Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi 🙂 oli mukava lääkärikäynti. B-todistus tulee ja kokeiltiin kortionipistosta polveen. Osasi muuten laittaa todella hyvin, sillä ei sattunut kuin pieni hento nappaus. Saa nähdä helpottaako. Kokeiltu nyt kumminkin on. Jos ei kesään mennessä hellitä niin kuvataan.
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi 15.3.2025 klo 21.13, Jopotuinen kirjoitti: Kolmen tähden Jallu aromilasista. Tää on oikeesri htvää 😍 Hirvittävää? Mä ostin sellaisen minipullon. Ei tämä nyt mitenkään hirvittävää ole....laitan kaffetta, tätä ja päälle kermavaahtoa niin tulee hyvä jälkiruoka. Millainen on "aromilasi"? pieni lasi jossa on poronkuvia ( tuli Finlandia-vodkan kylkiäisenä joskus 20 vuotta sitten) Muokattu: 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi 15.3.2025 klo 21.13, Jopotuinen kirjoitti: Tää on oikeesri htvää 😍 Piti ilmeisesti testata pidemmän kaavan mukaan, ennen kuin selvis... tulos siis 😉
Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi Aromilasi. Tämäntyyppistä ( kristallikuviointia) on viskilasi ( toimii yleisesti juomalasina, myös vesilasina) konjankkilasi, valkoviinilasi, liköörilasi ja samppanjalasi samaa sarjaa ( mutta enemmän tuota kuviointia) sitten on tämmöistä ( ilman kahvaa) Muokattu: 18. Maaliskuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 20251 vuosi Jipii! Postin toimipiste säilyy, mutta vaihtaa vaan paikkaa Citymarkettiin. Sori Prisma, mutta samalla siinä sitten hoitaa muitakin asioita Citymarketissa. Sinne nimittäin siirtyi apteekki ja Alko, sekä Nygrenin kalatiski. Siinä on about 300m ero, mutta kyllä tämä Prisman häviöksi menee.
Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 20251 vuosi No orava lintulaudalla ei erityisesti ilahduttanut, ja lähti mokoma pähkinävaras lipettiin kun näki mun tulevan. Mä vien jatkossa ( ei ehkä enää kuin tämä viikko?) vaan siemeniä. Mutta menin autolla siten että pystyn käveleen sen 100m ruokinnalle, ja tietysti siihen tuli myös kunnan huoltoauto. Pyysin anteeksi, kun on tämä jalkavamma niin toin ruokaa linnuille autolla. Ei mitään, saa tähän ajaa ja kiitos kun teet hienoa työtä ( sillä ne on nähny mun siellä varmaan joka päivä) 🙂 no se sai hyvälle mielelle. Pienistä asioista tulee ne isoimmat ilot.
Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 20251 vuosi Torstai-ilta ja käppyräversio KÄTY-aiheesta. Voin siis soittaa haluamaani musiikkia tarpeen vaatimalla äänenvoimakkuudella. Huomenna illalla kohti yövuoroja, eli a-juomien suhteen rajoitusta, kun päivän uni häiriintyy.
Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 20251 vuosi Rouva on päässyt Boulderin (COL) työmatkalla jo Dallasiin saakka , tuosta sitten vielä Denveriin lento.
Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 20251 vuosi Kaupankäynnin onnistuminen. 30eur osa ostaessa muuttui 700 taalaan myydessä, joka vaihtui osaksi 300 taalan tuotteeseen, josta myydessä saa 500eur. Pääsee itse kokeilemaan, sopiiko osa itselle ja jos ei, siitä saa helposti omansa pois ja vähän lisääkin. Rajattu budjetti aiheuttaa pientä kikkailua 😄
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 20251 vuosi ^ "rajattu budjetti" sunhan piti olla palstan "massimestari"....💰 jolla on rajaton budgetti.
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 20251 vuosi 1 tunti sitten, tempokisu kirjoitti: sunhan piti olla palstan "massimestari" Monta asiaa pitäis (tai ainakin olis kiva) olla, mutta ei ole. Vesa vähän trollas, kun halusi huomion pois itsestään 😉
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 20251 vuosi 😂 ( sori olen niin kipee, värisee ja palelee, että naurattaa...) mitäs multa puuttuu? 1200mm tele ja uusi ( käytetty) auto pitää jossain vaiheessa.Terve oikee jalka olisi kans kiva ( kyllä se nyt paremmin taipuu mutta on turvonnu polvesta alaspäin.) Mutta kävin linturuokinnalla ( prkl orava taas)...siis ensi talveksi naulaan lintulaudalle aidat ettei orava mahdu. Ja teen kyltin jossa oravan kuva sekä punasella X.... hei ihan mahtavaa, värit tullu takas!! Kuitenkin 2 kaunista joutsenta, ja sitten ( kuulin jo kaukaa...) ajelin takas niin fasaaniherra siinä, joo minä pysähdyn ja kun on käppäilly tien yli niin sitten juoksee. Ihan hivenen paremmin pystyy kävelemään itekin. Mutta noi mainitut lintuhavainnot sai todellakin hyvälle tuulelle. Plus se että sain eilen otettua ne sininentaivas-nukkekuvat, ja on enää 5 kuvattavaa, jotka kuvaan Turun Kakskerran rannalla kesällä.
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 20251 vuosi Tällä kertaa hyvin nukuttu päivä. Naapurissa ei ollut tarpeellista huudattaa kaikkia moottorivehkeitä.
Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 20251 vuosi ^ joo täälläkin nukuttu ja jäi hiihtokisat katsomati. No ehkä siksi suoskkini ( Johaug, Kläbo) voitti. Sain myös yhteyden kaveriini feisbuukin kautta, vanhat kaunat unohdettu, olisi kiva jutella taas!
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään