Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20251 vuosi 14 minutes ago, Jopotuinen said: Alan miehet puhuvat painokkaaseen äänensävyyn viinan lasittumisesta liiallisesta seisotuksesta putelissa. Muovipullot ainakin päästävät läpi jossain määrin. Joulukuussa ostamani linpparit muovipulloissa ovat lähes täysin hiilidioksidivapaita. Hiilipäästöjeni hallinta epäonnistui surkeasti.
Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 20251 vuosi 37 minuuttia sitten, alpensau kirjoitti: Lämpöisessä säilytettyjä, yli-ikäisiä oluita... Kossu ei taida vanheta niin nopsaan. Juurikin näin, myös siidereitä. Alennustuotevalikoima on rajattu enintään 8% vahvuisiin. Varmasti löytyisi muitakin rajallisen säilyvyyden omaavia tuotteita. Vähemmän yllättäen Päivi ei tykännyt alennusmyynnistä.
Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 20251 vuosi Paskahuussin IR lämmitys - siunattu olkoon nyt hän! Huussin valokytkimestä automatic ON/OFF ohjaus ja lämpenee n. 5 sek ajassa. Muokattu: 30. Huhtikuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: Jopotuinen
Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 20251 vuosi Pienestä se on ilo revittävä, mutta monen kuuakusin tauon jälkeen Lidlin saksalaiset naggimaggarat ovat palanneet hyllyyn.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi Peltikattokauppiaat yrittivät lähestyä hetki sitten. Parivaljakko erehtyi löntöstelemään suoraan rouvan kukkapenkin yli, etäpäivää työskentelevä naisihminen sattui näkemään ikkunastaan tapahtuman... Piti melkoisen läksytyksen, kun avasi oven. En usko ko. yrityksen aivan heti yrittävän kaupittelua.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi 20 tuntia sitten, mgcc kirjoitti: Pienestä se on ilo revittävä, mutta monen kuuakusin tauon jälkeen Lidlin saksalaiset naggimaggarat ovat palanneet hyllyyn. Mä joku viikko sitten ihmettelin Lidlissä todella onnetonta makkaravalikoimaa. Joskus oli vaikka mitä erilaisia bratwursteja. Hyvä jos ovat palanneet.
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi Töistä kotiin ajellessa ( autolla ) näin livenä ekaa kertaa velomobiilin, hitaasti meni sininen sukkula mäkeä ylös 🙂
Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 20251 vuosi Poika oli hankkinut oikeuden "vara"opiskelupaikkaan, jos pääsykoe ei oikeuta muuhun.
Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 20251 vuosi 2.5.2025 klo 11.18, Köfte kirjoitti: Peltikattokauppiaat yrittivät lähestyä hetki sitten. Parivaljakko erehtyi löntöstelemään suoraan rouvan kukkapenkin yli, etäpäivää työskentelevä naisihminen sattui näkemään ikkunastaan tapahtuman... Piti melkoisen läksytyksen, kun avasi oven. En usko ko. yrityksen aivan heti yrittävän kaupittelua. Meille oli mun poissaollessa varannut vaimolta viemärintähystäjä ajan. Peruin sen välittömästi. Googletus varmisti epäilyt huijarifirmasta. Viddu mitä tyyppejä vieläkin kiertelee pelolla turhuutta myymässä. Tällä firmalla vielä maine että eivät pelkästään ota turhasta työstä 3 x normihintaa, vaan rikkovat ehjätkin tunaroidessaan.
Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 20251 vuosi Viikin laitumelle päästetyt lehmät. Voi tuota muu joukon riemua! Valitettavasti joku hörhökin sinne eksynyt, onnekseen välttyi muu joukkion tallomiselta. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/524a78b7-613d-4fb6-a9c3-103beda5d3a6
Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 20251 vuosi 1 tunti sitten, Jopotuinen kirjoitti: Viikin laitumelle päästetyt lehmät. Siitä se alkaa - kaikenlaiset onnettomuudet, tapaturmat ja maidontuotannon häiriöt. Mitä tulee oikeuttaeläimille-ulostuksiin, niin eikös se ole vastavuoroisuutta, että lehmät elävät hotellissa. Muokattu: 3. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: alpensau
Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 20251 vuosi Rouva lähtee tiistaina työmatkalle, pääsen siis nuorison kanssa säätämään ennakkoon äitienpäivän asioita ilman kiinnjäämisen pelkoa.
Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 20251 vuosi ELÄMÄ JATKUU! Joku ihana ihminen oli palauttanut mun kadonneen kortti+oikeerahapussini poliisille. Saakohan sieltä tietoa kuka? nimittäin lähettäisin kiitoskortin. Just tuli sähköposti että voi noutaa, mutta nyt vähän paha kun linja-autossa ei voi maksa käteisellä, ja taksimaksut on isommat kuin mitä oikeeraha-kukkarossa on. Isä tulee kuskaamaan kun on muutenkin tännepäin asiaa. Saan ainakin s-etukortin, ja kyllä se uusi pankkikorttikin tulee. No pakkohan se vanha oli kuolettaa kun ei sitä koskaan tiedä... Yksi huono uutinen tälle päivälle ( Kelan asiantuntijat pitää mua ihan hyväkuntoisena ja työkykyisenä..). No hyvä kun kävellä pystyy...eikä masennus nyt hetkessä häviä. Olkoot. Hyviäkin asioita tapahtuu ja kyllä mä tässä pärjäilen. Elämä ja jopa päivät on yhtä vuoristorataa, välillä itken surusta ja sitten ilosta. Joka päivä kuitenkin oon itkeny. Huomena on virrenveisuut ja hartaus srk-talolla ( melkein naapurissa) yleensä mä sielläkin liikutun. Muokattu: 5. Toukokuuta, 20251 vuosi, käyttäjä: tempokisu
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään