eli lähes tuplaantunut.  Ei siis ihme, että marras-joulukuu ovat lumettomina niin synkkää ja masentavaa aikaa.

Kirjoitettu

Tänään kävelty yhteensä 12km.
Sain kirjeen henkilöltä jolta olen ostanu kudottuja nahkiaisia. Kirjeessä oli - semmoinen 7cm pituinen pieni nahkiainen-rintakoru "medical eel" joka auttaa!
Aivan ihana yllätys 🙂  🐍

Kirjoitettu
  • Kirjoittaja

^Oot kyllä kova! Vielä jokunen vuosi sitten mainitsit ettet voi kävellä yhtään, ja jotta bussipysäkiltä kävely töihin oli ylivoimaista. Hienoa että voit nykyään jo tuotakin harrastaa. Josko se klossikenkäkin menis jalkaan taas niin voisit pyöräillä silleen oikeesti etkä leikkiä "fläteillä" 🙂

Noin muutenkin, nyt on kisulla positiivisempi meininki yllä mitä ennen bannia. Eli foorumitauko teki hyvää! 👍

Kirjoitettu

Kiitos 🙂 
Nyt on ollu tosi paljon näitä pieniä mutta äärettömän tärkeitä asioita jotka antaa voimaa. Tänään olin srk tilaisuudessa, ja ylläni oli Nakkilan nahkiaispaistamon huppari > 2 pitkähköä keskustelua nahkiaisista ~

Vesa, kävely todella tuotti ( ja tuottaa) tuskaa mutta mä vaan vähitellen aloitin ( jo viime talvena), joka kävelyn jälkeen geelijääpussi vasemman jalan vaivaisenluukohdalle, olen niin tottunut tähän kipuun ettei jaksa välittää, toivoisin vaan että kylkiluut paranisi. Mutta hitaasti pitää mennä nilkkojen takia. Tänäänkin pysähtelin katseleen ihan läheltä tiaisia ja punatulkkuja.
Mutta klossikenkiä en laita, parempi lenkkareilla (ja se on mulle myös turvallisinta), semminkin kun tuo vaivaisenluukipu ollu jo 12 vuotta eli ei se siitä poistu.Tavallisilla kengillä tassun saa aseteltua sopivampaan asentoon ( klossi on just siinä missä tassun kipukohta).
Ja kun se mun pyöräily on ihan vaan ulkoilua.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Tärkeää tietoa

Hyväksy Käyttöehdot ja Tietosuojakäyntö.

Account

Navigation

Haku

Haku

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.